Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 75220000-4 "Оборонні послуги" - Послуги з облаштування протитанкових ровів
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-12-05-018433-a 4dd1e3d1ad50431a9b262b1ad9f43d91
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Степанович

+380997319793 radazarich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАРІЧНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04385632
Вебсайт: https://zartg.com.ua
Місцезнаходження: 34000, Україна , Рівненська обл., Вараський район, смт Зарічне, вул. Центральна, 11
Контактна особа: Ірина Степанович
+380997319793
radazarich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75220000-4: Оборонні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з облаштування протитанкових ровів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34000, Україна, Рівненська область, Зарічне, територія громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75220000-4 — Оборонні послуги

Тендерна документація

05 грудня 2023 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2023 17:19
обгрунтування 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000035 ● 5783cd761102434aa701c156de0a1d5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 18:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2024 №3-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2024 №3-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17.UA-2023-12-05-018433-a 05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 10:07:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з облаштування протитанкових ровів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-018433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Дем’янця Едуарда Ярославовича, з яким укладений договір про надання послуг спецтехніки від 01 грудня 2023 року №238/2, без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 16:06:48

відповідь по аудиту

ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-01-11-000035) закупівлі ДК 021:2015 75220000-4 "Оборонні послуги" - Послуги з облаштування протитанкових ровів, повідомляємо, що закупівля послуг з облаштування протитанкових ровів здійснювалася з метою облаштування оборонних рубежів на державному кордоні на території Зарічненської територіальної громади, згідно з Планом оборони громади. Загальна протяжність державного кордону на території територіальної громади становить 55км., облаштування якого здійснюється у дві лінії оборони: перша лінія оборони становить 23780м, друга – 13110м.
Закупівля послуг з облаштування протитанкових ровів здійснено у відповідності до наказу начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 05.12.2023р. №597 «Про обладнання оборонних рубежів та позицій селища міського типу Зарічне» на виконання Програми забезпечення заходів з підготовки територіальної оборони та добровольчого формування Зарічненської селищної територіальної громади на 2023рік, затвердженої рішенням сесії селищної ради №1827/33-2023 від 31.08.2023 « Про внесення змін до Паспорту та додатка до Програми забезпечення заходів з підготовки територіальної оборони та добровольчого формування Зарічненської селищної територіальної громади на 2023рік ».
Бюджетні асигнування на облаштування протитанкових ровів були передбачені рішенням сесії Зарічненської селищної ради «Про внесення змін до бюджету Зарічненської селищної територіальної громади на 2023рік» від 31.08.2023р. №1828/338-2023 відповідно до рішення обласної ради №366 від 23.08.2023року «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2023 рік».
Закупівля послуг з облаштування протитанкових ровів (UA-2023-12-05-018433-a) було здійснено без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп.4 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), за предметом Послуги з облаштування протитанкових ровів, 75220000-4 – Оборонні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Нагальність потреби для проведення закупівлі є лист начальника 9 прикордонного загону імені Січових Стрільців, полковника Антона Квятковського №710/9108-23-Вих від 24.11.2023р.
В ході проведеної закупівлі було укладено договір про надання послуг №238/2 від 01.12.2023р. в сумі 1500000,00 грн. Проведені касові видатки на суму 1500000,00 грн.
З метою невідкладного облаштування протитанкових ровів та враховуючи велику ділянку кордону, що необхідно облаштувати, були задіяні також інші підрядники, що могли надати такі послуги. Закупівлі таких послуг відображено на порталі «Prozorro».
ФОП Дем'янець Едуард Ярославович (3700110250) було задіяно одну одиниці спецтехніки для надання такого виду послуг.
Копії підтвердних документів додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-21 21:43:48

лист Держприкордонслужби

закупівля послуг з копання протитанкови ровів у відповідності до потреби

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-02-01 11:05:30

протяжність рову, яку було викопано вході виконання договору

В ході виконання договору №238/2 від 01.12.2023р., який укладено із ФОП ДемянецьЕ.Я., було облаштовано 6,95км протитанкового рову, що засвідчено представнтками Державної прикордонної слуби України. Сканкопії актів наданих додаються

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Притягнення до відповідальності особи, якою допущене порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель

2024-02-12 15:27:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дем,янець Едуард Ярославович
#3700110250
Переможець 1 500 000,00
UAH
05 грудня 2023 17:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 238 2.pdf укладений
05 грудня 2023 17:20