Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2023-12-12-016220-a af6c6cff29c0468ca47feeb28413d2c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Дєдов

+380434821345 tom_sr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Томашпільська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04326218
Вебсайт: http://tomashpil.rada.org.ua
Місцезнаходження: 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, пл. Тараса Шевченка, 1
Контактна особа: Петро Дєдов
+380434821345
tom_sr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Робоча станція з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24200, Україна, Вінницька область, смт. Томашпіль, площа Тараса Шевченка 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

12 грудня 2023 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-26-000032 ● 1da783abb24a42d1a2609d1137e0902a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2023 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.12.2023 №91-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.12.2023 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-12-12-016220-a 12.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-02 17:58:19

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робочої станції з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-016220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі та вибрано для їх постачання саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ»?
3. Яким чином Замовником дотримано норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178), а саме щодо :
- відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-29-012380-a (підпункт 6);
- оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
4. Чи виконано умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року та розрахунків за нього, а також надання разом із поставкою товару документу, що підтверджує його якість, та надати (у разі їх наявності) документи, які підтверджують поставку товару, оплату за нього та його якість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-05 14:17:01

Відповідь на запит

На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби стосовно надання відповіді на питання надані під час проведення моніторингу по закупівлі робочої станції з комплексом обладнання та встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина у формі картки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-016220-a)
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
Відповідь: Аналіз ринку проведено шляхом моніторингу цін на аналогічні товари, що закуплялись через систему прозоро та визначено середня ринкова вартість, посилання на закупівлі зазначено нижче:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-17-000893-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-30-006556-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-20-012013-a
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмета закупівлі та вибрано для їх постачання саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ»?
Відповідь: Замовником визначено для постачання товару саме ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», оскільки зазначене підприємство постачає товар визначений предметом закупівлі який найбільш підходить за своїми технічними та якісними характеристиками визначеними в технічних характеристиках предмету закупівлі.
3. Яким чином Замовником дотримано норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178), а саме щодо:
- відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2023-11-29-012380-a (підпункт 6);
- оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
Відповідь: Замовником через допущену помилку не виконано вимоги, щодо оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника. (допущене порушення буде усунуто)
4. Чи виконано умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року та розрахунків за нього, а також надання разом із поставкою товару документу, що підтверджує його якість, та надати (у разі їх наявності) документи, які підтверджують поставку товару, оплату за нього та його якість?
Відповідь: Станом на дату написання цієї відповіді умови договору про закупівлю від 11 грудня 2023 року №ОЕС-112, укладеного із ТОВ «ОРІОН ЕНД СІТІ», в частині поставки товару (предмета закупівлі) до 31 грудня 2023 року не виконані постачальником тому відповідно розрахунки з постачальником не проводились та ніякі підтвердні документи не надавались.

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ проведено моніторинг дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в ході проведення моніторингу, за сприяння управління було виявлено порушення законодавства про публічні закупівлі. Тому замовником з метою усунення порушень законодавства, 18 січня 2024 року було прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-016220-a (додаткова угода від 18 січня 2024 року), зазначене рішення опубліковано в електронній системі закупівель.

2024-01-18 16:42:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Порушення усунуто.

2024-01-19 10:03:17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРІОН ЕНД СІТІ"
#39545383
Переможець 545 000,00
UAH
12 грудня 2023 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 16:20
ДУ Розірвання Оріон.pdf укладений
18 січня 2024 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:33
ДУ Оріон.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:31
Договір робоча станція.pdf укладений
12 грудня 2023 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: ОЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2023 — 18 січня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Усунення порушень виявлених під час моніторингу Держаудитслужби України