Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт першого поверху хірургічного багатопрофільного відділення з ліжками для хворих з хірургічною, травматологічною, отоларингологічною патологією, палатами гнійної хірургії всіх профілів КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» (в якому розташована травматологія) за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул.. Гвардійська, 52, у рамках реалізації проєкту «Забезпечення надання доступних та якісних медичних послуг шляхом проведення поточного ремонту травматологічного відділення КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка», яке постраждало від ракетних обстрілів» - переможця обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» Харківської обласної ради у 2023 році» (Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах). Коригування
Очікувана вартість
2 323 869,60 UAH
UA-2023-12-08-019266-a fb0ab878e6164c538d614bc3aee1bfb4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Отченашко

+380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Дмитро Отченашко
+380505659391
chuguev_crb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт першого поверху хірургічного багатопрофільного відділення з ліжками для хворих з хірургічною, травматологічною, отоларингологічною патологією, палатами гнійної хірургії всіх профілів КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» (в якому розташована травматологія) за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул.. Гвардійська, 52, у рамках реалізації проєкту «Забезпечення надання доступних та якісних медичних послуг шляхом проведення поточного ремонту травматологічного відділення КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка», яке постраждало від ракетних обстрілів» - переможця обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» Харківської обласної ради у 2023 році» (Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах). Коригування
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-02-000001 ● 0b3ce77d662043d3ba1ed7a6f5e3090f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2024 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.02.2024 №8-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.02.2024 №8-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-08-019266-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-13 14:35:26

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Поточний ремонт першого поверху хірургічного багатопрофільного відділення з ліжками для хворих з хірургічною, травматологічною, отоларингологічною патологією, палатами гнійної хірургії всіх профілів КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» (в якому розташована травматологія) за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул.. Гвардійська, 52, у рамках реалізації проєкту «Забезпечення надання доступних та якісних медичних послуг шляхом проведення поточного ремонту травматологічного відділення КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка», яке постраждало від ракетних обстрілів» - переможця обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» Харківської обласної ради у 2023 році» (Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах). Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-019266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. За результатами моніторингу постала потреба у підтвердженні інформації, щодо стану виконання та оплати за договором від 08.12.2023 №0812.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження, а саме: акти виконаних робіт та платіжні документи.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-16 13:07:21

Пояснення на запити

У відповідь на Ваш запит стосовно надання документів (актів виконаних робіт, платіжних доручень) в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-08-019266-a пояснюємо:

1) Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до даних електронній системі закупівель, за результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель, на вимогу абзацу двадцять дев’ятого п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з урахуванням п. 3-8 Розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України про публічні закупівлі із змінами внесеними Законом України № 2526-IX від 16.08.2022, Замовником опубліковано Звіт про договір про закупівлю укладений без використання ЕСЗ, обґрунтування та сам договір (№ 0812 від 08.12.2023 року). Згідно п. 10.1 Розділу Х Договору визначено, що відповідний Договір діє до 31.12..2023 року. Оскільки в електронній системі закупівель відсутні будь-які дані щодо продовження дії Договору від 08.12.2023 року № 0812, шляхом укладення і оприлюднення додаткових угод, то договір можна вважати таким, який є недіючим на момент прийняття рішення щодо проведення моніторингу. Враховуючи той факт, що термін дії Договору № 0812 від 08.12.2023 року закінчився 31.12.2023 року, то законність проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-08-019266-a) викликає сумнів.

2) З метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу з боку КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» повідомляємо, що Договір від 08.12.2023 року № 0812 виконано в повному обсязі та у визначені договором строки.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 року (Додаток 1);
2) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (Додаток 2);
3) Платіжна інструкція № 125 (Додаток 3)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПАРТНЕР СЕРВІС"
#42028526
Переможець 2 323 869,60
UAH з ПДВ
08 грудня 2023 17:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 0812.pdf укладений
08 грудня 2023 17:05