Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервери
Очікувана вартість
1 530 200,00 UAH
UA-2023-12-06-015127-a ● 4d8d93009e4448e08d8be9cf8429967b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 26261092 |
Вебсайт: | https://court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316 |
Контактна особа: |
Марченко Тетяна Вікторівна +380472311537 inbox@ck.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 530 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 651,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сервер типу 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18015, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Гоголя, 316
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
2 штуки
Сервер типу 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18015, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Гоголя, 316
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки здійснюються шляхом попередньої оплати товарів, робіт і послуг за капітальними видатками відповідно до абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Голови Державної судової адміністрації України від 19.07.2023 № 332 (зі змінами), що передбачає на строк не більше трьох місяців у розмірі до 100 % (ста відсотків) їх вартості для придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Замовник здійснює авансовий платіж (одним платежем) у розмірі 100% (сто відсотків) від загальної вартості Договору протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору та на його (Договору) підставі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування на підставі рахунку-фактури. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 11:55 |
Перелік змін до ТД.doc | |
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 4 до ТД (Проєкт договору).doc | |
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 3 до ТД (Вимоги до учасника).docx | |
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 2 до ТД (Технічні характеристики).doc | |
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 1 до ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
08 грудня 2023 11:55 |
Тендерна документація.docx |
08 грудня 2023 12:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 4 до ТД (Проєкт договору).doc
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 3 до ТД (Вимоги до учасника).docx
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 2 до ТД (Технічні характеристики).doc
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Додаток 1 до ТД (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
08 грудня 2023 11:55 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пояснення
Дата подання: 07 грудня 2023 12:10
Дата відповіді: 08 грудня 2023 11:34
Джерело фінансування - Державний бюджет України на 2023 р. Прохання пояснити відповідно до якого закону або нормативних документів вам погоджено робити 100% передплату за товар без постачання товару у 2023 році ?
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та на ваше звернення повідомляємо наступне.
Пунктом 5 «Умови оплати» розділу І «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери, чітко прописано відповідно яких законодавчих нормативно - правових документів визначені умови оплати закупівлі.
До того ж звертаємо Вашу увагу, що замовник – це об'єкт особливого обслуговування, тим паче під час режиму воєнного стану, тому має певні критерії до відбору постачальників з точки зору їх надійності, часу на ринку та професіоналізму. Договірними відносинами передбачено умови оплати, які в повній мірі задовільнять обидві сторони. В свою чергу, Замовник розраховує на якість поставки, обслуговування та відповідність компанії – постачальника високим стандартам
Пунктом 5 «Умови оплати» розділу І «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери, чітко прописано відповідно яких законодавчих нормативно - правових документів визначені умови оплати закупівлі.
До того ж звертаємо Вашу увагу, що замовник – це об'єкт особливого обслуговування, тим паче під час режиму воєнного стану, тому має певні критерії до відбору постачальників з точки зору їх надійності, часу на ринку та професіоналізму. Договірними відносинами передбачено умови оплати, які в повній мірі задовільнять обидві сторони. В свою чергу, Замовник розраховує на якість поставки, обслуговування та відповідність компанії – постачальника високим стандартам
Терміни поставки
Дата подання: 08 грудня 2023 12:01
Дата відповіді: 11 грудня 2023 14:50
Шановний Замовник!
п 4.5 розділу І « Загальні положення» тендерної документації визначено, що поставка товару відбувається до 01.03.2024 року.
У Додатку 1 до тендерної документації також вказано строк постачання товару: до 01.03.2024 року.
При цьому у п. 4.3. проекту договору, що наведений у Додатку 4 до тендерної документації зазначено наступне: «Товар, що є предметом цього Договору, постачається упродовж 10 днів після заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.03.2024».
Таким чином може скластися ситуація, коли Учасник запропонує товар, термін поставки якого може складати, наприклад, 60 днів, але Замовник зробить Заявку вже на наступний день після підписання договору, що унеможливить здійснення поставки вчасно.
Просимо вас внести зміни у Проект Договору, виклавши п.4.3. у наступній редакції: «Товар, що є предметом цього Договору, постачається до 01.03.2024»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та на ваше звернення повідомляємо наступне.
Додатком 4 до тендерної документації (нова редакція) на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери, визначено умови поставки товару. Товар що є предметом закупівлі має бути поставлений в будь –якому випадку до 01.03.2024.
Враховуючи блокаду пунктів пропуску на кордоні, ситуацію з постачанням та ввезенням на територію України різних видів товару та надання можливості постачальникам часу на виконання договірних зобов’язань, замовником прийнято рішення про визначення терміну поставку товару до 01.03.2024.
Замовник - це об'єкт особливого обслуговування, тим паче під час режиму воєнного стану, до компетенції якого відноситься належне ставлення до постачальників та розуміння об’єктивних обставин які існують на ринку товарів. Тому, необґрунтованих підстав заявки поставки товару замовником не здійснюється.
У разі налагодження ситуації з постачанням товарів та зволіканням постачальника у забезпечені товаром, замовником передбачено заявка, яка виконується упродовж 10 днів. У разі невиконання або неналежного виконання договірних умов сторони несуть відповідальність відповідно договірних зобов’язань.
Додатком 4 до тендерної документації (нова редакція) на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери, визначено умови поставки товару. Товар що є предметом закупівлі має бути поставлений в будь –якому випадку до 01.03.2024.
Враховуючи блокаду пунктів пропуску на кордоні, ситуацію з постачанням та ввезенням на територію України різних видів товару та надання можливості постачальникам часу на виконання договірних зобов’язань, замовником прийнято рішення про визначення терміну поставку товару до 01.03.2024.
Замовник - це об'єкт особливого обслуговування, тим паче під час режиму воєнного стану, до компетенції якого відноситься належне ставлення до постачальників та розуміння об’єктивних обставин які існують на ринку товарів. Тому, необґрунтованих підстав заявки поставки товару замовником не здійснюється.
У разі налагодження ситуації з постачанням товарів та зволіканням постачальника у забезпечені товаром, замовником передбачено заявка, яка виконується упродовж 10 днів. У разі невиконання або неналежного виконання договірних умов сторони несуть відповідальність відповідно договірних зобов’язань.
Щодо розбіжності інформації про строк гарантії
Дата подання: 08 грудня 2023 14:38
Дата відповіді: 11 грудня 2023 14:52
В Додатку №3 тендерної документації вказані різні терміни «строку гарантії»: «Строк дії гарантії на запропоноване обладнання має становити не менше 36 місяців» та «гарантійний строк на товар (обладнання) повинен бути не менше 60 місяців». На підставі вищевикладеного прошу Замовника усунути розбіжності в Додатку №3 тендерної документації щодо строків гарантії та вказати конкретний строк гарантії, який має становити «не менше 36 місяців»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та вбачаємо, що Ваше питання стосується додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери, а не як Ви прописали «Додатку №3».
З усією повагою до Вас рекомендуємо переглянути перелік змін до тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери від 8 грудня 2023 року, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області №199.
З усією повагою до Вас рекомендуємо переглянути перелік змін до тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Сервери, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 48820000-2 – Сервери від 8 грудня 2023 року, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області №199.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІН-ТЕК |
1 406 010,00
UAH з ПДВ
|
1 406 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІН-ТЕК #39715750 |
Переможець |
1 406 010,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 16:37
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
16 січня 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2023 09:58
|
Протокол 220.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2023 09:05
|
Договір 172-23 (сервери).pdf | укладений |
24 грудня 2023 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування та внесення змін відповідно до договору |
Номер договору про закупівлю: | 172-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Корегування та внесення змін відповідно до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |