Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 542 036,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 711,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 286 261,00 (двісті вісімдесят шість тисяч двісті шістдесят одна гривня 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка визначена Додатком № 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; адреса місцезнаходження; Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради 34468472 Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Харкові МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком № 7 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 286261 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_7_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_2_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_3_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_5_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_1_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_4_КО_2024.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ТД_КО_2024 за_Особливостями.docx | |
13 грудня 2023 16:51 |
ДОДАТОК_6_КО_2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000090 ● b209bfe75979451f91f4544d99ffa975
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 10:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22. UA-2023-12-13-018888-a, 13.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 11:07:32
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9 542 036,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-018888-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питаннь:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 14:13:28
Відповідь на запит про надання пояснення
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження), UA-2023-12-13-018888-a.
Публікація обґрунтування доступна за посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/UA-2023-12-13-018888-a
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-01 13:43:24
ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ ЗМІСТУ ВИСНОВКУ ТА ЙОГО ЗОБОВ’ЯЗАНЬ, ВИЗНАЧЕНИХ У ВИСНОВКУ
У зв’язку з оприлюдненням 28 лютого 2024 року висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-13-018888-a замовник – Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради» відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» наступним звертається за роз’ясненнями змісту висновку та своїх зобов’язань, визначених у висновку, та просить роз’яснити наступні питання:
1. Які критерії та які фактори повинні були застосовуватися замовником при визначенні та зазначенні в оголошенні про проведення відкритих торгів коду, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження», враховуючи те, що зазначений замовником код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги включає декілька підкодів, що частково відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, при цьому, також наявна чистина номенклатурної позиції предмета закупівлі, яка не зазначена у переліку підкодів, що віднесені до коду ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги?
При наданні відповіді на зазначене питання просимо врахувати публікацію замовником ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оголошень про проведення відкритих торгів UA-2024-02-02-010416-a, UA-2024-02-01-013 299-a за аналогічним видом та змістом предмету закупівлі.
2. Яким чином зазначений у висновку код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження», оскільки не містить в собі всіх складових предмету закупівлі, що визначені Додатком № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» та Додатком №6 до тендерної документації «Проєкт договору», які не можуть бути відокремлені одна від одної і в комплексі відповідають назві предмета закупівлі, зокрема, але не виключно:
- проведення періодичних профілактичних заходів із залученням інструктора службового собаківництва з службовим собакою, що має навики по пошуку та затриманню людей, які незаконно перебувають на території об’єкту, що охороняється, а також по пошуку та виявлення вибухових речовин та вогнепальної зброї;
- здійснення обходу території Замовника уночі не рідше ніж один раз кожні 1,5-2 години (що містить в собі ознаки здійснення патрулювання);
- забезпечення наявності мобільних (швидкого реагування) груп, транспорту реагування, технічних засобів охорони на випадок надзвичайної події;
- здійснення цілодобового спостереження за станом охоронної сигналізації, встановленої на об’єктах замовника.
-забезпечення функціонування устаткування охоронної (тривожної) сигналізації, здійснення ремонту та технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації та додаткових засобів сигналізаційного обладнання;
- забезпечення прибуття працівників групи реагування (наряду охорони) на об’єкт замовника у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу про спрацювання сигналізації на об’єкті;
- надання невідкладної медичної допомоги в разі необхідності тощо.
3. В розділі ІІ. Констатуюча частина. 1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі головним державним аудитором зазначено:
«Разом з цим, замовник на порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.»
«В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження» становить код «ДК 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони».
Яким чином зазначена інформація стосується саме закупівлі UA - 2023 - 12 - 13 - 018888 -a, оскільки видом предмету зазначеної закупівлі є послуги, а не товар, про що заначено Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
4. Яким чином та у який спосіб (у разі погодження замовника з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі) замовник повинен притягнути до відповідальності осіб, якими допущено порушення пункту 14 Порядку № 1082?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-03-28 18:11:24
Відповідь на Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області розглянуто Ваше звернення від 01.03.2024 за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-13-018888-a, про що повідомляємо.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі від 15.04.2020 № 708.
Разом з цим, замовник на порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення в окремих електронних полях зазначає, зокрема, інформацію щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-13-018888-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено номенклатурну позицію «Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження».
В графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено ДК 021:2015: 79710000-4 — «Охоронні послуги».
З урахуванням викладеного, замовником порушено пункт 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-13-018888-a коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В той же час, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зазначено, що відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження» становить код «ДК 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони».
Разом з цим, повідомляємо: Частиною сьомою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у висновку обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Отже, відповідно до статті 8 Закону та положень Наказу № 552 Управлянням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області складено Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Управління, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язано здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Згідно з частиною 8 статті 8 Закону протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Частиною 8 статті 8 Закону визначено порядок дій замовника процедури закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні публічної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Верховний Суд неодноразово наголошував, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі приписи на адресу підконтрольного суб’єкту (об’єкту контролю, його посадових осіб), які є обов’язковими до виконання останнім.
Виходячи із структури та змісту частини 8 статті 8 Закону, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Значення слова «зокрема» в структурі речення має уточнююче значення «а саме».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок про результати моніторингу процедури закупівлі буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення висновку. |
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/520/7435/24 |
Дата відкриття провадження: | 13 березня 2024 |
Документи:
14 березня 2024 08:38
|
Електронний підпис |
14 березня 2024 08:38
|
Електронний підпис |
05 березня 2024 14:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКБ ОФ |
9 542 028,00
UAH з ПДВ
|
9 542 028,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АКБ ОФ #40684354 |
Переможець |
9 542 028,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 14:36
|
ДУ№02 до договору про закупівлю № Б-27122023 выд 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:44
|
Лист №271223-1 від 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:43
|
ДУ№1 до договору №Б-27122023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:45
|
Договір № Б-27122023 від 27.12.2023.pdf | укладений |
27 грудня 2023 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено реквізити виконавця |
Номер договору про закупівлю: | Б-27122023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 6.3 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Б-27122023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |