Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області за пп. 6 п. 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
Очікувана вартість
3 025 022,63 UAH
UA-2023-12-09-000787-a 23c93cd5048e40479705b614020c2e7d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марцинишен Дмитро Анатолійович

+380960967462 lisovoduinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лісоводський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 23563496
Місцезнаходження: 32046, Україна , Хмельницька обл., Городоцький район село Лісоводи, вулиця Ткачука, 6
Контактна особа: Марцинишен Дмитро Анатолійович
+380960967462
lisovoduinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32046, Україна, Хмельницька область, с. Лісоводи, вул. Ткачука. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

09 грудня 2023 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000018 ● 2db8e78e41624c9f929d6668733ac993
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 12:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.01.2024 № 8
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

21 UA-2023-12-09-000787-a 09.12.2023 Лісоводський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 15:58:57

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-09-000787-a), яку проведено Лісоводським будиноком-інтернатом для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання ТОВ "Техно Буд Груп" (ЄДРПОУ 45319588), без використання електронної системи закупівель?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-08 19:54:53

Пояснення

По питанню 1. Моніторингу Лісоводський будинок-інтернат повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон)за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (п. 4 Розділу I. Загальних положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»). Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163). Так, по робочому проєкту «Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області, по якому й проводилась закупівля на виконання робіт, була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт реєстраційний номер EX01:5874-8644-1406-6416, за № 23-0195/01-23 від 18.010.2023 р. виданий Філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Хмельницькій області»(копії додаються). Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю відповідно до проектної документації на будівництво за робочим проектом: Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічне завдання (Додаток 2 то ТД) із найменуванням робіт, з поміткою, що у разі, якщо у тексті даного технічного завдання йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент». Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проєктній документації на будівництво за робочим проектом Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеної кошторисної документації за робочим проєктом «Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області затвердженої наказом №Л/141 від 20.10.2023 року по Лісоводському будинку- інтернату (копія наказу додається). Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт № 23-0195/01-23 від 18.010.2023 р. виданий Філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Хмельницькій області»(щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області та з урахуванням зазначених норм та документів Замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 3028713,60 грн, що містить весь обсяг будівельних робіт, інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Реконструкція приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області.

По питанню 2. Моніторингу- . Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Підстави для здійснення закупівлі
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 15.11.2023 (включно)
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період - до кінця 2023 року .
Відповідно до службової записки завгоспа Шкурко С.В. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Лісоводським будинком-інтернатом для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-23-007098-a. 01 грудня 2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. ( копія обгрунтування додається)

По питанню 3 Моніторингу За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання ТОВ "Техно Буд Груп" (ЄДРПОУ 45319588), без використання електронної системи закупівель? Пояснення (інформацію, документи).
При визначенні можливих потенційних виконавців робіт Замовник керувався ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами тендерної документації. У період військового стану в державі, враховуючи дефіцит кадрів чоловічої статті в установах та на підприємствах, які не визначені критичною інфраструктурою, наявність працівників будівельних спеціальностей стало ключовим питанням щодо визначення потенційного виконавця робіт з метою освоєння бюджетних коштів 2023 року та своєчасним виконанням та закінченням будівельних робіт по Реконструкції приміщення під харчоблок Лісоводського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в с.Лісоводи по вул.Ткачука, 6, Хмельницького району Хмельницької області.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техно Буд Груп"
#45319588
Переможець 3 025 022,63
UAH
09 грудня 2023 14:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
обгрунтування 06.12.pdf укладений
09 грудня 2023 14:35
Договір на реконструкцію 06.12.2023(1).pdf укладений
09 грудня 2023 14:35