Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трактор (Код ДК 021:2015:16700000-2: Трактори)
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2023-12-07-021934-a ● 605784f618a346cb9de5dfa02efe47a5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Благоустрій смт Компаніївка" |
Код ЄДРПОУ: | 34336590 |
Місцезнаходження: | 28400, Україна , Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Садова, 95 |
Контактна особа: |
Черногорова Катерина Миколаївна +380969950311 kp_blogoustriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 22:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28400, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький район, селище міського типу Компаніївка, вулиця Садова, буд. 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 22:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 22:21 |
Тендерна документація - трактор.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-07-021934-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНО-ТРАКТОРНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43048805
Дата подання: 11 грудня 2023 10:16
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику,
ми компанія, що має змогу запропонувати Вам техніку найвищої якості, яка відповідає
всім світовим стандартам та вимогам українського законодавства. Під час аналізу умов
тендерної документації нами було виявлено порушення Вами вимого чинного
законодавства щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Хочемо
зауважити, що у відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна
специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або
послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні
характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис
конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання
товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати
жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Водночас, Дискримінаційні вимоги – це вимоги, які встановлюються в тендерній
документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Так згідно вимог Додатку 3 до ТД Учасник повинен надати у складі своєї тендерної
пропозиції також наступні документи:
- брошуру* на предмет закупівлі у сканованому вигляді (*під брошурою замовник
має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка
являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні
характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких
характеристик);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. До того ж просимо
надати аргументоване роз’яснення(з посиланням на норми чинного законодавства
України із чітким вказанням п.п. ч.ч., статей та назви нормативно-правового акту) яким
саме чином наявність брошури підтверджує якість запропонованого товару та/або
видалити дану дискримінаційну вимогу.
- довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного веб-
сайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного веб-сайту учасника,
на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути
посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його
скачування);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Замовником вже
встановлена вимога щодо надання учасником у складі ТП сертифіката дилера та
авторизаційного листа. Тим самим Замовник вже має можливість ототожнювати
учасника як офіційного представник виробника. Встановлення ж даної вимоги на нашу
думку є дискримінацією, оскільки даній вимозі може відповідати лише обмежене коло
учасників. Таким чином у закупівлі можуть взяти участь лише суб’єкти господарювання,
які зможуть надати вищезгадану довідку, що є дискримінацією інших суб’єктів
господарювання. Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД або ж надати аргументоване
роз’яснення(з посиланням на конкретні норми чинного законодавства України із чітким
вказанням п.п. ч.ч., статей та назви нормативно-правового акту) яким саме чином
наявність брошури на веб-сайті підтверджує якість запропонованого товару
- лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному
офіційному веб-сайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний веб-сайт) є
ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному веб-сайті учасника (з
посиланням окремо на відповідний веб-сайт) (не допускається надання посилання на
файл; повинно бути посилання саме на веб-сайт);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Замовником вже
встановлена вимога щодо надання учасником у складі ТП сертифіката дилера та
авторизаційного листа. Тим самим Замовник вже має можливість ототожнювати
учасника як офіційного представник виробника. До того ж Замовником вже встановлена
вимога щодо надання у складі ТП - гарантійного листа про те, що у разі, якщо товар,
який представляється учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а
також у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або
недостовірну інформацію щодо відповідності вимогам замовника, тендерна пропозиція
такого учасника буде відхилена.
Таким чином у закупівлі можуть взяти участь лише суб’єкти господарювання, які
зможуть надати вищезгаданий лист, що є дискримінацією інших суб’єктів
господарювання.
Встановлення ж даної вимоги на нашу думку є дискримінацією, оскільки даній
вимозі може відповідати лише обмежене коло учасників. Вимагаємо видалити дану
вимогу з ТД або ж надати аргументоване роз’яснення(з посиланням на конкретні норми
чинного законодавства України із чітким вказанням п.п. ч.ч., статей та назви
нормативно-правового акту) яким саме чином наявність брошури на веб-сайті виробника
та її тотожності брошурі на сайті дилера підтверджує якість запропонованого товару
У випадку не задоволення нашої вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог,
вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у
відповідності до вимог ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що відповідно до ч. 8 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження
з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
У зв’язку із стислістю строків, просимо розглянути нашу вимогу негайно. У
випадку не задоволення або не надання відповіді, вимушені будемо сьогодні звернутися із
відповідною скаргою до органу оскарження.
Згідно абз. 2 ч. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти
будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі
приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну
переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій,
спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Розгорнути
Згорнути
ми компанія, що має змогу запропонувати Вам техніку найвищої якості, яка відповідає
всім світовим стандартам та вимогам українського законодавства. Під час аналізу умов
тендерної документації нами було виявлено порушення Вами вимого чинного
законодавства щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Хочемо
зауважити, що у відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна
специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або
послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні
характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис
конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання
товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати
жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Водночас, Дискримінаційні вимоги – це вимоги, які встановлюються в тендерній
документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
Так згідно вимог Додатку 3 до ТД Учасник повинен надати у складі своєї тендерної
пропозиції також наступні документи:
- брошуру* на предмет закупівлі у сканованому вигляді (*під брошурою замовник
має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка
являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні
характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких
характеристик);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. До того ж просимо
надати аргументоване роз’яснення(з посиланням на норми чинного законодавства
України із чітким вказанням п.п. ч.ч., статей та назви нормативно-правового акту) яким
саме чином наявність брошури підтверджує якість запропонованого товару та/або
видалити дану дискримінаційну вимогу.
- довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного веб-
сайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного веб-сайту учасника,
на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути
посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його
скачування);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Замовником вже
встановлена вимога щодо надання учасником у складі ТП сертифіката дилера та
авторизаційного листа. Тим самим Замовник вже має можливість ототожнювати
учасника як офіційного представник виробника. Встановлення ж даної вимоги на нашу
думку є дискримінацією, оскільки даній вимозі може відповідати лише обмежене коло
учасників. Таким чином у закупівлі можуть взяти участь лише суб’єкти господарювання,
які зможуть надати вищезгадану довідку, що є дискримінацією інших суб’єктів
господарювання. Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД або ж надати аргументоване
роз’яснення(з посиланням на конкретні норми чинного законодавства України із чітким
вказанням п.п. ч.ч., статей та назви нормативно-правового акту) яким саме чином
наявність брошури на веб-сайті підтверджує якість запропонованого товару
- лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному
офіційному веб-сайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний веб-сайт) є
ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному веб-сайті учасника (з
посиланням окремо на відповідний веб-сайт) (не допускається надання посилання на
файл; повинно бути посилання саме на веб-сайт);
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на таке: Замовником у Додатку
3 до ТД вже встановлено перелік технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які учасник повинен
підтвердити. Якщо Замовник бажає бачити будь-які інші характеристики Товару, то
має розширити перелік технічних вимог до предмету закупівлі. Замовником вже
встановлена вимога щодо надання учасником у складі ТП сертифіката дилера та
авторизаційного листа. Тим самим Замовник вже має можливість ототожнювати
учасника як офіційного представник виробника. До того ж Замовником вже встановлена
вимога щодо надання у складі ТП - гарантійного листа про те, що у разі, якщо товар,
який представляється учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а
також у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або
недостовірну інформацію щодо відповідності вимогам замовника, тендерна пропозиція
такого учасника буде відхилена.
Таким чином у закупівлі можуть взяти участь лише суб’єкти господарювання, які
зможуть надати вищезгаданий лист, що є дискримінацією інших суб’єктів
господарювання.
Встановлення ж даної вимоги на нашу думку є дискримінацією, оскільки даній
вимозі може відповідати лише обмежене коло учасників. Вимагаємо видалити дану
вимогу з ТД або ж надати аргументоване роз’яснення(з посиланням на конкретні норми
чинного законодавства України із чітким вказанням п.п. ч.ч., статей та назви
нормативно-правового акту) яким саме чином наявність брошури на веб-сайті виробника
та її тотожності брошурі на сайті дилера підтверджує якість запропонованого товару
У випадку не задоволення нашої вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог,
вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у
відповідності до вимог ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що відповідно до ч. 8 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження
з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
У зв’язку із стислістю строків, просимо розглянути нашу вимогу негайно. У
випадку не задоволення або не надання відповіді, вимушені будемо сьогодні звернутися із
відповідною скаргою до органу оскарження.
Згідно абз. 2 ч. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти
будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі
приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну
переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій,
спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 19:46
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, Замовник здійснює закупівлі за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація не містить, згідно з частиною 4 статті 22 Закону № 922-VIII, вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація не містить, згідно з частиною 4 статті 22 Закону № 922-VIII, вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНО-ТРАКТОРНИЙ ЗАВОД" |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
199 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНО-ТРАКТОРНИЙ ЗАВОД" #43048805 |
Переможець |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 22:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 15:37
|
Договір | укладений |
21 грудня 2023 15:31
|