Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
1 365,00 UAH
UA-2023-12-06-013966-a c79fceb55a0446bc872d676393fedf87
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Клинова

+380673642980 mizoch.finvidil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ МІЗОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43973749
Місцезнаходження: 35740, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Мізоч, вул. Хмельницького Б., будинок 32 а
Контактна особа: Надія Клинова
+380673642980
mizoch.finvidil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
календар перекидний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
календар настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14 пачок
скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
папка сегрегат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35740, Україна, Рівненська область, смт.Мізоч, Хмельницького Б., будинок 32 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

06 грудня 2023 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НОВАК ОЛЕКСАНДРА СЕМЕНІВНА
#2504618905
Переможець 1 365,00
UAH
06 грудня 2023 15:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 365,00
UAH