Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9-Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об'єкту: "Реконструкція прибудови "А1" адміністративної будівлі "А" комплексу під адміністративну будівлю по вул. Ярослава Мудрого, 53 в м. Бровари Броварської територіальної громади Броварського району Київської області) субвенція
Очікувана вартість
301 097,46 UAH
UA-2023-12-12-022084-a 43bb976f028148b98ccd6a4db7332229
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Юлія Вячеславівна

+380442716478 ropay.s.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Кадигроб Юлія Вячеславівна
+380442716478
ropay.s.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Відповідно до пункту 11 Постанови від 12.10.2022 № 1178 (Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об'єкту: "Реконструкція прибудови "А1" адміністративної будівлі "А" комплексу під адміністративну будівлю по вул. Ярослава Мудрого, 53 в м. Бровари Броварської територіальної громади Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2023 18:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Комендант Юрій Васильович
#2827904278
Переможець 301 097,46
UAH
12 грудня 2023 18:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода № 1101 від 17.07.2024.PDF зміни до договору
19 липня 2024 16:02
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 18:47
Договір № 1682 від 07.12.2023.pdf укладений
12 грудня 2023 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1682
Договір:
Номер додаткової угоди: 1101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML