Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт з усунення аварійного стану маніпуляційного кабінету (стаціонар 4 поверх) та палати №8 КНП «Міська лікарня №4» ЗМР за адресою: вул. Оптимістична, 1, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2023-12-08-012047-a ● 656a6d5f031d4059b332a0ab36032b47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498660 |
Місцезнаходження: | 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ОПТИМІСТИЧНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Авруцька Ганна Олександрівна 0634910003 ckl4tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт з усунення аварійного стану маніпуляційного кабінету (стаціонар 4 поверх) та палати №8 КНП «Міська лікарня №4» ЗМР за адресою: вул. Оптимістична, 1, м. Запоріжжя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з усунення аварійного стану маніпуляційного кабінету (стаціонар 4 поверх) та палати №8 КНП «Міська лікарня №4» ЗМР за адресою: вул. Оптимістична, 1, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ОПТИМІСТИЧНА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 13:57 |
ТД_маніпулька.docx | |
08 грудня 2023 13:57 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
08 грудня 2023 13:57 |
Оголошення про проведення ВТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про мед.книжки
Дата подання: 08 грудня 2023 20:18
Дата відповіді: 11 грудня 2023 09:09
згідно Додаток 5 до пункту 2.6. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій ПЕРЕЛІК робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників - а ні виконроб, а ні жоден працівник з перерахованих в п.1.2. (ДОДАТОК 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) не зобов'язані згідно Законодавства проходити попередній (періодичні) медичний огляд працівників. Тож просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.17 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. За результатами періодичних медичних оглядів у разі потреби роботодавець повинен забезпечити проведення відповідних оздоровчих заходів. Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров'я, працівники яких несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров'я працівника. Порядок проведення медичних оглядів визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
Розділом I Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» визначено порядок проходження медичних оглядів, суб’єктів, які мають проходити медичний огляд та мету проходження медичних оглядів.
Наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 31.03.1994 №46 «Про затвердження Переліку важких робіт і робіт із шкідливими і небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці неповнолітніх» затверджено відповідний перелік.
Крім цього, звертаємо увагу учасника, що оскільки ремонтні роботи проводяться у закладі охорони здоров’я під час експлуатації об’єкта, тобто із наявним робочім персоналом та пацієнтами, сторонні особи, які не мають медичного огляду допускатись на об’єкт не будуть.
Розділом I Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» визначено порядок проходження медичних оглядів, суб’єктів, які мають проходити медичний огляд та мету проходження медичних оглядів.
Наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 31.03.1994 №46 «Про затвердження Переліку важких робіт і робіт із шкідливими і небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці неповнолітніх» затверджено відповідний перелік.
Крім цього, звертаємо увагу учасника, що оскільки ремонтні роботи проводяться у закладі охорони здоров’я під час експлуатації об’єкта, тобто із наявним робочім персоналом та пацієнтами, сторонні особи, які не мають медичного огляду допускатись на об’єкт не будуть.
Про інженера з ОП
Дата подання: 08 грудня 2023 20:20
Дата відповіді: 11 грудня 2023 09:09
Шановний Замовнику! Здійснюючі закупівлі Замовник зобов’язаний чітко дотримуваться ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. У п.п. 1.2. додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі, усі ці принципи порушені. Це, "Обов’язкова наявність: інженер з охорони праці (будівництво) не нижче II кваліфікаційного рівня (категорії) (надати скановану копію чинного сертифікату інженера та кваліфікаційного посвідчення до сертифікату)...". Згідно Ст. 15 ЗУ Про охорону праці вiд 14.10.1992 № 2694-XII "На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.". Можуть, але не мають бути обов'язково залучені. Тобто, в компанії, де працевлаштовано до 20 осіб окрема посада інженера з охорони праці (ОП) і тим паче з визначенням контретного кваліфікаційного рівня, не є обов’язковою згідно Законодавства України. На таких підприємствах такі обов’язки (обов'язки відповідальної особи за охорону праці) може виконувати, наприклад, директор або ж інша призначена особа, що має проходити навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці в навчальному центрі. Тож вимога "обов'язкової наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче II кваліфікаційного рівня (категорії) з наданням копії чинного сертифікату інженера та кваліфікаційного посвідчення до сертифікату" порушує принципи "добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність". Тому заради дотримання принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо виключити дану вимогу з ТД. Акцентую Ваш увагу, що поточний ремонт не є БУДІВНИЦТВОМ або НОВИМ БУДІВНИЦТВОМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».
Додатком 1 до Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках затверджено ПЕРЕЛІК видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, серед яких є види робіт, що визначено замовником у технічному завданні.
Відповідно до Розділу І Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, координатор з питань охорони праці на стадії будівництва - компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у розділі IV цих Мінімальних вимог.
Відповідно до Розділу IV Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)».
Передбачаючи уточнюючі питання до відповіді, зазначимо наступне.
По-перше, Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, прийнято на виконання вимог ст.28 Закону України «Про охорону праці», на який ви посилаєтесь. Крім цього, нормативно-правові документи міністерств та інших органів виконавчої влади, які відповідно до Указу Президента України від 03.10.1992 № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» підлягають державній реєстрації та зареєстровані в установленому порядку Міністерством юстиції України - є обов’язковими до виконання на території України.
По-друге, якщо б ви уважно ознайомились зі змістом Додатку 1 до Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, вами було б встановлено, що ПЕРЕЛІКОМ визначено такий вид будівельних робіт, як поточний ремонт під час експлуатації.
Таким чином, дана вимога замовника є законною та нормативно обґрунтованою.
Додатком 1 до Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках затверджено ПЕРЕЛІК видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, серед яких є види робіт, що визначено замовником у технічному завданні.
Відповідно до Розділу І Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, координатор з питань охорони праці на стадії будівництва - компетентна фізична особа з підтвердженою кваліфікацією або юридична особа (яка має у своєму складі фахівця з підтвердженою кваліфікацією), яка на стадії будівництва виконує доручені їй замовником або керівником будівництва завдання, визначені у розділі IV цих Мінімальних вимог.
Відповідно до Розділу IV Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)».
Передбачаючи уточнюючі питання до відповіді, зазначимо наступне.
По-перше, Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, прийнято на виконання вимог ст.28 Закону України «Про охорону праці», на який ви посилаєтесь. Крім цього, нормативно-правові документи міністерств та інших органів виконавчої влади, які відповідно до Указу Президента України від 03.10.1992 № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» підлягають державній реєстрації та зареєстровані в установленому порядку Міністерством юстиції України - є обов’язковими до виконання на території України.
По-друге, якщо б ви уважно ознайомились зі змістом Додатку 1 до Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, вами було б встановлено, що ПЕРЕЛІКОМ визначено такий вид будівельних робіт, як поточний ремонт під час експлуатації.
Таким чином, дана вимога замовника є законною та нормативно обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ" |
185 423,42
UAH з ПДВ
|
185 423,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛІМПІЯ СТРОЙ" #42035114 |
Переможець |
185 423,42
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 08:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 07:55
|
Ві-ть робіт та локал.кошторис.pdf | укладений |
25 грудня 2023 07:55
|
2512 ТОВ ОлімпіяСтрой.pdf | укладений |
25 грудня 2023 07:55
|