Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 728 153,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 640,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 16:29 |
4. Додаток 3. проект_договору.doc | |
07 грудня 2023 16:29 |
3. додаток 2. технічне завдання .docx | |
07 грудня 2023 16:29 |
2. Додаток 1. кваліфікаціяdocx.docx | |
07 грудня 2023 16:29 |
1. Тендерна документація .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-06-000016 ● e5a6add51ee2471a8340f91a7f680d37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 16:17 |
06.02.2024 № 14
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.02.2024 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2023-12-07-018496-a 07.12.2023 Івано-Франківська селища рада
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 15:40:53
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-07-018496-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. У файлі «Аналогічні договора.pdf» в складі наданої інформації, а саме в Акті виконаних робіт №2 по Договору №128/2023 (на суму 469358,68 грн.) відсутній підпис та дата прийняття Замовником. Чому не виконані роботи та не підтверджено цим виконання вимоги Замовника на підтвердження виконаного аналогічного договору, та не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
3. Надайте підтвердження права підпису договору оренди екскаватора-навантажувача реєстраційний номер 35911ВС марка JCB 4CХ Дзюбою Павлом Васильовичем, якщо власник автомобільного транспорту є Дзюба Василь Григорович.
4. У файлі «Довідки та гарантії.rar» Довідкой про наявність працівників відповідной кваліфікації зазначено, що загальний стаж роботи робітника Мурина Андрія Степановича у будівництві 5 років, але в трудовій книжці зазначена дата прийняття на роботу 04.07.2019, таким чином стаж роботи 4 роки 5 місяців. Прошу надати пояснення невідповідності.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 21:02:55
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-07-018496-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб та в інтересах місцевих жителів.
Технічне завдання на закупівлю розроблено на основі затвердженої рішенням Івано-Франківської селищної ради проектно-кошторисної документації.
Оскільки закупівля оголошена 07.12.2023 року, тобто в час дії КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, то замовником також було враховано п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», згідно із яким встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Посилання на веб-сайт - https://if-gromada.gov.ua/news/1708586190/
2. У файлі «Аналогічні договора.pdf» в складі наданої інформації, а саме в Акті виконаних робіт №2 по Договору №128/2023 (на суму 469358,68 грн.) відсутній підпис та дата прийняття Замовником. Чому не виконані роботи та не підтверджено цим виконання вимоги Замовника на підтвердження виконаного аналогічного договору, та не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
Повідомляємо, про те, що аналізуючи файл «Аналогічні договори.pdf» в складі тендерної документації Акти виконаних робіт візовані селищним головою або уповноваженою особою, підписано Довідку про вартість будівельних робіт та витрат що свідчить про те, що Акти виконаних робіт№2 за серпень 2023 року погодженні проте, допущена технічна помилка в наданні документів у файлі «Аналогічні договора.pdf». Також бралося до уваги і Акт виконаних робіт №3 за жовтень 2023 року.
Дану проплату також можна провірити і згідно доступу до сайту Єдиний веб-портал використання публічних коштів.
3. Надайте підтвердження права підпису договору оренди екскаватора-навантажувача реєстраційний номер 35911ВС марка JCB 4CХ Дзюбою Павлом Васильовичем, якщо власник автомобільного транспорту є Дзюба Василь Григорович.
Учасником ФОП «Стень Володимир Іванович» було надано договір оренди між Дзюбою Василем Григоровичем та Стень Володимиром Івановичем від 13.02.2023 року про право оренди ескаватора-навантажувача.
4. У файлі «Довідки та гарантії.rar» Довідкой про наявність працівників відповідной кваліфікації зазначено, що загальний стаж роботи робітника Мурина Андрія Степановича у будівництві 5 років, але в трудовій книжці зазначена дата прийняття на роботу 04.07.2019, таким чином стаж роботи 4 роки 5 місяців. ФОП «Стень Володимир Іванович» було допущено технічну помилку при розрахунку стажу роботи Мурина Андрія Степановича. Дана помилка жодним чином не впливає на перебіг виконання робіт. Та жодних вимог до стажу робіт у тендерній документації не вимагалося, отже уповноваженою особою дане упущення не вважалося таким яким може призвести до не виконання робіт по вищезгаданому об’єкту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 15:52:55
Запит на пояснення 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-07-018496-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі послуг та на підставі яких документів? Сторінка сайту https://if-gromada.gov.ua/news/1708586190/ , на яку ви посилаєтесь має помилки у відносинах закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 17:06:04
Пояснення
У відповідності до Експертного звіту №2248/23Є від 07 вересня 2023 року затвердженого Рішенням сесії Івано-Франківської селищної ради №4621 від 07.09.2023 року Про затвердження проектно-кошторисної документації « Нове будівництво водопроводу по вул. Коновальця Євгена, вул. Роксолани, вул. Польова в селі Паланки Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської області» було здійснено обрахування кількісних показників закупівлі послуг.
Посилання на сайт Івано-Франківської селищної ради https://if-gromada.gov.ua/news/1708586190/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано за висновками моніторингу.
2024-03-14 11:45:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" |
1 719 091,64
UAH з ПДВ
|
1 719 091,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2853104334 |
Переможець |
1 719 091,64
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 11:44
|
дод.2 Стень.pdf | укладений |
14 березня 2024 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:10
|
дод.Стень.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 18:00
|
СТЕНЬ (1).pdf | укладений |
29 грудня 2023 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |