Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-12-12-018893-a a2e157caa0e0410f84c0a28f127800f3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Колесник

+380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Меридіан"
Код ЄДРПОУ: 13306232
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30
Контактна особа: Ірина Колесник
+380674244500
kolesnyk.irina2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2023 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 штуки
Вода питна негазована ( 0,5 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 16:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 грудня 2023 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2023 14:03
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
19 грудня 2023 14:02
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
19 грудня 2023 13:58
Перелік змін (вода).pdf
19 грудня 2023 13:58
Перелік змін (вода).pdf
19 грудня 2023 12:45
Зміни до ТД.pdf
19 грудня 2023 12:45
Зміни до ТД.pdf
12 грудня 2023 16:22
ТД Вода.doc
12 грудня 2023 16:22
ТД Вода.doc
19 грудня 2023 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2023 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2023 14:03
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
19 грудня 2023 12:52
ТД Вода ( нова редакція).doc
19 грудня 2023 14:02
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
19 грудня 2023 12:52
ТД Вода ( нова редакція).doc
19 грудня 2023 13:58
Перелік змін (вода).pdf
19 грудня 2023 13:58
Перелік змін (вода).pdf
19 грудня 2023 12:45
Зміни до ТД.pdf
19 грудня 2023 12:45
Зміни до ТД.pdf
12 грудня 2023 16:22
ТД Вода.doc
12 грудня 2023 16:22
ТД Вода.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 12 грудня 2023 17:22
Дата відповіді: 15 грудня 2023 16:19
Організатору торгів дозволено включати у Технічну специфікацію лише ті вимогу, що стосуються предмета закупівлі. Вимога: "З метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015." не стосується питної води. Внесіть буль ласка зміни. Не обмежуйте кількість учасників. В противному випадку будемо змушені звернутись до аудиторської служби України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Вода питна негазована 0,5 л передбачена для потреб школярів в навчальних закладах і має відповідати безпечним та якісним характеристикам.
Питна вода – це харчовий продукт, вироблений системою водопостачання для щоденного споживання. У зв'язку з цим до неї ставлять достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я. Виконувати свою роль вода може лише тоді, коли вона якісна щодо органолептичних, хімічних та бактеріологічних властивостей. В іншому разі - неякісна або забруднена вода може спричинити низку інфекційних хвороб.
Сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015." - стосуються питної води, бо вода питна - це харчовий продукт.
Замовник має бути впевнений в якості і безпечності питної води, яку планує придбати для потреб школярів.
Порушення правил зберігання медичної інформації
Дата подання: 19 грудня 2023 15:56
Дата відповіді: 21 грудня 2023 13:35
Шановний замовнику. Ваша вимога надати "Копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду." порушує правила щодо зберігання та неросповсюдження медичної інформації. Просимо прибрати дану вимогу та привести ТД до норм законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При встановленні вимоги надати "Копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду Замовник керувався наступними нормами нормативно-правових актів, а саме:

- ЗАКОН УКРАЇНИ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» №2801 – XII від 19.11.92р.;

- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р. №1645-III ;

- Цивільний кодекс України;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"

- Наказ МОЗ України №150 від 21.02.2013р. «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».



У відповідності до п.б ст.10, Закону України «Про Основи законодавства Украни про охорону здоров’я» якою встановлено обов’язки громадян у сфері охорони здоров’я, а саме у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення;

Стаття 31 Закону України «Про Основи законодавства Украни про охорону здоров’я»:

З метою охорони здоров'я населення організуються профілактичні медичні огляди неповнолітніх, вагітних жінок, працівників підприємств, установ і організацій з шкідливими і небезпечними умовами праці, військовослужбовців та осіб, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення або підвищеною небезпекою для оточуючих.

Власники та керівники підприємств, установ і організацій несуть відповідальність за своєчасність проходження своїми працівниками обов'язкових медичних оглядів та за шкідливі наслідки для здоров'я населення, спричинені допуском до роботи осіб, які не пройшли обов'язкового медичного огляду.

Перелік категорій населення, які повинні проходити обов'язкові медичні огляди, періодичність, джерела фінансування та порядок цих оглядів визначаються Кабінетом Міністрів України.

Аналогічні положення містяться й у статті 21 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб»

Обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством.

Обов'язковим профілактичним медичним оглядам підлягають неповнолітні, учні загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів та студенти вищих навчальних закладів, інші категорії осіб відповідно до закону.

Дані про результати обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників, зазначених у частині першій цієї статті, заносяться до їх особистих медичних книжок та інших медичних документів і підлягають обліку у відповідних органах державної санітарно-епідеміологічної служби.

Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Особи, які відмовляються або ухиляються від проходження обов'язкових профілактичних медичних оглядів, відсторонюються від роботи, а неповнолітні, учні та студенти - від відвідування відповідних закладів.

У відповідності до п.2. Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150



Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.



Отже, проведення профілактичних медичних оглядів працівників з відповідним оформленням особистої медичної книжки здійснюється з метою запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, профілактичні медогляди покликані гарантувати інфекційну безпеку переважно всього населення, а не тільки особи, яку перевіряють.

Крім того, у відповідності до пунктів 13-14 Постанови КМУ №559 ВІД 23.05.2001 №559 «ПОРЯДОК проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок» дані про результати обов'язкових медичних оглядів працівників підлягають обліку у відповідних установах державної санітарно-епідеміологічної служби. Установи державної санітарно-епідеміологічної служби під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду перевіряють своєчасність проходження обов'язкового медичного огляду та наявність особистих медичних книжок у працівників, які підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам.

Однак, Учасник вважає, що Замовником в даному випадку порушується правила щодо зберігання та нерозповсюдження медичної інформації.

Стаття 40 Закону України «Про Основи законодавства УкраЇни про охорону здоров’я» встановлює поняття лікарської таємниці - медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.



Стаття 286 ЦКУ Право на таємницю про стан здоров'я

1. Фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні.

2. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи.

3. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, яка стала їй відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків або з інших джерел.

4. Фізична особа може бути зобов'язана до проходження медичного огляду у випадках, встановлених законодавством.



Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК "Особиста медична книжка" затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, зазначається наступна інформація, зокрема

3. Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я.

4. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.

4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.

4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».

4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.

4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.

4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.

4.6. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.



Отже, інформація що зазначається в Особистій медичній книжці (Форма № 1-ОМК), що є офіційним медичним документом, не містить жодної лікарської таємниці про особу, у розумінні норм цивільного законодавства, а лише підтверджує факт проходження працівниками певних професій, виробництв і організацій обов’язкових профілактичних медоглядів.

Інформація в Особистій медичній книжці (Форма № 1-ОМК) підтверджує, що особа не має захворювань, які можуть становити інфекційну небезпеку для населення.

Крім того, Замовником вимагається копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, а не іншою інформацією медичного характеру, що є лікарською таємницею особи.







Вимога щодо виробника
Дата подання: 19 грудня 2023 16:35
Дата відповіді: 21 грудня 2023 15:56
Шановний замовнику. У відповідності до вимог та правил написання Тендерної документації, організатор торгів не може вимагати, а собливо у технічній специфікації, вимоги, які стосуються третіх осіб, не учасників закупівлі. Наполягаємо привести у норму вимогу, зазначену у технічній специфікації, щодо "у разі якщо учасник не є виробником товару, у складі пропозиції надає договір про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, складений та підписаний виробником товару, в якому гарантується можливість постачальника поставити товар, що є предметом закупівлі." Так як ця вимога стосується третіх осіб, які не мають зобов'язань за даною пропцедурою. У разі відмови у задоволені даної вимоги будемо змушені звернутися до Державної аудиторсьої служби зі порушення уповноваженою особою ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

На Вашу вимогу, повідомляємо про наступне:
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо вимоги видалити з Тендерної документації пункт з вимогою про надання
договіру про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, складений та підписаний виробником товару, в якому гарантується можливість постачальника поставити товар, що є предметом закупівлі.
Відзначаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки не містить вимог до надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі ДОГОВОРІВ та ГАРАНТІЙНИХ листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні договору та гарантійного листа від виробника або його представника. Учасником не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати йому договір та гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний договір та ГАРАНТІЙНИЙ лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий договір та ГАРАНТІЙНИЙ лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником питної води, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити питну воду, чи кожен потенційний учасник має на складських приміщеннях в залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що укладений в результаті тендеру.
ТД містить вимогу надати договір про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, який є гарантією фізичної доступності та гарантією постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання.
Надання у складі тендерної пропозиції договору та гарантійного листа виробника є загальноприйнятим при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки закупівля здійснюється в цілях споживання питної води школярами .
Замовника турбує своєчасність поставок товару та його якість.
Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі договорів та гарантійних листів від виробників (його офіційних представників (дистриб’юторів), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.

Договір та гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.

Крім цього надання договору та гарантійного листа забезпечує на нашу думку мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найнижчі ціни. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати договір та гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає законодавству, та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.


Щодо сертифікації
Дата подання: 19 грудня 2023 16:37
Дата відповіді: 21 грудня 2023 12:44
Просимо організатора роз'яснити на майданчику державний стандарт питної води, який ви вимагаєте у технічній специфікації до предмету закупівлі, а саме: "З метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015 , ДСТУ ISO 14001:2015."
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 – документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг.
Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це документ, головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO 22000:2019, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 були прийняти у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікатів відповідності систем управління - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні Закону. Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до вказаних стандартів ISO , а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати безпечну продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначене питання було неодноразово предметом розгляду Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та з урахування практик, що склалася АМКУ з аналогічних питань, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, а також не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-12-27-000018 • 1b378b9738794960a6ee4ae6c1ed389a
Автор звернення: Фізична особа-підприємець Моргун Артем Костянтинович
Дата створення звернення: 2023-12-27 23:45
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Вих. №1 від 26/12/2023 року. Державна аудиторська служба України 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4 Факс: 63-25-83 тел.: (044) 425-09-24 Електронна адреса: post@dasu.gov.ua Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 Телефон (0432) 66-12-82 Електронна пошта 260200@dasu.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-12-018893-a Заява про порушення замовником закупівлі код ДК 021:2015 – 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л), законодавства у сфері публічних закупівель Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем здійснюється моніторинг публічних закупівель, які проводяться органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями на території України. Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем проаналізовано закупівлю UA-2023-12-12-018893-a (надалі – закупівля) на предмет код ДК 021:2015 – 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л) щодо її відповідності нормам законодавства у сфері публічних закупівель. У процесі аналізу виявлено ряд порушень закупівельного законодавства Замовником, а саме КП "Меридіан" (надалі – Замовник). Встановлено такі порушення: 1. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовником у Тендерній документації зазначено «2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками Колесник Ірина Романівна – уповноважена особа Адреса: 21036, м. Вінниця , вул. Кішки матроса,30 тел. (0432) 53-38-37; (0432) 53-39-20, e-mail: meridian.vn.ua@gmail.com». Відповідно до статті 2 Закону України «Про державну службу» (далі — Закон про держслужбу), посада — це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень. Посадовими особами відповідно до цього Закону є керівники та заступники керівників державних органів та їхнього апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій. Посада, на яку прийнято працівника, у штатному розписі установи повинна відповідати Національному класифікаторові України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. № 327 (далі — Класифікатор). Класифікатор повинні застосовувати всі роботодавці: держслужба, органи місцевого самоврядування, будь-які інші установи (культура, медицина, освіта, соцзахист тощо). Звертаю увагу, що такої посади, як уповноважена особа (у сфері закупівель), у класифікаторі немає. У класифікаторі є такі посади: фахівець з публічних закупівель (код 2419.2), економіст (код 2441.2), юрист (код 2421.2) та інші. Отже, Тендерна документація складена з порушенням вимог законодавства. 2. Встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме замовник у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив часу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги, передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону. Замовник у тендерній документації зазначив: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 24 грудня 2023 року.». Пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовнику варто зазначити в тендерній документації кінцевий строк та час подання тендерних пропозицій. Зазначення замовником в цій частині тендерної документації не повного строку подання тендерних пропозицій вважається порушенням. 3. Відповідно до статті 40 Основ законодавства України про охорону здоров'я медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. При використанні інформації, що становить лікарську таємницю, в навчальному процесі, науково-дослідній роботі, в тому числі у випадках її публікації у спеціальній літературі, повинна бути забезпечена анонімність пацієнта. В Тендерній документації встановлена вимога надати "Копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду.", яка порушує правила щодо зберігання та нерозповсюдження медичної інформації. 4. Замовником встановлено у Тендерній документації "у разі якщо учасник не є виробником товару, у складі пропозиції надає договір про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, складений та підписаний виробником товару, в якому гарантується можливість постачальника поставити товар, що є предметом закупівлі.". Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть гарантійний лист від виробника на ім’я Замовника, складений та підписаний виробником товару, в якому гарантується можливість постачальника поставити товар, що є предметом закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Також, дана позиція підтверджується рішенням № 19148-р/пк-пз від 28.11.2023 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. 5. Відповідно до Тендерної документації «Довідка що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та що будуть задіяні у процесі виконання договору, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (у кого). Додатково подаються завірені згідно чинного законодавства копії документів, що підтверджують право власності учасника на нерухоме майно (складські приміщення, що вказані в довідці) або копія чинного на дату розкриття пропозицій договору оренди/суборенди складських приміщень, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства*. *Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання пропозиції та містити умови щодо строку їх дії не менше ніж до 31.12.2024 року.». Вказана вимога документації є дискримінаційною, оскільки учасники, що не мають права власності на вказані об’єкти обмежені в участі у цій закупівлі. 6. Тендерною документацією встановлено "З метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015.". Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі змогли суб'єкти господарювання, які змогли надати сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання в якого такого сертифікату немає. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Також, вказану позицію підтримує ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у Рішенні від 25.04.2023 № 5365. Враховуючи вище викладене, Замовник порушив закупівельне законодавство в частині складання тендерної документації. 7. Також, просимо звернути увагу на вимоги Тендерної документації, що навмисно були завищенні задля зменшення потенційною кількості учасників, а саме: - «Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.»; - «Довідка, складена в довільній формі, про наявність в учасника спеціалізованих транспортних засобів (у кількості не менше двох одиниць) які буде залучено ним під час виконання договору про закупівлю.». Причина необхідності наявності не менше двох транспортних засобів та не менше двох водіїв та двох експедиторів є не обґрунтованою та недоцільною, оскільки для виконання поставки предмету закупівлі достатньо було б одного транспортного засобу та працівника. Ще, просимо звернути увагу, що водієм та експедитором може бути одна й та сама особа, оскільки виконання вказаних професійних обов’язків не потребує окремої посади. Ч. 1 чт. 44 Закону передбачає, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст. 164-14. Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122), порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань, зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 8 Закону. Разом з тим, відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 8 Закону, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. На підставі вищевикладеного – ПРОШУ: 1. Почати, у відповідності до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг закупівлі UA-2023-12-12-018893-a. 2. Зобов’язати замовника зазначеної закупівлі здійснювати закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду по притягненню посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства. 4. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення. 5. Додати замовника закупівлі в план перевірки на наступний звітній період. 7. Здійснювати моніторинг усіх закупівель, що будуть оголошені замовником зазначеної закупівлі. 8. Надати інформацію про останні контрольні заходи проведені в замовника торгів. Про результати розгляду цієї скарги повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством. Фізична особа-підприємець Моргун А.К.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000052 ● 31eae813155d4a2ab909b1ec4ca27dcb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 18:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.


Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
20 UA-2023-12-12-018893-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-31 12:12:55

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-05 13:28:41

Відповідь

Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015– 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Вода питна негазована 0,5 л має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-02-05 13:28:59

Відповідь

Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015– 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Вода питна негазована 0,5 л має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЕКО-СФЕРА 1 120 000,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 грудня 2023 12:21
Електронний підпис
26 грудня 2023 12:13
Довідка2.pdf
26 грудня 2023 12:13
Довідка1.pdf
26 грудня 2023 12:13
Довідка ст.14.pdf
21 грудня 2023 14:21
Електронний підпис
21 грудня 2023 13:48
Технічні паспорта.pdf
21 грудня 2023 13:48
Технічні вимоги.pdf
21 грудня 2023 13:48
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2023 13:48
Статут Нова Редакція.pdf
21 грудня 2023 13:48
Сертифікат вода 2024.pdf
21 грудня 2023 13:48
Санітарні обробки.pdf
21 грудня 2023 13:48
Проєкт договору.pdf
21 грудня 2023 13:48
Медичні книжки 2023.pdf
21 грудня 2023 13:48
ЕДРПОУ.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка потужності.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка Підпис.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка абзац 14.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка 3.pdf
21 грудня 2023 13:48
Довідка 2.pdf
21 грудня 2023 13:48
Декларація виробника.pdf
21 грудня 2023 13:48
Гарантійний лист.pdf
21 грудня 2023 13:48
Гарантійний лист 1.pdf
21 грудня 2023 13:48
Витяг 18 12 2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКО-СФЕРА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО-СФЕРА
#32320552
Переможець 1 120 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 10:29

Документи

26 грудня 2023 10:29
Довідка НАЗК
26 грудня 2023 10:29
Електронний підпис
26 грудня 2023 10:23
Протокол № 115 (вода).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2023 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО-СФЕРА
#32320552
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2023 10:29
Довідка НАЗК
26 грудня 2023 10:29
Електронний підпис
26 грудня 2023 10:23
Протокол № 115 (вода).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:23
Договір № 16 (Вода).pdf укладений
03 січня 2024 13:22