Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "ГАРМОНІЯ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21945673 |
Вебсайт: | https://bnrc2.dnepredu.com/ |
Місцезнаходження: | 51933, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця 9 Травня, 5 А |
Контактна особа: |
Анна Терешенкова +380963830046 nvk.garmoniya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 15:41 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 182 970,56 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 829,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 20 робочих днів після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі – рахунок) та підписання Сторонами акта приймання/передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 14:59 |
ТД 2024 охорона.docx | |
08 грудня 2023 14:59 |
ТД 2024 охорона.docx | |
08 грудня 2023 14:59 |
Додаток 6 проєкт договору.docx | |
08 грудня 2023 14:59 |
Додаток 6 проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000065 ● 4ad27fcd745d467eaf0d747fe027532e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2024 № 8-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.02.2024 № 8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-08-015000-a від 08.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:18:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі охоронних послуг об’єкту за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-015000-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:17:14
Пояснення на вимогу органу державного фінансового контролю
«21» лютого 2024р № 02-29
Пояснення
На вимогу органу державного фінансового контролю надаємо наступні пояснення щодо проведення процедури закупівлі UA-2023-12-08-015000-a.
І. Щодо підстав і обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі комунальний заклад «Спеціальна школа «Гармонія» Кам`янської міської ради користується рекомендаціями, які надані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, у тому числі:
1.Відповідно до п.1 Розділу ІІ рекомендацій Примірної методики №275 потреба в послугах охорони на 2024 рік, в тому числі кількісні та якісні показники (характеристики) послуг, були визначені замовником на підставі аналізу фактичного використання послуг охорони для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Ніяких змін в кількісних та якісних показниках (характеристиках) послуг не відбувалось і на період 2024 року не планувалось.
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено замовником самостійно на підставі фактичних даних про надання послуг охорони в минулих періодах.
2.Відповідно до п.1 Розділу ІІІ рекомендацій Примірної методики №275 для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником були направлені письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) підприємствам, що надають послуги охорони ПП «Скорпіон – Безпека», ТОВ РІВ «ЕГРЕГОР» та ПП “Гуард – Січ», на які було отримано відповіді від:
-ПП “Скорпіон-Безпека” (35042950) з ціновою пропозицією: 1194624,00 грн. без ПДВ;
-ТОВ РІВ «ЕГРЕГОР» (30096603): 1186015,68 грн. без ПДВ;
-ПП «Гуард-Січ» (36480156): 1168272,00 грн. без ПДВ;
(копії додаються).
На підставі отриманих даних замовником визначене середньоарифметичне значення цін, яке дорівнює: (1194624,00 + 1186015,68 + 1168272,00) / 3 = 1182970,56 грн без ПДВ.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена замовником за методом порівняння ринкових цін на рівні 1182970,56 грн без ПДВ., що було вказано в річному плані закупівлі UA-P-2023-12-08-005108-b та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-08-015000-a.
Для участі в торгах було подано дві тендерні пропозиції від ПП "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" (42829922) з ціновою пропозицією 980294,40 грн. без ПДВ та ТОВ РІВ «ЕГРЕГОР» - 1186015,68 грн. без ПДВ.
Після проведення трьох раундів аукціону цінова пропозиція ТОВ РІВ «ЕГРЕГОР» була зменшена до 1080300,00 грн. без ПДВ. За результатами торгів в електронній системі закупівель автоматично присвоєно статус "мінімальна" пропозиції Приватного підприємства «Дельта-Безпека» на суму 980294,40 грн без ПДВ і відповідно до Закону та Особливостей №1178 замовник після розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції ПП «Дельта-Безпека» (з урахуванням виправлених невідповідностей згідно повідомлення від 21.12.2023), встановив, що вони в повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону з урахуванням пункту 45 Особливостей, а також відсутні підстави, передбачені статтею 17 Закону з урахуванням абзацу 4 пункту 44 (1) Особливостей та обрав цього учасника переможцем торгів.
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
При проведенні закупівель з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Обґрунтування процедури закупівлі UA-2023-12-08-015000-a, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, розміщено за посиланням
https://bnrc2.dnepredu.com/uk/site/derzhavni-zakupivli--1.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
29.02.2024 №02 - 45 ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДІТСЛУЖБИ У зв’язку з встановленими порушеннями законодавства в ході проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби комунального закладу «Спеціальна школа «Гармонія» Кам`янської міської ради, в межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг об’єкту (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги), адміністрація Спецшколи «Гармонія» повідомляє наступне. Після проведення аналізу питання порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 в частині накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника, а саме завантаження Замовником інформації про закупівлю (річний план закупівель, тендерної документації, тощо) та накладання на них незахищеного удосконаленого електронного цифрового підпису уповноваженої особи (організація – Спецшкола «Гармонія», тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), адміністрація закладу 28.02.2024 виготовила кваліфікований електронний підпис уповноваженій особі, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис пройшов перевірку та отримав підтвердження відповідності. За результатами моніторингу тендерної документації Замовника встановлено невиконання норм пунктів 18 та 19 Особливостей. Документація містить можливості коригування договору під час його укладання, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. З метою недопущення порушень законодавства у подальшому, адміністрацією закладу було проведено роз’яснювальну роботу з посадовими особами, щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Для забезпечення належного рівня обізнаності та якісного виконання посадових обов’язків було прийнято рішення направити уповноважених осіб на курси підвищення кваліфікації. Спеціаліст з публічних закупівель Марина ПЕРВУШИНА
2024-02-29 15:29:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" |
980 294,40
UAH
|
980 294,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РІВ "ЕГРЕГОР" |
1 186 015,68
UAH
|
1 080 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" #42829922 |
Переможець |
980 294,40
UAH
|
22 грудня 2023 13:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 14:18
|
охорона ду 1.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:27
|
договор охорона 2024.pdf | укладений |
29 грудня 2023 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення щодо оформлення документів на оплату |
Номер договору про закупівлю: | 01/24 вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |