Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування
(Лот №1 Послуги із розроблення генерального плану с. Довге-Калуське Калуського району, Івано-Франківської області;
Лот №2 Послуги із розроблення генерального плану с. Середній Бабин Калуського району Івано-Франківської області;
Лот №3 Послуги із розроблення генерального плану с. Бабин-Зарічний Калуського району Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
677 179,00 UAH
UA-2023-12-11-004031-a ● e4940cac9e55496eb3318896f776f73b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43440410 |
Місцезнаходження: | 77304, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, Майдан Шептицького, буд. 2 |
Контактна особа: |
Оксана Кащій +380668548574 arh_kmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 677 179,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Тендерна документація
11 грудня 2023 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 10:45 |
Додаток 4.docx | |
11 грудня 2023 10:45 |
Додаток 5.doc | |
11 грудня 2023 10:45 |
Тендерна документація.docx | |
11 грудня 2023 10:45 |
Додаток 1.docx | |
11 грудня 2023 10:45 |
Додаток 2.docx | |
11 грудня 2023 10:45 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Положення тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2023 14:24
Дата відповіді: 15 грудня 2023 16:21
Шановний Замовнику!
1) Частиною 3.1 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що аналогічним вважається договір щодо надання послуг із розроблення генерального плану/ внесення змін до генерального плану населеного пункту.
У зв’язку з чим, просимо уточнити, чи буде Замовником вважатись достатнім для виконання даної вимоги тендерної документації надання договору на розроблення генерального плану/внесення змін до генерального плану частини населеного пункту?
2) Також, для уникнення суперечностей, просимо навести орієнтовний перелік спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення, яке може бути надано Учасником, на виконання вимог та з урахуванням характеристик, зазначених у частині 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації?
3) Частиною 8 пункту 5.4 Розділу 5 Тендерної документації зазначено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 7000, 00 грн. (сім тисяч гривень 00 копійок). Дану вартість буде розділено між учасниками відповідно до сум укладених договорів по лотах.
Вважаємо дане положення дискримінаційним, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету (зокрема, №496-р/пк-ск від 07.05.2014, № 543-р/пк-ск від 21.05.2014, № 864-р/пк-ск від 29.07.2014, № 7587-р/пк-пз від 27.10.2017).
Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
За пп. 4.1 п. 4 Розділу 1 Тендерної документації назва предмета закупівлі визначена як «ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Лот №1 Послуги із розроблення генерального плану с. Довге-Калуське Калуського району, Івано-Франківської області; Лот №2 Послуги із розроблення генерального плану с. Середній Бабин Калуського району Івано-Франківської області; Лот №3 Послуги із розроблення генерального плану с. Бабин-Зарічний Калуського району Івано-Франківської області)».
Отже, Замовником чітко визначено вид послуг, що мають бути надані за предметом даної закупівлі. Зазначаємо, що юридично-консультаційні послуги не є складовою послуг із розроблення генерального плану, про це не зазначено ні у профільному законі «Про регулювання містобудівної діяльності», ні у Законі України «Про землеустрій», ні у будь-якому іншому чинному нормативно-правовому акті, що регулює діяльність у сфері землеустрою та містобудівної документації.
Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (Особливості) умови договору про закупівлю НЕ ПОВИННІ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ЗМІСТУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, на сьогодні, даним положенням, а також будь-якими іншими положеннями чинного законодавства не передбачено можливості змінювати ціну тендерної пропозиції учасника, у тому числі визначену за результатами аукціону, окрім випадків, передбачених Особливостями, а також не передбачено можливості встановлювати додаткові умови, якими є оплата переможцем/переможцями по лотах витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою.
Такі витрати НЕ відносяться до предмета закупівлі, отже подібні положення тендерної документації є незаконними.
Враховуючи викладене, просимо виключити пункт 8 пункту 5.4 з Розділу 5 Тендерної документації, як такий, що порушує норми законодавства, а саме – принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
4) Також просимо уточнити кількість працівників із геодезичною освітою, інформацію про яких має надати Учасник, відповідно до частини 2.1 пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Аналогічним вважається договір щодо надання послуг із розроблення генерального плану/ внесення змін до генерального плану населеного пункту.
2. Учасник має надати відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих в форматі .gdb або еквівалент (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи та довідка від ліцензіара ПЗ з підтвердженням вказаної можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням)– у кількості не менше ніж на 3-х робочих місць
3. Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів чи на виконання договору.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
4. Щодо Кількісті працівники із геодезичною освітою, що перебувають з учасником у трудових відносинах ( основне місце роботи) або працюють на умовах цивільно-правової угоди- це може бути 1 або більше, на розсуд Учасника.
1. Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Аналогічним вважається договір щодо надання послуг із розроблення генерального плану/ внесення змін до генерального плану населеного пункту.
2. Учасник має надати відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих в форматі .gdb або еквівалент (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи та довідка від ліцензіара ПЗ з підтвердженням вказаної можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування Учасника таким програмним забезпеченням)– у кількості не менше ніж на 3-х робочих місць
3. Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів чи на виконання договору.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
4. Щодо Кількісті працівники із геодезичною освітою, що перебувають з учасником у трудових відносинах ( основне місце роботи) або працюють на умовах цивільно-правової угоди- це може бути 1 або більше, на розсуд Учасника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Послуги із розроблення генерального плану с. Довге-Калуське Калуського району, Івано-Франківської області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 762,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 503,81 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Лот №1 Послуги із розроблення генерального плану с. Довге-Калуське Калуського району, Івано-Франківської області
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77304, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Майдан Шептицького, буд. 2
Дата доставки:
31 липня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" |
279 700,00
UAH з ПДВ
|
279 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС" #39622195 |
Переможець |
279 700,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:13
|
Лот №1 Ген.план с. Довге-Калуське.pdf | укладений |
27 грудня 2023 11:47
|