Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04373057 |
Місцезнаходження: | 81555, Україна , Львівська обл., Великий Любінь, вул. Львівська, 74 |
Контактна особа: |
Хома Віра Андріївна +380672675041 lubin_velyky@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 525 479,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 627,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.4, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути видана банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого не менший uaAAA, а розмір статутного капіталу якого внесено не менше 200000000 грн., що повинно бути підтверджено відповідними документами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку або лист про відсутність ліцензії, та витяг з Державного реєстру банків, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами цієї тендерної документації відхиляються Замовником. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Забезпечення тендерної пропозиції Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, номер поточного рахунку, дату видачі такої довідки, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням; Карта підписів, уповноважених осіб банку; Статут банку; Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений уповноваженою особою банку); довідка підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту. - Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 18:18 |
Тендерна документацiя.doc | |
13 грудня 2023 18:18 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
13 грудня 2023 18:18 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000016 ● cb5c1be4f4b24a5eaf3b8cd8bb1ea689
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-13-020633-a, 13.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 15:28:11
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-13-020633-a, яка проводилася Великолюбінською селищною радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:37:07
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Усі посилання в технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент». В разі наявності в технічній специфікації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання обґрунтоване тим, що технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ.
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на основі Експертного звіту №1903/23Є від 09 серпня 2023 року, та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 17.10.2023. затвердженого керівником проектної організації та ГАПом.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://velykolubinska-gromada.gov.ua/news/1702907414/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, які викладені у Висновку моніторингу за результатами закупівлі: «Капітальний ремонт частини даху Коропузького навчально-виховного комплексу "заклад загальної середньої освіти - заклад дошкільної освіти" Великолюблінської селищної ради Львівського району Львівської області.» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) за ID UA-2023-12-13-020633-a, повідомляємо, що Великолюбінською селищною радою було вжито наступні заходи для усунення порушень: 1. Вчинено відповідні дії щодо розірвання Договору №1-ДК від 27.12.2023 року з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України. На підтвердження надаємо вам скан-копію листа-звернення та додаткову угоду, який ми направили підряднику ТзОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» щодо дострокового розірвання договору. Повідомляємо, що станом на 05.02.2024 рік замовник ще не отримав відповіді від ТзОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» стосовно розірвання договору. Інформація про припинення зобов’язань за вищезазначеним Договором буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. 2. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 та пункту 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації, а також дотримання норм пункту 17 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону – при укладенні договорів про закупівлі та буде скеровано щодо проходження економічних навчань з метою підвищення кваліфікації та професійних навичок.
2024-02-05 16:16:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.) • відсутній механізм
Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір № 1-ДК від 27.12.2023 року
2024-05-16 16:16:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" |
3 231 060,00
UAH з ПДВ
|
3 231 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" #42970946 |
Переможець |
3 231 060,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 17:11
|
ДУ 2 про розірвання.pdf | укладений |
08 лютого 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 12:16
|
ДУ до договору.pdf | укладений |
27 грудня 2023 12:15
|
Договір.pdf | укладений |
27 грудня 2023 12:15
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір № 1-ДК від 27.12.2023 року, укладений між Замовником та Підрядником. |