Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аналізатор автоматичний гематологічний (код CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори», код НК 024:2023 35476: Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-12-05-002352-a ● 40bb533b5dbe48be9b9d059dfe57c83d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38487834 |
Вебсайт: | http://rc-pmsd.bobrovica.com/ |
Місцезнаходження: | 17400, Україна , Чернігівська обл., Ніжинський р-н., м. Бобровиця, вул. Бичка О., будинок 1 |
Контактна особа: |
Наталія Кот +380978666760 kot38487834@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 15:01 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Закупівля здійснюється за грантові кошти в рамках проекту "Подолання руйнівних наслідків війни для пацієнтів КНП "Бобровицький ЦПМСД", грантова угода № G-2309-02492 від 05.10.2023р.
Грантодавець не сплачує кошти на покриття податку на додану вартість.
Грантодавець не сплачує кошти на покриття податку на додану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Аналізатор автоматичний гематологічний (код CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори», код НК 024:2023 35476: Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
-, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2024
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 11:52 |
Додаток 4_проєкт договору_зміни.docx | |
11 грудня 2023 11:52 |
Додаток 2_техн_вимоги_зміни.docx | |
11 грудня 2023 11:52 |
ТД_аналізатор_гематологічний_зміни.doc | |
11 грудня 2023 11:52 |
Перелік змін_ гематологічний.doc | |
05 грудня 2023 09:52 |
Додаток 1_кваліфікац_критерії.docx | |
05 грудня 2023 09:52 |
Додаток 3_тендерна_пропозиція.docx |
11 грудня 2023 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 грудня 2023 11:52 |
Додаток 4_проєкт договору_зміни.docx
|
|||
11 грудня 2023 11:52 |
Додаток 2_техн_вимоги_зміни.docx
|
|||
11 грудня 2023 11:52 |
ТД_аналізатор_гематологічний_зміни.doc
|
|||
11 грудня 2023 11:52 |
Перелік змін_ гематологічний.doc
|
|||
05 грудня 2023 09:52 |
Додаток 1_кваліфікац_критерії.docx
|
|||
05 грудня 2023 09:52 |
Додаток 3_тендерна_пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ціни товару
Дата подання: 08 грудня 2023 14:36
Дата відповіді: 08 грудня 2023 14:59
Шановний Замовнику, ми, як потенційний учасник закупівлі, є платником ПДВ і ввезли товар, який є предметом даної закупівлі, на територію України з ПДВ. Просимо надати роз´яснення, на підставі яких законодавчих актів ми маємо право надати ціну своєї тендерної пропозиції без ПДВ на ввезений товар і потім здійснити поставку ?
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник закупівля здійснюється за грантові кошти в рамках проекту "Подолання руйнівних наслідків війни для пацієнтів КНП "Бобровицький ЦПМСД", грантова угода № G-2309-02492 від 05.10.2023р. Вимога грантодавця проводити закупівлю без ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-05-002352-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Соловйова Катерина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3092010147
Дата подання: 09 грудня 2023 23:13
Скарга вимога замовнику на дискримінаційні умови закупівлі
ВИМОГА
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю UA-2023-12-05-002352-a за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», (НК 024:2023 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний).
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній окремі вимоги, що заважають нам подати свою тендерну пропозицію, оскільки в ній наявні дискримінаційні вимоги, які в свою чергу суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право брати участь в даних торгах потенційних учасників згідно встановленого Законом порядку.
Тендерна документація Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що затверджена протокольним рішенням від 24 листопада 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме:
порушує вимоги ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі»;
порушує вимоги ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
порушує вимоги ч. 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скаржник вважає за необхідне зазначити, що редакція Тендерної документації Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що протокольним рішенням № 197 від 05 грудня 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2023-12-05-002352-a, а саме наведений перелік вимог Додатку 2 до Тендерної документації, Технічні параметри → Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-19, а саме сукупні вимоги технічних параметрів медичного обладнання (пункти № з/п 1-19) обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-19, що викладені у Додатку №2 до Тендерної документації до предмету закупівлі, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Крім того, медико-технічними вимогами додатку 2 тендерної документації встановлені конкретні технічні параметри, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, а саме:
– Вимога до пункту 6 – Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Розташування термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора є обмежувальною характеристикою, яка взагалі не є суттєво при виборі гематологічного аналізатора. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора, що є більш практичним для роботи самого лаборанта за аналізатором, оскільки не сковує його рухи при роботі з пробірками крові. Тож наполеглива вимога прибрати дану дискримінаційну вимогу із таблиці медичко-технічних вимог до аналізатора.
– Вимога до пункту 7 – Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, адже аналогічна вимозі пункту №6 та жодним чином не впливає на саму роботу на аналізаторі, а лише обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора, так і на задній (тильній) частині приладу. Тим паче розміщення даних портів на задній частині аналізатора є більш практичним, адже жодні проводи не стирчать по боках та не заважають роботі на аналізаторі, де можуть розміщуватися реактиви, зокрема Ділюент та лізуючі розчини, штативи з пробірками, тощо. Дана вимога є необгрунтованою та не суттєвою при виборі гематологічного аналізатора, оскільки не впливає на якість аналізу, собівартість аналізів, точність аналізів, а лише виступає дискримінаційною вимогою, задля обмеження конкуренції.
– Вимога до пункту 19 – Аналізатор повинен комплектуватися стартовим набором реагентів який включає: Дана вимога є дискримінаційною, адже чітко вказує на характеристики реагентів, які використовуються саме на запропонованому аналізаторі, включаючи стабільність реактиву, об’єм частинок, підрахунок частинок тощо. Жоден інший реактив не підійде під задані замовником характеристики, так само як і жоден інший постачальник не зможе запропонувати еквівалент.
1. Ділюєнт повинен мати об`єм не менше 19л , стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, підрахунок частинок: об'єм частинок ≥2,5 fL (фл), підрахунок частинок ≤2,5x105/L (л).
2. Розчин лізуючий для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,45л, містити протигрибкові та антибактеріальні засоби, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат: WBC ≤ 0,2 × 109/ L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л)
3. Очищувач для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,049л , має містити NaClO, NaOH, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат WBC ≤ 0,2 × 109/L (л), RBC ≤ 0,02 × 1012/L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л), PLT ≤ 10 × 109/L(л).
4. Контрольна кров: СВС-3D норма
Встановивши такі вимоги у додатку 2 тендерної документації взяти участь у закупівлі може продукція одного конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, та порушує право Скаржника взяти участь у закупівлі.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія НВК «Фармаско», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Обґрунтування наведеної вище інформації, про чітку приналежність всіх описаних з-характеристик до конкретного обладнання, міститься в Додатках до СКАРГИ.
На підтвердження встановлення дискримінаційних вимог у додатку 2 тендерної документації Скаржник надає:
1. Заповнений Додаток 2 закупівля UA-2023-12-05-002352-a. ЗА РЕДАКЦІЄЮ ЗАМОВНИКА. оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro № UA-2023-12-05-002352-a, згідно сукупних вимог Замовника, що відповідає продукції одного виробника.
2. Посібник користувача Автоматичний гематологічний аналізатор DH-36.
3. Брошура, декларації, сертифікати, інструкції реактиви НВК Фармаско.
Також наполеглива вимога до замовника прибрати з вимог тендерної документації додатку №2 пункт, який стосується листа авторизації від виробника – Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості, комплектності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати Гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника
Адже дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників, лише офіційним представником в Україні компанією НВК «Фармаско», або тим учасником якому офіційним представник надасть лист авторизації, який надається лише в єдиному екземплярі. Вимагаючи лист авторизації від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора Замовник тим самим обмежує конкуренцію у даній процедурі, і звужує коло учасників до одного, у якого буде лист авторизації, тим самим порушуючи основні принципи публічних закупівель.
На підставі викладеного, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених медико-технічних вимог порушують вимоги:
– частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачена:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
– частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
– частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
На підставі викладеного, керуючись ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення законодавства замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за закупівлею UA-2023-12-05-002352-a, що порушують права потенційних учасників та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
2. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», (НК 024:2023 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний). номер оголошення UA-2023-12-05-002352-a.
Додатки:
1. Заповнений Додаток 2 закупівля UA-2023-12-05-002352-a. ЗА РЕДАКЦІЄЮ ЗАМОВНИКА. оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2023-12-05-002352-a, згідно сукупних вимог Замовника, що відповідає продукції одного виробника.
2. Посібник користувача Автоматичний гематологічний аналізатор DH-36.
3. Брошура, декларації, сертифікати, інструкції реактиви НВК Фармаско.
Розгорнути
Згорнути
на дискримiнацiйнi вимоги тендерноi документацii
Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголосив закупівлю UA-2023-12-05-002352-a за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», (НК 024:2023 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний).
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній окремі вимоги, що заважають нам подати свою тендерну пропозицію, оскільки в ній наявні дискримінаційні вимоги, які в свою чергу суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право брати участь в даних торгах потенційних учасників згідно встановленого Законом порядку.
Тендерна документація Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що затверджена протокольним рішенням від 24 листопада 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме:
порушує вимоги ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі»;
порушує вимоги ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
порушує вимоги ч. 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скаржник вважає за необхідне зазначити, що редакція Тендерної документації Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що протокольним рішенням № 197 від 05 грудня 2023 року уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2023-12-05-002352-a, а саме наведений перелік вимог Додатку 2 до Тендерної документації, Технічні параметри → Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-19, а саме сукупні вимоги технічних параметрів медичного обладнання (пункти № з/п 1-19) обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Найменування технічних параметрів вимоги за пунктами № з/п 1-19, що викладені у Додатку №2 до Тендерної документації до предмету закупівлі, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги діючого законодавства.
Крім того, медико-технічними вимогами додатку 2 тендерної документації встановлені конкретні технічні параметри, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, а саме:
– Вимога до пункту 6 – Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Розташування термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора є обмежувальною характеристикою, яка взагалі не є суттєво при виборі гематологічного аналізатора. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора, що є більш практичним для роботи самого лаборанта за аналізатором, оскільки не сковує його рухи при роботі з пробірками крові. Тож наполеглива вимога прибрати дану дискримінаційну вимогу із таблиці медичко-технічних вимог до аналізатора.
– Вимога до пункту 7 – Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, адже аналогічна вимозі пункту №6 та жодним чином не впливає на саму роботу на аналізаторі, а лише обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора, так і на задній (тильній) частині приладу. Тим паче розміщення даних портів на задній частині аналізатора є більш практичним, адже жодні проводи не стирчать по боках та не заважають роботі на аналізаторі, де можуть розміщуватися реактиви, зокрема Ділюент та лізуючі розчини, штативи з пробірками, тощо. Дана вимога є необгрунтованою та не суттєвою при виборі гематологічного аналізатора, оскільки не впливає на якість аналізу, собівартість аналізів, точність аналізів, а лише виступає дискримінаційною вимогою, задля обмеження конкуренції.
– Вимога до пункту 19 – Аналізатор повинен комплектуватися стартовим набором реагентів який включає: Дана вимога є дискримінаційною, адже чітко вказує на характеристики реагентів, які використовуються саме на запропонованому аналізаторі, включаючи стабільність реактиву, об’єм частинок, підрахунок частинок тощо. Жоден інший реактив не підійде під задані замовником характеристики, так само як і жоден інший постачальник не зможе запропонувати еквівалент.
1. Ділюєнт повинен мати об`єм не менше 19л , стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, підрахунок частинок: об'єм частинок ≥2,5 fL (фл), підрахунок частинок ≤2,5x105/L (л).
2. Розчин лізуючий для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,45л, містити протигрибкові та антибактеріальні засоби, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат: WBC ≤ 0,2 × 109/ L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л)
3. Очищувач для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,049л , має містити NaClO, NaOH, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат WBC ≤ 0,2 × 109/L (л), RBC ≤ 0,02 × 1012/L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л), PLT ≤ 10 × 109/L(л).
4. Контрольна кров: СВС-3D норма
Встановивши такі вимоги у додатку 2 тендерної документації взяти участь у закупівлі може продукція одного конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, та порушує право Скаржника взяти участь у закупівлі.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія НВК «Фармаско», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Обґрунтування наведеної вище інформації, про чітку приналежність всіх описаних з-характеристик до конкретного обладнання, міститься в Додатках до СКАРГИ.
На підтвердження встановлення дискримінаційних вимог у додатку 2 тендерної документації Скаржник надає:
1. Заповнений Додаток 2 закупівля UA-2023-12-05-002352-a. ЗА РЕДАКЦІЄЮ ЗАМОВНИКА. оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro № UA-2023-12-05-002352-a, згідно сукупних вимог Замовника, що відповідає продукції одного виробника.
2. Посібник користувача Автоматичний гематологічний аналізатор DH-36.
3. Брошура, декларації, сертифікати, інструкції реактиви НВК Фармаско.
Також наполеглива вимога до замовника прибрати з вимог тендерної документації додатку №2 пункт, який стосується листа авторизації від виробника – Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості, комплектності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати Гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника
Адже дана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників, лише офіційним представником в Україні компанією НВК «Фармаско», або тим учасником якому офіційним представник надасть лист авторизації, який надається лише в єдиному екземплярі. Вимагаючи лист авторизації від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора Замовник тим самим обмежує конкуренцію у даній процедурі, і звужує коло учасників до одного, у якого буде лист авторизації, тим самим порушуючи основні принципи публічних закупівель.
На підставі викладеного, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених медико-технічних вимог порушують вимоги:
– частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачена:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
– частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
– частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено:
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
На підставі викладеного, керуючись ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення законодавства замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за закупівлею UA-2023-12-05-002352-a, що порушують права потенційних учасників та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
2. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОБРОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори», (НК 024:2023 – 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний). номер оголошення UA-2023-12-05-002352-a.
Додатки:
1. Заповнений Додаток 2 закупівля UA-2023-12-05-002352-a. ЗА РЕДАКЦІЄЮ ЗАМОВНИКА. оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2023-12-05-002352-a, згідно сукупних вимог Замовника, що відповідає продукції одного виробника.
2. Посібник користувача Автоматичний гематологічний аналізатор DH-36.
3. Брошура, декларації, сертифікати, інструкції реактиви НВК Фармаско.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2023 11:37
Перелік змін щодо закупівлі по предмету: Аналізатор автоматичний гематологічний (код CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори», код НК 024:2023 35476: Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-002352-a до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації, додаток 2 технічні вимоги, додаток 4 проект Договору:
- Тендерна документація: титульна сторінка, п.4.3. розділ 1 «Загальні положення», п.1 розділ 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»;
- Додаток 2 технічні вимоги: таблиця відповідності п.6,7,19, п.11 місце поставки товару, п.5 у тексті до вимог;
- Додаток 4 проект договору п. 5.2 р.5 місце поставки товару.
- Тендерна документація: титульна сторінка, п.4.3. розділ 1 «Загальні положення», п.1 розділ 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції»;
- Додаток 2 технічні вимоги: таблиця відповідності п.6,7,19, п.11 місце поставки товару, п.5 у тексті до вимог;
- Додаток 4 проект договору п. 5.2 р.5 місце поставки товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
480 000,00
UAH
|
470 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБДІАГНОСТИКА" |
500 000,00
UAH
|
479 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" #42820893 |
Переможець |
470 000,00
UAH
|
19 грудня 2023 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:44
|
договір_2Г.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аналізатор автоматичний гематологічний (код CPV за ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори», код НК 024:2023 35476: Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний) | 2 | штуки |
235 000,00
UAH
|