Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральних регіонах України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області)
Очікувана вартість
19 764 500,36 UAH
UA-2023-12-07-021064-a ● 71273cbb2b99448596d96327da9f7a4d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 13:46 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 13:46 |
Очікувана вартість: | 19 764 500,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 822,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії предֹ’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 592935.01 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 592 935,01 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) . 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо). За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181752.07 метри квадратні
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральних регіонах України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а м. Вінниця, вул. Привокзальна,28 м. Вінниця, вул. Ващука, 20 м. Іллінці, вул. Максима Кривоноса, 31 смт. Липовець, вул. Василя Липківського, 71 смт. Літин, вул. Соборна, 9 м. Немирів, вул.Соборна, 93 б м. Погребище, вул. Богдана Хмельницького, 112 смт. Тиврів, вул. Малиновського, 12 смт. Оратів, вул. Героїв Майдану, 76 «а» м. Гайсин, пл. Миру, 2 м. Бершадь, вул. Шевченка, 17 «а» м. Ладижин, вул. Процишина, 55 «а» смт. Теплик, вул. Незалежності, 41 «а» смт. Тростянець, вул. Соборна, 32, смт. Чечельник, вул. Жовтнева, 35 м. Жмеринка, вул. Михайла Грушевського, 19 м. Бар, Майдан Святого Миколая 10 Б м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 217 «б» м. Могилів-Подільський, просп. Незалежності, 11 м. Ямпіль, вул. Замкова, 86 смт. Муровані Курилівці, вул. Соборна, 156 смт. Чернівці, вул. Лісова, 19 м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 102 смт. Крижопіль, вул. Залізної Дивізії, 28 смт. Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка, 21 смт. Піщанка, вул. Центральна, 47 м. Хмільник, вул. Чорновола Вячеслава, 87 «а» м. Козятин, вул. Пилипа Орлика, 19 м. Калинівка, вул. Нестерчука, 43 «а» м. Дніпро пр.-т. Лесі Українки, 4 м. Жовті Води, вул. 8 березня, 29 м. Верхньо-дніпровськ, пл. О. Поля, буд.2, м. Вільногірськ, вул. ім. Ю.М. Устенка, буд. 19б П'ятихатський р-н, м. П'ятихатки, вул. Молодіжна, буд. 1а м. Марганець, вул. Єдності, буд. 70 м. Покров, вул. Героїв України, буд. 5 Солонянський р-н, смт Солоне, вул. Гагаріна, буд. 15 м. Першотравенськ, вул. Горького, буд. 12б м. Синельникове, вул. Центральна, буд. 76 Покровський р-н, смт Покровське, вул. Горького, буд. 49 Магдалинівський р-н, смт Магдалинівка, вул. Комарова, буд. 41/2 Царичанський р-н, смт Царичанка, вул. Затишна, буд. 27 Широківський р-н, смт Широке, вул. Соборна, буд. 106а м. Тернівка, вул. Дніпровська, буд. 9 смт Слобожанське, вул. В. Сухомлинського, буд. 69 смт Васильківка, вул. Партизанська, буд. 150 м. Новомосковськ, пл. Соборна, 8 м. Кривий Ріг вул.Космонавтів,1 Дніпропетровська обл., бул.Шевченка,7 смт Софіївка м. Кам’янське вул. Медична 6 смт Кринички вул. Грушевського 15 смт Петриківка П. Калнишевського 69 м. Нікополь, вул. Пилипа Орлика,54 м. Апостолове, вул.Покровська,23 смт Томаківка, вул.Амбулаторна,5 м. Павлоград, вул. Світличної Ганни. буд.55 смт. Юр’ївка, вул. Центральна,92 смт. Межова, просп. Незалежності, 9а смт. Петропавлівка, вул. Г. України, 72 м. Дніпро, вул. Авіаційна, 41 м. Кропивницький, вул. Леоніда Куценка, буд. 10,12 м. Кропивницький, вул. Є. Маланюка, буд. 15. м. Долинська, вул. Центральна, буд. 153 м. Знам'янка, вул. Чайковського, буд. 13 А смт Олександрівка, вул. Перемоги, будинок 1 м. Бобринець, вул. Незалежності, буд. 78 смт Компаніївка, вул. Перемоги , будинок 79-а смт Новгородка, вул. Кріворізька , будинок 10 смт Устинівка, вул. Ювілейна, буд. 10-а м. Олександрія, просп. Соборний, буд. 126-а м. Світловодськ, пров. Нагірний, буд. 3 смт Онуфріївка, вул. Михайла Скляра, буд. 9 смт Петрове, вул. Центральна, буд. 41 м. Голованівськ, вул. Покровська, буд. 2 м. Благовіщенск, вул. Промислова, буд. 14 смт Вільшанка, вул. Центральна, буд. 25 м. Гайворон, вул. Василя Стуса, буд. 3-з смт Новоархангельск, вул. Центральна, буд. 71 м. Новоукраїнка, вул. Соборна, буд. 32-а смт Добровеличківка, вул. Тітова, буд. 13 м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 68 м. Новомиргород, вул. Андрія Гурічева, буд. 30 м. Полтава, вул. Сінна, 45 смт. Велика Багачка, вул. Чекалових, 1 м. Глобине, вул. Центральна, 228 а м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, 2 смт. Диканька, вул. Дружби, 5 а м. Зіньків, вул. Воздвиженська, 49 м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 52 м. Кобеляки, вул. Дніпровська, 7 смт. Козельщина, вул. Партизанська, 10 смт. Котельва, вул. Полтавський шлях, 208 м. Лохвиця, вул. Перемоги, 8 смт. Машівка, вул. Незалежності, 166 а смт. Нові Санжари, вул. Пролетарська, 2 в смт. Оржиця, вул. Центральна, 79 м. Пирятин, вул. Соборна, 39 смт. Решетилівка, вул. Шевченка, 21 смт. Семенівка, вул. Шевченка, 26/67 м. Хорол, вул. Незалежності, 66 смт. Чорнухи, вул. Центральна, 37 смт. Чутове, вул. Центральна, 14 смт. Шишаки, вул. Кирилла Осьмака, 58 м. Гадяч, вул. Шевченка, 1-а м. Горішні Плавні, вул. Строни, 6 м. Полтава, вул. Небесної Сотні, 3 м. Лубни, вул. Старо-Троїцька, 5 м. Миргород, вул. Гоголя, 94 м. Кременчук, проїзд Арсенальний, 1 м. Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56 м. Черкаси. вул. Гоголя, 330 м. Городище, вул. Миру, 58-а м. Корсунь-Шевченківський, вул. Гіфхорнська, 17-а м. Канів, вул. Шевченка, 49/1 м. Сміла, вул. Соборна, 68 м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 28-а м. Кам’янка, вул. Захисників України, 37 м. Золотоноша, вул. Героїв Маріуполя, 52 смт. Драбів, вул. Центральна, 40-а смт. Чорнобай, вул. Центральна, 79 м. Звенигородка, вул. Кримського, 46-а м. Ватутіне, вул. Зоряна,18а м. Тальне, вул. Майданецька, 13/1 смт. Катеринопіль, вул. Соборна, 55-а смт. Лисянка, вул. Київська, 5 м. Шпола, вул. Таранця, 18 м. Умань, вул. Чорновола, 35 м. Жашків, вул. Перемоги, 2 м. Христинівка, вул. Соборна, 97 смт Маньківка, вул. Шевченка, 9а м. Монастирище, вул. Жовтнева, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні, з урахуванням фінансових можливостей Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2023 21:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2023 21:08 |
ТД-9091 центр 2024-НР.docx | |
09 грудня 2023 21:07 |
Зміни до ТД-9091 центр.docx | |
07 грудня 2023 19:15 |
ФОРМА ГАРАНТІЇ.pdf |
09 грудня 2023 21:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2023 21:08 |
ТД-9091 центр 2024-НР.docx
|
|||
09 грудня 2023 21:07 |
Зміни до ТД-9091 центр.docx
|
|||
07 грудня 2023 19:15 |
ФОРМА ГАРАНТІЇ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-07-021064-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 08 грудня 2023 15:03
Дискримінаційні вимоги ТД
Відповідно до вимог дод. 1 до ТД на підтвердження інформації Учасник надає:
1) сканкопію звітності Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» та Додаток 1 (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску поданого до відповідного контролюючого органу за місяць 3 кварталу 2023 року з відміткою та квитанцією №2 про прийняття. Загальна кількість працівників повинна бути не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників.
Як потенційний учасник ми не маємо можливість задовольнити вимогу тенгдерної документації в цій частині тому, що станом на 3 квартал кількість працівників від зазначеного вами переліку становить менше 50% і змінити ми це не можемо. По-перше, з частиною осіб ми працюємо за цивільно-правовими угодами, по друге, якщо б ми навіть станом на сьогодні взяли таких осіб в штат, то вони не будуть відображатись у минулій звітності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а у інакшому випадку нами буде подано скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1) сканкопію звітності Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» та Додаток 1 (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску поданого до відповідного контролюючого органу за місяць 3 кварталу 2023 року з відміткою та квитанцією №2 про прийняття. Загальна кількість працівників повинна бути не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників.
Як потенційний учасник ми не маємо можливість задовольнити вимогу тенгдерної документації в цій частині тому, що станом на 3 квартал кількість працівників від зазначеного вами переліку становить менше 50% і змінити ми це не можемо. По-перше, з частиною осіб ми працюємо за цивільно-правовими угодами, по друге, якщо б ми навіть станом на сьогодні взяли таких осіб в штат, то вони не будуть відображатись у минулій звітності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а у інакшому випадку нами буде подано скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 17:51
Шановний учаснику!
Підпунктом 7 пункту 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини першої «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації про необхідну кількість працівників Учасник надає сканкопію штатного розпису, сканкопію розпорядчого документу про затвердження штатного розпису з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин та/або договори цивільно-правового характеру.
Договір цивільно правового характеру – є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків, що встановлене статтею 626 ЦКУ.
На відміну від трудового договору, який визначений статтею 21 КЗпПУ, а саме: трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін, цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату, що оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі якого має здійснюватись виплата винагороди.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами) затверджені форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок).
Згідно з підпунктом 1 пункту 4 розділу IV «Порядок заповнення додатків до Розрахунку, що містять інформацію щодо сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з розбивкою по місяцях звітного кварталу» до Порядку загальна частина додатка 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі – Додаток 4ДФ) до Розрахунку містить інформацію про реквізити, де у рядку 05 навпроти напису «Працювало за цивільно-правовими договорами» проставляється кількість працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами у звітному періоді, по яких здійснюється нараховування доходу за ознакою доходу «102».
Якщо податковим агентом протягом звітного місяця (кварталу) укладалися цивільно-правові договори з фізичними особами та здійснювались виплати винагороди, то кількість таких фізичних осіб відображається у рядку 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами» Додатка 4ДФ до Розрахунку.
Суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (контракту), включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, що визначено підпунктом 164.2.2 статті 164 ПКУ.
Підпунктом 164.6 статті 164 ПКУ встановлено, що при нарахуванні доходів у вигляді винагороди за цивільно-правовими договорами за виконання робіт (надання послуг) база оподаткування податком на доходи фізичних осіб визначається як нарахована сума такої винагороди.
Підпунктом 167.1 статті 167 ПКУ встановлено, що для доходів у вигляді суми винагород, нарахованих (виплачених) платнику податку за цивільно-правовими договорами, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18%.
Крім того, статтею 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) платниками єдиного внеску є роботодавці, які використовують найману працю фізичних осіб, зокрема, за цивільно-правовими договорами.
Статтею 7 Закону встановлено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума винагороди фізичній особі за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Враховуючи вищенаведене, база оподаткування податком на доходи фізичних осіб дорівнює нарахованим сумам таких винагород, до яких застосовується ставка 18%, а роботодавці за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами нараховують єдиний внесок на суму винагороди (доходу) за ставкою 22%.
Таким чином, інформація про працівників, з якими укладені договори цивільно-правового характеру, та яким були виплачені доходи у вигляді винагороди повинні відображатися у звітності, а саме: у Додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» та Додатку 1 (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам».
Разом з тим зазначаємо, що відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На виконання цього положення Закону, а також з метою уникнення будь-якої форми дискримінації учасників, Замовником в тендерній документації встановлена вимога щодо надання вищезазначеної звітності стосовно не всієї необхідної кількості працівників, а кількості, яка має бути не менше ніж 50%. Законність встановлення Замовником певної кількості працівників на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підтверджується постановою у справі № 640/1042/19 (адміністративне провадження № К/9901/688/20) Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29 січня 2021 року.
Дякуємо за вимогу.
Підпунктом 7 пункту 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини першої «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації про необхідну кількість працівників Учасник надає сканкопію штатного розпису, сканкопію розпорядчого документу про затвердження штатного розпису з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та копії документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин та/або договори цивільно-правового характеру.
Договір цивільно правового характеру – є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків, що встановлене статтею 626 ЦКУ.
На відміну від трудового договору, який визначений статтею 21 КЗпПУ, а саме: трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін, цивільно-правовий договір – це угода між громадянином і підприємством або підприємцем, предметом якої є виконання фізичною особою певної роботи, спрямованої на досягнення конкретного результату, що оформляється актом приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), на підставі якого має здійснюватись виплата винагороди.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами) затверджені форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок).
Згідно з підпунктом 1 пункту 4 розділу IV «Порядок заповнення додатків до Розрахунку, що містять інформацію щодо сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з розбивкою по місяцях звітного кварталу» до Порядку загальна частина додатка 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі – Додаток 4ДФ) до Розрахунку містить інформацію про реквізити, де у рядку 05 навпроти напису «Працювало за цивільно-правовими договорами» проставляється кількість працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами у звітному періоді, по яких здійснюється нараховування доходу за ознакою доходу «102».
Якщо податковим агентом протягом звітного місяця (кварталу) укладалися цивільно-правові договори з фізичними особами та здійснювались виплати винагороди, то кількість таких фізичних осіб відображається у рядку 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами» Додатка 4ДФ до Розрахунку.
Суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (контракту), включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, що визначено підпунктом 164.2.2 статті 164 ПКУ.
Підпунктом 164.6 статті 164 ПКУ встановлено, що при нарахуванні доходів у вигляді винагороди за цивільно-правовими договорами за виконання робіт (надання послуг) база оподаткування податком на доходи фізичних осіб визначається як нарахована сума такої винагороди.
Підпунктом 167.1 статті 167 ПКУ встановлено, що для доходів у вигляді суми винагород, нарахованих (виплачених) платнику податку за цивільно-правовими договорами, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18%.
Крім того, статтею 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) платниками єдиного внеску є роботодавці, які використовують найману працю фізичних осіб, зокрема, за цивільно-правовими договорами.
Статтею 7 Закону встановлено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців є сума винагороди фізичній особі за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Враховуючи вищенаведене, база оподаткування податком на доходи фізичних осіб дорівнює нарахованим сумам таких винагород, до яких застосовується ставка 18%, а роботодавці за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами нараховують єдиний внесок на суму винагороди (доходу) за ставкою 22%.
Таким чином, інформація про працівників, з якими укладені договори цивільно-правового характеру, та яким були виплачені доходи у вигляді винагороди повинні відображатися у звітності, а саме: у Додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» та Додатку 1 (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам».
Разом з тим зазначаємо, що відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На виконання цього положення Закону, а також з метою уникнення будь-якої форми дискримінації учасників, Замовником в тендерній документації встановлена вимога щодо надання вищезазначеної звітності стосовно не всієї необхідної кількості працівників, а кількості, яка має бути не менше ніж 50%. Законність встановлення Замовником певної кількості працівників на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підтверджується постановою у справі № 640/1042/19 (адміністративне провадження № К/9901/688/20) Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29 січня 2021 року.
Дякуємо за вимогу.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-12-000004 • 30a3c44674484df2b2f191eb563a9052
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-12
•
14:57
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оголошена закупівля носить масу корупційних ризиків та зменшує конкуренцію на ринку надання
послуг з прибирання. Тендерна документація прописана під конктретного учасника. Така ситуація
в цілому по закупівлі по Україні. Раніше закупівлі проводились по областям що давало можливість
приймати участь ФОП та Товариствам на спрощеній системі оподаткування , що створювало
здорову конкуренцію і сприяло значній економії бюджетних коштів. В умовах війни кожна
зекономлено бюджетна гривня має бути спрямована для потреб фронту .Прошу внести зміни в
тендерну документацію розбивши закупівлю на лоти по областям. В разі не розгляду по суті даної
скарги або формальної відписки будемо вимушені звертатися до правоохоронних органів.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
19 199 661,44
UAH з ПДВ
|
19 199 661,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ" |
19 612 593,87
UAH з ПДВ
|
19 612 593,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
19 199 661,44
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2025 22:44
|
150_3.pdf | зміни до договору |
01 січня 2025 22:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2025 22:42
|
150_2.pdf | зміни до договору |
01 січня 2025 22:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:01
|
дог.150_162 центр.pdf | укладений |
29 грудня 2023 20:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 150/162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 150/162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |