Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка" |
Код ЄДРПОУ: | 02002380 |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52 |
Контактна особа: |
Дмитро Отченашко +380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
08 грудня 2023 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 17:03 |
Обгрунтування.pdf | |
08 грудня 2023 17:03 |
Звіт про результати проведення процедури.pdf | |
08 грудня 2023 17:03 |
Протокольне рішення № 0812_0 Поточний ремонт Коригування.docx | |
08 грудня 2023 17:03 |
Наказ Чугуївської МВА довиділення коштів.pdf | |
08 грудня 2023 17:03 |
Наказ по КНП Затвердження кошторисної частини.pdf | |
08 грудня 2023 17:03 |
Експертна оцінка.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000001 ● 0b3ce77d662043d3ba1ed7a6f5e3090f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.02.2024 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.02.2024 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-08-019266-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 14:35:26
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Поточний ремонт першого поверху хірургічного багатопрофільного відділення з ліжками для хворих з хірургічною, травматологічною, отоларингологічною патологією, палатами гнійної хірургії всіх профілів КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» (в якому розташована травматологія) за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул.. Гвардійська, 52, у рамках реалізації проєкту «Забезпечення надання доступних та якісних медичних послуг шляхом проведення поточного ремонту травматологічного відділення КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка», яке постраждало від ракетних обстрілів» - переможця обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» Харківської обласної ради у 2023 році» (Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в бюджетних установах, закладах). Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-019266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. За результатами моніторингу постала потреба у підтвердженні інформації, щодо стану виконання та оплати за договором від 08.12.2023 №0812.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження, а саме: акти виконаних робіт та платіжні документи.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 13:07:21
Пояснення на запити
У відповідь на Ваш запит стосовно надання документів (актів виконаних робіт, платіжних доручень) в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-08-019266-a пояснюємо:
1) Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до даних електронній системі закупівель, за результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель, на вимогу абзацу двадцять дев’ятого п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з урахуванням п. 3-8 Розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України про публічні закупівлі із змінами внесеними Законом України № 2526-IX від 16.08.2022, Замовником опубліковано Звіт про договір про закупівлю укладений без використання ЕСЗ, обґрунтування та сам договір (№ 0812 від 08.12.2023 року). Згідно п. 10.1 Розділу Х Договору визначено, що відповідний Договір діє до 31.12..2023 року. Оскільки в електронній системі закупівель відсутні будь-які дані щодо продовження дії Договору від 08.12.2023 року № 0812, шляхом укладення і оприлюднення додаткових угод, то договір можна вважати таким, який є недіючим на момент прийняття рішення щодо проведення моніторингу. Враховуючи той факт, що термін дії Договору № 0812 від 08.12.2023 року закінчився 31.12.2023 року, то законність проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-08-019266-a) викликає сумнів.
2) З метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу з боку КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» повідомляємо, що Договір від 08.12.2023 року № 0812 виконано в повному обсязі та у визначені договором строки.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 року (Додаток 1);
2) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (Додаток 2);
3) Платіжна інструкція № 125 (Додаток 3)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПАРТНЕР СЕРВІС" #42028526 |
Переможець |
2 323 869,60
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 0812.pdf | укладений |
08 грудня 2023 17:05
|