Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21312761 |
Вебсайт: | https://ogvv-kh.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., с.Ружичанка, вул. Визволителів, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександр Федькин +380382672445 ogivov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться на підставі актів наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:31 |
Додаток 1 Тендерна послуги лабораторій.doc | |
05 грудня 2023 16:31 |
2.1. ТД послуги лабораторій.doc | |
05 грудня 2023 16:31 |
Додаток_3_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ лаб послуги.docx | |
05 грудня 2023 16:31 |
Додаток 2 послуги лабараторій.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000045 ● 3f936cc94a124530b7036b35f138399f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 16
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-05-017761-a 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 15:48:33
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є послуги медичних лабораторій для КНП «Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни» Хмельницької обласної ради, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни» Хмельницької обласної ради, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-017761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 16:26:41
Відповідь на запит
Уповноважена особа КНП "Хмельницького обласного госпіталю ветеранів війни" Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 24.01.2024 року, може повідомити наступне.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу необхідності в надані послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та специфіки роботи закладу зокрема кількості пролікованих пацієнтів за попередні роки а також планові показники на 2024 рік щодо цього питання.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано в результаті роботи робочої групи з представників стаціонарних відділень та параклінічних служб закладу та організаційно-методичного відділення яка детально вивчала потребу закладу у лабораторних послугах впродовж грудня 2023 року та за результатом сформували потребу в лабораторних послугах на 2024 рік.
Також, зважаючи на відсутність у штаті закладу лікарів – лаборантів, фахівцями Замовника проводились консультації з іншими комунальними закладами, що здійснюють лабораторні дослідження власними силами, з метою уточнення технічних та інших специфічних аспектів. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікувального закладу.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін на послуги з лабораторних досліджень, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах лабораторій що здійснюють необхідні дослідження та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а також в електронній системі закупівель "Prozorro" відповідно до тендерів що були оголошені у 2023 році по предмету Послуги медичних лабораторій в Україні та Хмельницькій області зокрема.
Також, Замовником під час визначення очікуваної вартості послуг було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних послуг, яка містилась в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік, що були укладені як Замовником та і іншими замовниками;
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик визначених чинним законодавством, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності.
Також для визначення технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі було взято за основу умови укладених Замовником договорів на обслуговування пацієнтів за програмою медичних гарантій з НСЗУ, оскільки відповідно до кожного із пакетів послуг (напрямків надання медичної допомоги населенню) НСЗУ висовує окремі вимоги до надавачів, зокрема і в частині проведення них чи інших лабораторних досліджень.
Перелік згаданих вимог НСЗУ наразі оприлюдненні за посиланням https://contracting.nszu.gov.ua/kontraktuvannya/kontraktuvannya-2024-1699952970/ogoloshennya-2024 . Основні пакети за якими Замовник уклав договори - «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій» «Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у стаціонарних умовах» «Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у амбулаторних умовах» також прийнято до уваги пакети послуг, контактування за якими було заплановане з січня 2024 року.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 03.10.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 03.10.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021:2015 – 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров'я різні (Послуги медичних лабораторій для КНП "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради)». Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки така інформація може бути надана лише власне розпорядником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ" |
2 434 720,00
UAH з ПДВ
|
2 434 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ" #42571221 |
Переможець |
2 434 720,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 12:53
|
Додаткова 3 до дог 1Т.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 13:20
|
д у центро.PDF | зміни до договору |
21 листопада 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:51
|
договір 1 Т лабораторні послуги.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.8 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 1Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |