Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
2 289 105,00 UAH
UA-2023-12-06-012215-a 03971641ead1429a9b834d591cef2b74
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Данилова

+380666991408 uo04377184@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04377184
Вебсайт: https://chornomorska.rada.today/
Місцезнаходження: 57515, Україна , Миколаївська обл., с. Чорноморка, вул. Суворова, буд. 126
Контактна особа: Олена Данилова
+380666991408
uo04377184@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Піскарьова в с. Осетрівка Миколаївського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233120-6 — Будівництво доріг

Тендерна документація

06 грудня 2023 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2023 14:35
Протокол 218 прямий договір.docx
06 грудня 2023 14:35
ОБГРУНТУВАННЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000003 ● 2524900cc1984564818c6699a27172ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2024 №6

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 №6.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-012215-a, 06.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 17:06:51

Про надання пояснення

Дата: 18.01.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-06-012215-a, яка проведена Чорноморською сільською радою (далі – Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ФОП Дубогрій М.О.?
Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Під час моніторингу встановлено, що за закупівлею UA-2023-12-06-012215-a без використання електронної системи Замовником 06.12.2023 опубліковано в електронній системі Обгрунтування підстави здійснення закупівлі, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Проте, обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2023-12-06-012215-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 16:15:24

Пояснення

Надання відповідних пояснень (інформації)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-22 16:19:42

Пояснення

«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу Західного офісу Держаудитслужби наступного змісту:
«1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженим експертним звітом». 2. Щодо пункту другого Чорноморською сільською радою був заключений Договір підряду саме з ФОП ДУБОГРІЙ М.О. Договір було заключено саме з цією фізичною особою, оскільки вона проводила роботи з ремонту дорожнього покриття, показала себе з хорошої сторони : відповідальність, сумлінність, дисциплінованість, якісні виконавці. Роботи були виконані вчасно та якісно. Тому Чорноморською сільською радою було прийняте рішення про подальшу співпрацю з ФОП ДУБОГРІЙ М.О. 3. Щодо пункту третього: надано обгрунтування підписане уповноваженою особою, щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення прямого договору. Причиною не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2023-12-06-012215-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника сталася технічна помилка.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснені заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та навчанння щодо внесених змін до Особливостей №1178, для недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3, 13 та 14 Особливостей №1178 та статті 4 Закону при здійсненні закупівель без використання електронної системи закупівель за пунктом 13 Особливостей №1178

2024-02-02 14:17:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 та частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДУБОГРІЙ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3016122988
Переможець 2 289 105,00
UAH
06 грудня 2023 14:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 00:31
Додатки до договору.pdf укладений
06 грудня 2023 14:38
Підписаний договір.pdf укладений
06 грудня 2023 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 289 105,00
UAH