Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення розтину тіл померлих хворих)
Очікувана вартість
1 242 500,00 UAH
UA-2023-12-08-003217-a 4d959584e3b3493f90e0ae2d93f1df17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рєзнік Віра Анатоліївна

+380577250624 reznik868@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22648032
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., Харків, Салтівське шосе, 266
Контактна особа: Рєзнік Віра Анатоліївна
+380577250624
reznik868@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 послуга
Послуги з проведення розтину тіл померлих хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Амосова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

08 грудня 2023 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000067 ● caad6273b892408cb3e8718a876e0980
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.01.2024 № 3-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.01.2024 № 3-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-12-08-003217-a, 08.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-17 10:36:41

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1242500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-003217-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03293853), з яким укладений договір про закупівлю від 06.12.2023 № 3-Р-НТ без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 16:00:39

Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-10-000067

Відповідно до Вашого запиту від 17.01.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) надає пояснення з наступних питань:

1. На підставі яких відповідних документів(експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03293853), з яким укладений договір про закупівлю від 06.12.2023 № 3-Р-НТ без використання електронної системі закупівель.

 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).

Відносно першого питання:
Відповідно до пп.2 п.3 розділу I. Загальні положення Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877 у разі відсутності патологоанатомічного відділення у складі ЗОЗ розтин тіл померлих від хвороб і патологічних станів у ЗОЗ та у випадках смерті за місцем проживання проводиться у іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення або у патологоанатомічному бюро (центрі), на підставі договорів, укладених між ЗОЗ. У Замовника немає у своєму складі патологоанатомічного відділення тому було прийнято рішення провести закупівлю послуг з проведення розтину тіл померлих хворих (далі – послуги), на підставі рапорту від 01.11.2023.
17 листопада 2023 року Замовник оголосив відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення розтину тіл померлих хворих) , ID: UA-2023-11-17-005941-a. В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2023-11-17-005941-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 1252440 грн 00 коп. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі частини 2 розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом №99 від 02.03.2023 Замовником, а саме - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Які інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Враховуючи специфіку послуг їх можна віднести по послуг з обмеженою конкуренцією на ринку. У розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа врахувала ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, а саме ціну за одиницю послуги відповідно до Договору укладеного Замовником 14.02.2023 № 7 ID: UA-2023-02-14-012405-a, який був укладений без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.2 п.13 Особливостей (ред. 03.01.2023), так як Замовник перебував в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент її здійснення, перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затверджений Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (UA63120270000028556, Харківська міська територіальна громада) (ред.. 2701.2023), враховуючи абзац тринадцятий пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2022 р. № 1364 (ред.. 02.02.2023).
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі було визначено на підставі відповідного законодавства: Наказ МОЗ України № 1877 від 06.09.2021, Наказ МОЗ України №545 від 08.08.2006, Наказ МОЗ України №110 від 14.02.2012, а також з урахуванням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 — VII від 25.12.2015.
Електронна система закупівель 25 листопада 2023 року автоматично відмінила закупівлю ID: UA-2023-11-17-005941-a з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями.
06.12.2023 Замовником був укладений договір № 3-Р-НТ з КНП «МКЛ № 8» ХМР (код 03293853) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.6 п 13 Особливостей ID: UA-2023-12-08-003217-a, а саме: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації», оскільки КНП «МКЛ № 8» ХМР (код 03293853), шляхом надання всіх необхідних документів згідно тендерної документації ID: UA-2023-11-17-005941-a, підтвердив,що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації ID: UA-2023-11-17-005941-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). А також очікувана вартість предмета закупівлі, згідно ID: UA-2023-12-08-003217-a, була розрахована відповідно до пп.6 п 13 Особливостей, тобто сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (ID: UA-2023-11-17-005941-a), зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів , які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Відносно другого питання:
Оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі ID: UA-2023-12-08-003217-a було здійснено за наступними критеріями:
- КНП «МКЛ № 8» ХМР було дотримано усіх вимог (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей) згідно тендерної документації ID: UA-2023-11-17-005941-a;
- сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі ID: UA-2023-11-17-005941-a.

18.01.2024 КНП «МКЛ №8» ХМР подано пропозицію на контрактування в системі Національної служби здоров’я України за пакетом «Секційне дослідження», який передбачає розтин тіл померлих, тому надання зазначеної послуги буде здійснюватися за системою медичних гарантій, тому, хочемо повідомити, що договір № 3-Р-НТ від 06.12.2023 укладений між Замовником та КНП «МКЛ №8» ХМР буде розірвано за згодою сторін, так як планується укладення безоплатного договору про спільну діяльність.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03293853
Переможець 1 242 500,00
UAH
08 грудня 2023 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 16:08
Додаткова угода 1 укладений
19 січня 2024 16:06
Розпорядження укладений
08 грудня 2023 10:30
Договір №3-Р-НТ укладений
08 грудня 2023 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до п.9.4,9.5 Договору та керуючись ч.1 ст.188 ГКУ, ч.1 ст.652 ЦКУ Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір