Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 14:03 |
ТД Вода ( нова редакція 2).doc | |
19 грудня 2023 14:02 |
ТД Вода ( нова редакція 2).doc | |
19 грудня 2023 13:58 |
Перелік змін (вода).pdf | |
19 грудня 2023 13:58 |
Перелік змін (вода).pdf | |
19 грудня 2023 12:45 |
Зміни до ТД.pdf | |
19 грудня 2023 12:45 |
Зміни до ТД.pdf | |
12 грудня 2023 16:22 |
ТД Вода.doc | |
12 грудня 2023 16:22 |
ТД Вода.doc |
19 грудня 2023 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2023 14:03 |
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
|
|||
19 грудня 2023 14:02 |
ТД Вода ( нова редакція 2).doc
|
|||
19 грудня 2023 13:58 |
Перелік змін (вода).pdf
|
|||
19 грудня 2023 13:58 |
Перелік змін (вода).pdf
|
|||
19 грудня 2023 12:45 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
19 грудня 2023 12:45 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
12 грудня 2023 16:22 |
ТД Вода.doc
|
|||
12 грудня 2023 16:22 |
ТД Вода.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вода питна негазована 0,5 л передбачена для потреб школярів в навчальних закладах і має відповідати безпечним та якісним характеристикам.
Питна вода – це харчовий продукт, вироблений системою водопостачання для щоденного споживання. У зв'язку з цим до неї ставлять достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я. Виконувати свою роль вода може лише тоді, коли вона якісна щодо органолептичних, хімічних та бактеріологічних властивостей. В іншому разі - неякісна або забруднена вода може спричинити низку інфекційних хвороб.
Сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015." - стосуються питної води, бо вода питна - це харчовий продукт.
Замовник має бути впевнений в якості і безпечності питної води, яку планує придбати для потреб школярів.
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» №2801 – XII від 19.11.92р.;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000р. №1645-III ;
- Цивільний кодекс України;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"
- Наказ МОЗ України №150 від 21.02.2013р. «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
У відповідності до п.б ст.10, Закону України «Про Основи законодавства Украни про охорону здоров’я» якою встановлено обов’язки громадян у сфері охорони здоров’я, а саме у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення;
Стаття 31 Закону України «Про Основи законодавства Украни про охорону здоров’я»:
З метою охорони здоров'я населення організуються профілактичні медичні огляди неповнолітніх, вагітних жінок, працівників підприємств, установ і організацій з шкідливими і небезпечними умовами праці, військовослужбовців та осіб, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення або підвищеною небезпекою для оточуючих.
Власники та керівники підприємств, установ і організацій несуть відповідальність за своєчасність проходження своїми працівниками обов'язкових медичних оглядів та за шкідливі наслідки для здоров'я населення, спричинені допуском до роботи осіб, які не пройшли обов'язкового медичного огляду.
Перелік категорій населення, які повинні проходити обов'язкові медичні огляди, періодичність, джерела фінансування та порядок цих оглядів визначаються Кабінетом Міністрів України.
Аналогічні положення містяться й у статті 21 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб»
Обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством.
Обов'язковим профілактичним медичним оглядам підлягають неповнолітні, учні загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів та студенти вищих навчальних закладів, інші категорії осіб відповідно до закону.
Дані про результати обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників, зазначених у частині першій цієї статті, заносяться до їх особистих медичних книжок та інших медичних документів і підлягають обліку у відповідних органах державної санітарно-епідеміологічної служби.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Особи, які відмовляються або ухиляються від проходження обов'язкових профілактичних медичних оглядів, відсторонюються від роботи, а неповнолітні, учні та студенти - від відвідування відповідних закладів.
У відповідності до п.2. Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150
Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
Отже, проведення профілактичних медичних оглядів працівників з відповідним оформленням особистої медичної книжки здійснюється з метою запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, профілактичні медогляди покликані гарантувати інфекційну безпеку переважно всього населення, а не тільки особи, яку перевіряють.
Крім того, у відповідності до пунктів 13-14 Постанови КМУ №559 ВІД 23.05.2001 №559 «ПОРЯДОК проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок» дані про результати обов'язкових медичних оглядів працівників підлягають обліку у відповідних установах державної санітарно-епідеміологічної служби. Установи державної санітарно-епідеміологічної служби під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду перевіряють своєчасність проходження обов'язкового медичного огляду та наявність особистих медичних книжок у працівників, які підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам.
Однак, Учасник вважає, що Замовником в даному випадку порушується правила щодо зберігання та нерозповсюдження медичної інформації.
Стаття 40 Закону України «Про Основи законодавства УкраЇни про охорону здоров’я» встановлює поняття лікарської таємниці - медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Стаття 286 ЦКУ Право на таємницю про стан здоров'я
1. Фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні.
2. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи.
3. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, яка стала їй відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків або з інших джерел.
4. Фізична особа може бути зобов'язана до проходження медичного огляду у випадках, встановлених законодавством.
Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК "Особиста медична книжка" затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, зазначається наступна інформація, зокрема
3. Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я.
4. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.
4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.
4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.
4.6. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Отже, інформація що зазначається в Особистій медичній книжці (Форма № 1-ОМК), що є офіційним медичним документом, не містить жодної лікарської таємниці про особу, у розумінні норм цивільного законодавства, а лише підтверджує факт проходження працівниками певних професій, виробництв і організацій обов’язкових профілактичних медоглядів.
Інформація в Особистій медичній книжці (Форма № 1-ОМК) підтверджує, що особа не має захворювань, які можуть становити інфекційну небезпеку для населення.
Крім того, Замовником вимагається копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, а не іншою інформацією медичного характеру, що є лікарською таємницею особи.
На Вашу вимогу, повідомляємо про наступне:
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо вимоги видалити з Тендерної документації пункт з вимогою про надання
договіру про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, складений та підписаний виробником товару, в якому гарантується можливість постачальника поставити товар, що є предметом закупівлі.
Відзначаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки не містить вимог до надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі ДОГОВОРІВ та ГАРАНТІЙНИХ листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні договору та гарантійного листа від виробника або його представника. Учасником не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати йому договір та гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний договір та ГАРАНТІЙНИЙ лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий договір та ГАРАНТІЙНИЙ лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником питної води, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити питну воду, чи кожен потенційний учасник має на складських приміщеннях в залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що укладений в результаті тендеру.
ТД містить вимогу надати договір про співпрацю із виробником товару, що пропонується до постачання та гарантійний лист, виданий на ім’я Замовника, який є гарантією фізичної доступності та гарантією постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання.
Надання у складі тендерної пропозиції договору та гарантійного листа виробника є загальноприйнятим при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки закупівля здійснюється в цілях споживання питної води школярами .
Замовника турбує своєчасність поставок товару та його якість.
Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі договорів та гарантійних листів від виробників (його офіційних представників (дистриб’юторів), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Договір та гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Крім цього надання договору та гарантійного листа забезпечує на нашу думку мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найнижчі ціни. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати договір та гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає законодавству, та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 – документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг.
Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це документ, головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO 22000:2019, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 були прийняти у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікатів відповідності систем управління - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні Закону. Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до вказаних стандартів ISO , а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати безпечну продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначене питання було неодноразово предметом розгляду Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та з урахування практик, що склалася АМКУ з аналогічних питань, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, а також не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000052 ● 31eae813155d4a2ab909b1ec4ca27dcb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
20 UA-2023-12-12-018893-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 12:12:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:28:41
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015– 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Вода питна негазована 0,5 л має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-05 13:28:59
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015– 41110000-3 Питна вода (Вода питна негазована 0,5 л) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Вода питна негазована 0,5 л має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-СФЕРА |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-СФЕРА #32320552 |
Переможець |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:23
|
Договір № 16 (Вода).pdf | укладений |
03 січня 2024 13:22
|