Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища №159/7 м.Київ за кодом CPV ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
3 103 217,03 UAH
UA-2023-12-09-000692-a ● b83724eaae7a450bb9b3657833ce175a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0476 |
Код ЄДРПОУ: | 07823035 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 02093, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бориспільська, 17 |
Контактна особа: |
Максим Борисенко +380674058908 m.o.borysenko@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 15:24 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 3 103 217,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 516,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93096,51 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Військова частина А0476 Місцезнаходження Замовника: місто Київ, 02093 Код ЄДРПОУ: 07823035, р/р «Спеціальні кошти» №UA198201720355269003000008643, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 93096.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища №159/7 м.Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2023 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 5 (Форма Цінова пропозиція).docx | |
09 грудня 2023 13:44 |
Протокол №9 про затвердження тендерної документації 159_7.pdf | |
09 грудня 2023 13:44 |
Тендерна_документація_кап_ремонт №159_7 з Додатками.pdf | |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 6 (Проект Договору).docx | |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 3 (Документальне підтвердження відповідності 159_7).docx | |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 4 (Відомість про участника).docx | |
09 грудня 2023 13:44 |
Додаток 2 (Підтвердження відсутності підстав).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання по техничному завданню
Дата подання: 13 грудня 2023 17:49
Дата відповіді: 14 грудня 2023 15:12
1. Просимо додати перелік по кількости та найменуваннню матеріалів з яких треба виконати роботи
2. п.10 Відомість обсягів робіт. Не зрозуміло чому "Утеплення покриттів плитами насухо" має негативний обсяг "-365 м2"
3. Також просимо перенести на п'ять діб строк подання пропозицій, у звязку з тим що порушилося спилкування з постачальниками через сбой мобільного звязку а також строк надання повідомлень з податкової більш ніж дата аукціону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. наступним відповідаємо на кожний пункт:
1. Згідно Додаток 3 до тендерної документації (Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) Замовник надає право Виконавцю самостійного вибору будівельних матеріалів для виконання робіт за умовою пункту 2 Додатку 3, а саме - гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.
2. Пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи — розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В плані закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища м.Київ» було проведено Моніторинг «Комерційні пропозиції на виконання проектно-кошторисної документації», визначено найбільш економічно вигідну пропозицію за найнижчою ціною. Укладено Договір на «Виконання проектно-кошторисної документації» та отримання затвердження відповідними ДержУстановами. В Додатоку 3 до Тендерної документації, таблиця «Відомість обсягів робіт» взята з проектно-кошторисної документації до «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища м.Київ». Втручатися в розрахунки та результати, як Замовник не маємо прав.
3. У відкритих торгів з особливостями майже всі строки коротші, ніж були у відкритих торгах відповідно до Закону. Тобто ця закупівля проходить значно швидше, ніж відкриті торги, що особливо важливо сьогодні на часі. Період подання пропозицій - 7 календарних днів, період оскарження кваліфікації - 5 календарних днів. Змін в сторону збільшення термінів не передбачено, так як всі Учасники в рівних умовах.
1. Згідно Додаток 3 до тендерної документації (Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) Замовник надає право Виконавцю самостійного вибору будівельних матеріалів для виконання робіт за умовою пункту 2 Додатку 3, а саме - гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.
2. Пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи — розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В плані закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища м.Київ» було проведено Моніторинг «Комерційні пропозиції на виконання проектно-кошторисної документації», визначено найбільш економічно вигідну пропозицію за найнижчою ціною. Укладено Договір на «Виконання проектно-кошторисної документації» та отримання затвердження відповідними ДержУстановами. В Додатоку 3 до Тендерної документації, таблиця «Відомість обсягів робіт» взята з проектно-кошторисної документації до «Капітальний ремонт покрівлі будівлі сховища м.Київ». Втручатися в розрахунки та результати, як Замовник не маємо прав.
3. У відкритих торгів з особливостями майже всі строки коротші, ніж були у відкритих торгах відповідно до Закону. Тобто ця закупівля проходить значно швидше, ніж відкриті торги, що особливо важливо сьогодні на часі. Період подання пропозицій - 7 календарних днів, період оскарження кваліфікації - 5 календарних днів. Змін в сторону збільшення термінів не передбачено, так як всі Учасники в рівних умовах.
Банківська гарантія
Дата подання: 14 грудня 2023 19:00
Дата відповіді: 15 грудня 2023 11:16
Шановний Замовнику! Згідно умов тендерної документації, в частині банківської гарантії, Замовник зазначає, що учасники не повинні відступати від форми банківської гарантії, яка передбачена в Додатку 1 до ТД. Просимо Замовника надати форму банківської гарантії, адже в Додатку 1 дана інформація відсутня.
Відповідь: Дякуємо за запитання, наступним відповідаємо: Відповідно до Наказу№ 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАТВЕРДЖЕНО ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції. Сама ФОРМА у вільному доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
2 995 914,12
UAH з ПДВ
|
2 995 914,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕМГОРСТРОЙ" |
3 094 059,96
UAH з ПДВ
|
3 094 059,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" #32771651 |
Відхилено |
2 995 914,12
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 14:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 17:01
|
ТОВ "РЕМГОРСТРОЙ" #44644184 |
Переможець |
3 094 059,96
UAH з ПДВ
|
01 січня 2024 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2023 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:16
|
Договор №2 з додатками РЕМГОРСТРОЙ 159_7.pdf | укладений |
16 січня 2024 15:15
|