Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (за кодом ДК 021:2015- 09310000-5-Електрична енергія)
Очікувана вартість
268 000,00 UAH
UA-2023-12-04-014452-a ● 91feb676440c466699d249bddd5b26ff
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Пластовий вишкільний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 42315418 |
Вебсайт: | http://www.plast.org.ua |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вулиця Антонія Михайловського будинок 54 |
Контактна особа: |
Копилян Марія Сергіївна 380663246164 buchacentr@plast.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 268 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 Кіловат-година
Електрична енергія (за кодом ДК 021:2015- 09310000-5-Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Антонія Михайловського будинок 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично поставлену електричну енергію визначаються на умовах післяплати з дотриманням бюджетного законодавства України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:33 |
Перелік змін.docx | |
05 грудня 2023 16:15 |
Тендерна документація (Грудень) ЗМІНИ.doc | |
04 грудня 2023 15:32 |
Додаток 5 Технічна специфікація.doc | |
04 грудня 2023 15:29 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
04 грудня 2023 15:28 |
Додаток 3 Проект договору зі змінами.docx | |
04 грудня 2023 15:27 |
Додаток 2 Інформація щодо відповідності учасника (переможця) вимогам_ визначеним у статті 17 Закону.docx | |
04 грудня 2023 15:26 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям..docx |
05 грудня 2023 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2023 16:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:15 |
Тендерна документація (Грудень) ЗМІНИ.doc
|
|||
04 грудня 2023 15:32 |
Додаток 5 Технічна специфікація.doc
|
|||
04 грудня 2023 15:29 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
04 грудня 2023 15:28 |
Додаток 3 Проект договору зі змінами.docx
|
|||
04 грудня 2023 15:27 |
Додаток 2 Інформація щодо відповідності учасника (переможця) вимогам_ визначеним у статті 17 Закону.docx
|
|||
04 грудня 2023 15:26 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок ціни
Дата подання: 05 грудня 2023 15:55
Дата відповіді: 05 грудня 2023 15:58
Шановний замовнику!
У п.5.1.1. розділу 5 "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій" подано розрахунок ціни, що виражений формулою Цфакт = (Цод*(1+К/100)+Tп)*1,2. Оскільки, розрахунок проводився на основі середньозваженої ціни на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за листопад 2023 року, то необхідно до розрахунку також включити тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку затверджений постановою НКРЕКП від 26.09.2023 року №1759 в розмірі 4,32 грн./МВт*год., що є регульованим тарифом. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Зміни внесемо в тендерну документацію. Дякую
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 грудня 2023 10:36
Дата відповіді: 07 грудня 2023 19:10
Добрий день! Шановний Замовник, прошу звернути увагу, що відповідно до вимог Додатку 1 закупівлі , у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження впровадження уповноваженою організацією сертифікат сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції». Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до Додатку 1 до закупівлі та прибрати дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Детально проаналізувавши вашу Вимогу, хочемо надати аргументовану відповідь та зауважити наступне: Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується Замовником, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 36 пункту 2.2 розділу 2 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» затверджених Постановою НКРЕКП 27.12.2017 р. №1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог: надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються НКРЕКП, у тому числі загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання. Дана вимога стосується спроможності учасника забезпечити інформаційну безпеку засобів провадження ліцензованої діяльності постачальника електричної енергії, а не якості електроенергії, як товару. До засобів провадження ліцензованої діяльності, зокрема, належать: веб-сайт ліцензіата в мережі Інтернет, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку електричної енергії (телефон, факс, е-mail). Згідно нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері постачання електроенергії, постачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за цим Договором, що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків зі Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання (Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375). Згідно законодавства, що регулює публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги встановлені у тендерній документації, відповідають принципам проведення публічних закупівель, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки пропозицій. Вимагати в учасника зазначені сертифікати є правом Замовника, оскільки в сучасних умовах забезпечення інформаційної безпеки та комерційних і особистих даних, що можуть передаватися через засоби провадження господарської діяльності Постачальника, є пріоритетним для нашого підприємства і не суперечить «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" |
253 584,00
UAH з ПДВ
|
253 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" #39634860 |
Переможець |
253 584,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 17:42
|
Dodatkova uhoda 2.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:58
|
Dodatkova uhoda 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:48
|
Договір.pdf | укладений |
28 грудня 2023 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку зі змінами регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 394/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 394/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |