Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна та двері з аксесуарами
Очікувана вартість
940 030,00 UAH
UA-2023-12-06-016924-a 44344251be964e51be5951fc30022953
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Якименко

+380617641218 zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 07835529
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пров. Тихий, 7
Контактна особа: Юлія Якименко
+380617641218
zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2023 12:00
Початок аукціону: 18 грудня 2023 13:10
Очікувана вартість: 940 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Металопластикові вікна та двері з аксесуарами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється замовником відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий товар протягом 3(трьох) робочих днів, на підставі належним чином оформлених документів продавця (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 06 грудня 2023 23:09
Дата відповіді: 07 грудня 2023 09:17
Закупівля без ПДВ ?
Відповідь: Вітаємо!
Закупівля з ПДВ, вже виправили, дякуємо.
Слава Україні!
Важливо
Дата подання: 06 грудня 2023 23:13
Дата відповіді: 07 грудня 2023 09:44
Доброго дня ! Згідно тендерної документації UA-2023-12-06-016924-a Металопластикові вікна та двері з аксесуарами ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.12.2023 12:00 Строк поставки товару: до 22.12.2023 року Керуючись вимогами Законом України «Про публічні закупівлі», умовами даної тендерної документації : - «Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною.» ДАЛІ - «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, а також 5 днів з метою забезпечення права на оскарження рішень що до переможця » ДАЛІ. - «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Звідси виходить , що переможцю не передбачено часу на виготовлення метало пластикових виробів , ( або продукція на момент підписання договору уже повинна бути виготовлена) . Термін поставки товару необхідно перенести на 15 днів . АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ -- Сторони зобов’язуються забезпечити повну відповідальність своїх працівників вимогам антикорупційного законодавства. -- Під діями працівника, здійснюваними на користь стимулюючої його Сторони, розуміються: - надання невиправданих переваг у порівнянні з іншими контрагентами; - прискорення існуючих процедур;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання та свою чергу надаємо уточнюючу інформацію.
Замовник визначений Державним замовником, що здійснює закупівлі для потреб оборони , відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі».
Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022р. № 1275, зі змінами, (далі - Особливості).
Згідно з пунктом 8 Особливостей «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони , вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень», «у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).».
Державним Замовником оприлюднене оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону на підставі статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Абзацом 2 пункту 11 статті 14 Закону визначено «Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.».
Пунктом 15 статті 14 Закону визначено "Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону.".
Пунктом 20 статті 14 Закону визначено «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.».
Під час проведення спрощеної закупівлі у учасника відсутня можливість оскарження дій замовника до Антимонопольного Комітету України.
Державний замовник діє на підставі відкритості, прозорості та створення рівних умов для всіх учасників закупівлі незалежно від форми власності.
Бажаємо здоров’я, гарного дня та вдалих закупівель. Слава Україні!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 939 029,48
UAH з ПДВ
929 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д" 935 830,12
UAH з ПДВ
931 129,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2023 13:55
Електронний підпис
21 грудня 2023 13:54
Документи переможця.pdf
15 грудня 2023 11:59
Електронний підпис
15 грудня 2023 11:58
Пропозиція.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:58
Пропозиція.pdf
15 грудня 2023 11:41
Електронний підпис
15 грудня 2023 11:39
Пропозиція.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:38
Пропозиція.pdf
15 грудня 2023 11:12
Електронний підпис
15 грудня 2023 11:10
Проект договору.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:10
Аналогічний договір.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:10
Довідки.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:09
Установчі документи.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:06
Довідки.pdf
15 грудня 2023 11:06
Установчі документи.pdf
15 грудня 2023 11:06
Мако ISO 9001^2015.pdf
15 грудня 2023 11:06
Проект договору.pdf
15 грудня 2023 11:06
MACO iso 2015 ecology.pdf
15 грудня 2023 11:06
Аналогічний договір.pdf
15 грудня 2023 11:06
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

14 грудня 2023 14:56
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:56
Електронний підпис
14 грудня 2023 14:55
Подача.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40609167
Переможець 929 290,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 17:12

Документи

20 грудня 2023 17:12
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:11
Протокол № 57.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2023 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40609167
929 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2023 17:12
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:11
Протокол № 57.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 15:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2023 10:51
Додаткова угода 1 дог. 188.PDF зміни до договору
23 грудня 2023 10:46
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 13:13
Договір № 188.PDF укладений
22 грудня 2023 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни умов договору та зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2023 — 28 грудня 2023
Сума оплати за договором: 929 290,00
UAH (в тому числі ПДВ 154 881,67 UAH)