Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт : "Нове будівництво світлофорного об'єкту для регулювання пішохідного руху на перехресті вулиць: перехрестя вул. Вирівська-вул. Братів Лузанів - вул. Петра Сагайдачного в м. Конотоп, Сумської області".
Очікувана вартість
1 449 918,56 UAH
UA-2023-12-06-006088-a d108d2c4e67347c0bb7bb4802638ecd7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Анастасія Олексіївна

380544723546 nxwao25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Конотопське транспортне управління"
Код ЄДРПОУ: 03328557
Місцезнаходження: 41608, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120
Контактна особа: Бондар Анастасія Олексіївна
380544723546
nxwao25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт "Нове будівництво світлофорного об'єкту для регулювання пішохідного руху на перехресті вулиць : перехрестя вул. Вирівська - вул. Братів Лузанів - вул. Петра Сагайдачного в м. Конотоп, Сумської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41608, Україна, Сумська область, Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

06 грудня 2023 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000089 ● 8d1c8a7e20f7469d97a9282dc654a6a9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


12.02.2024 № 7-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

10. UA-2023-12-06-006088-a, яку проводить Комунальне підприємство «Конотопське транспортне управління»;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"
#33520253
Переможець 1 449 918,56
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 11:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 13:57
ДОДАТКОВА УГОДА __1.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:55
Лист _.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:55
Договір підряду №12-01_351.pdf укладений
06 грудня 2023 11:41
Протокол (нагальна потреба).pdf укладений
06 грудня 2023 11:40
Обгрунтування.pdf укладений
06 грудня 2023 11:40
Витяг з Протоколу.pdf укладений
06 грудня 2023 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи повідомлення Підрядника про наявність об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання робіт за об'єктом будівництва у повному обсязі у встановлені Договором терміни (а саме погодні умови за яких неможливо встановити пішохідне огородження антипаркувальні півкулі та нанести дорожню розмітку), керуючись пунктами 3.4., 3,5. Договору, підпунктом 4 пункту 19 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами і доповненнями), - Сторони досягли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов'язань, що не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: №12-01/351
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML