Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричний велосипед FADA JIO
Очікувана вартість
1 760 000,00 UAH
UA-2023-12-13-014420-a 1ba24a913f6d4aa489754a3e90a3415d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyavvaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Код ЄДРПОУ: 00711646
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Космічна 1/1
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyavvaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34420000-7: Моторолери та моторизовані велосипеди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Електричний велосипед FADA JIO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Чорновола 176/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34422000-7 — Моторизовані велосипеди

Тендерна документація

13 грудня 2023 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-04-000013 ● b4db2140db5c4d26804fa8407af85c02
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2024 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.01.2024 № 2-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 04.01.2024 № 2-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1 UA-2023-12-13-014420-a 13.12.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-04 15:55:19

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі електричного велосипеда FADA JIO (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-014420-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано ФОП Гарник Володимира Володимировича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-08 15:52:45

Пояснення з власної ініціативи

У зв’язку з нагальною потребою у здійсненні закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34422000-7 Моторизовані велосипеди – Електричні велосипеди FADA JIO в кількості 40 шт., а саме у зв’язку з реорганізацією установ ветеринарної медицини відповідно до наказу №415 від 07.10.2022 р. «Про реорганізацію деяких державних установ, що належать до сфери управління Держпродспоживслужби», лікарні ветеринарної медицини передали майно та матеріальні цінності до Хмельницької обласної державної лікарні ветеринарної медицини, так як багато установ передали протягом 2021-2022 року транспортних засобів на військові потреби та потреби ЗСУ, більше 10 автомобілів. Автотранспортні засоби які передані на Хмельницьку обласну державну лікарню ветеринарної медицини потребують значного капітального ремонту, норми використання пального є досить високими, деталі до транспортних засобів які були прийняті є застарілими. Відповідно до доповідних записок керівників дільничних лікарень було прийнято рішення про списання застарілої техніки, яка потребує значних капіталовкладень, а також прийнято рішення про закупівлю електричних велосипедів (скутерів). Електричні велосипеди дозволять зменшити витрати на паливно-мастильні матеріали, зменшать викиди шкідливих речовин в атмосферне повітря, зекономлять витрати на утримання та обслуговування.
У зв’язку з тим що тендер (відкриті торги з особливостями) на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 34422000-7 Моторизовані велосипеди – Електричні велосипеди FADA JIO в кількості 40 шт. очікуваною вартістю 1760000,00 грн. не відбувся тендер UA-2023-11-16-001650-a від 16 листопада 2023 року, відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до п. 13 особливостей 1178, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Так як було подано лише одну пропозицію від ФОП Гарник В.В. в відкритих торгах з особливостями, протоколом було відхилено дану пропозицію у зв’язку з тим що не додано усіх довідок в систему Прозорро. Проте технічні характеристики запропонованого товару є задовільними і відповідають зазначеним умовам, прийнято рішення заключити договір з ФОП Гарник В.В.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зазначаємо, що замовник вважає висновок органу державного фінансового контролю таким, що не відповідає вимогам законодавства та викладені в ньому доводи про виявлені порушення є безпідставними, тому відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник планує скористатися своїм правом на оскарження висновку в судовому порядку.

2024-01-19 14:33:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 650/1295/24 від 26.01.2024 р.
Дата публікації: 26 січня 2024
Номер відкриття провадження: 560/1295/24
Дата відкриття провадження: 26 січня 2024

Документи:

26 січня 2024 17:20
Електронний підпис
26 січня 2024 15:49
Електронний підпис
26 січня 2024 15:47
590005.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарник Володимир Володимирович
#2916218216
Переможець 1 760 000,00
UAH
13 грудня 2023 15:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 13:20
наказ укладений
13 грудня 2023 15:42
специфікація укладений
13 грудня 2023 15:42
договір укладений
13 грудня 2023 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 760 000,00
UAH