Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення атестації КДЛ (ДК 021:2015 71610000-7)
Очікувана вартість
22 881,74 UAH
UA-2023-12-06-008419-a ea3d3861cdbf44c792b94bcf035038d2
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чумаченко Анжела Іванівна

+380487445508 kdc20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774562
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Левітана, 62
Контактна особа: Чумаченко Анжела Іванівна
+380487445508
kdc20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оцінювання стану системи вимірювань клініко-діагностичної лабораторії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Одесастандартметрологія"
#04725970
Переможець 22 881,74
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 12:45

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2023 14:14
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлено технічну помилку при визначенні очікуваної вартості закупівлі, а саме помилково визначено її вартість без урахування ПДВ замість правильного її визначення з урахуванням ПДВ. Зазначена технічна помилка призводить до передумови неправильного застосування чинного законодавства України про публічні закупівлі. Усунути зазначену помилку не представляється можливим, оскільки технічним функціоналом електронної системи закупівель таке усунення не передбачено.
Документи:
06 грудня 2023 14:37
Електронний підпис
06 грудня 2023 14:14
Протокол УО відміна закупівлі