Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 007 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_1_ВК_2024.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_5_ВК_2024.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_4_ВК_2024.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_2_ВК_2024.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_3_ВК_2024.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ТД_ВК _за_Особливостями.docx | |
12 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_6_ВК_2024.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000006 ● fc258d3d5c7647ceb9d79bf6d1f1c9ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 10:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.02.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-12-016541-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 15:29:13
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-016541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 15:50:20
Відповідь на запит про надання пояснень
Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб).
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх закупівель послуг.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку та доступно за посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/UA-2023-12-12-016541-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:21:01
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-016541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" вимозі, встановленій у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати, зокрема: Посвідчення щодо проходження працівниками (не менше трьох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отримані відповідно до чинного законодавства України.», тоді як учасником подано у файлі «Посвідчення робіт на висоті.pdf» для двох працівників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 15:08:45
Відповідь замовника на пояснення
У відповідь на запит про надання інформації від 21.02.2024 повідомляємо наступне.
Під час розгляду уповноваженою особою відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі- Закон) (без застосувань положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі-Особливості) тендерної пропозиції учасника ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ» було випадково встановлено наявність сканкопій чотирьох посвідчень щодо проходження працівниками учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отриманих відповідно до чинного законодавства України, опублікованих учасником ПП «ВК – ІНЖЕНЕРІНГ» на підтвердження виконання вимог п. 2.4. Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії».
За результатами розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою було визначено учасника ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ» переможцем процедури закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Для укладання договору про закупівлю учасником ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ», який був визнаний переможцем процедури закупівлі, 27.12.2023 року разом з підписаними з боку переможця екземплярами договору про закупівлю були надані завірені належним чином копії посвідчень у кількості, що відповідає вимогам п. 2.4. Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії».
Зазначені документи були надані переможцем на виконання умов п. 5.3.7. проєкту Договору про закупівлю, а саме :
«V. Права та обов'язки сторін.
…5.3. Виконавець зобов'язаний:
… 5.3.7. Надати відповідні дозволи або ліцензії на проведення певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законодавством».
Враховуючи фактичну наявність трьох посвідчень щодо проходження працівниками учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отриманих відповідно до чинного законодавства України, та дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, вважаємо пропозицію учасника ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству в сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 27.12.2023 №4/А розірвано за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди від 29.02.2024 №1 до Договору. Порушення усунуто.
2024-03-01 10:32:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір від 27.12.2023 №4/А розірвано за згодою сторін.
2024-03-07 10:49:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" |
1 989 996,00
UAH з ПДВ
|
1 989 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" #40699067 |
Переможець |
1 989 996,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 11:40
|
ДУ №1 до Договору від 27.12.2023 №4_А.pdf | укладений |
01 березня 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:07
|
Договір № 4_А від 27.12.2023.pdf | укладений |
27 грудня 2023 11:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
240 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 160,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторінгу процедури закупівлі, Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору за згодою Сторін. |