Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2023-12-04-013761-a d6cc0fae60434a12a84b5c9731b0ce8d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cергій Петрович Літвішко

+380937958244 perspektiva2016@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРСПЕКТИВА" КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32744759
Місцезнаходження: 67542, Україна , Одеська обл., с. Іванове, вул. Центральна, буд. 1-А
Контактна особа: Cергій Петрович Літвішко
+380937958244
perspektiva2016@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2023 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


закупівля здійснюється для задоволення потреб та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2023-11-02-000498-a

закупівля здійснюється для задоволення потреб та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2023-11-02-000498-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67542, Україна, Одеська область, с. Іванове, вул. Центральна, буд. 1-А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться Покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання Товару протягом 7 (семи) календарних днів з моменту поставки Товару. Факт передання товару Продавцем Покупцю засвідчується актом прийому-передачі Товару. Оплата вартості товару Покупцем проводиться на основі видаткової накладної, рахунку фактури наданого Продавцем Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 15:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 грудня 2023 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2023 15:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
04 грудня 2023 15:00
Тендерна документація екскаватор.docx
04 грудня 2023 15:00
Додаток 2 Проєкт договору.docx
04 грудня 2023 15:00
Додаток 3 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 05 грудня 2023 10:23
Дата відповіді: 06 грудня 2023 13:20
Шановний Замовник! Вами встановлена вимога : "лист про те, що учасник не має розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів) за результатами закупівель з початку 2019 року і до моменту подачі ним тендерної пропозиції до даної закупівлі". Надайте розьяснення відповідно до Постанови 1178 , ця вимога відноситься до Вас , "як Замовника" чи взагалі по іншим Замовникам? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Метою встановлення даної вимоги є відбір потенційних Учасників закупівлі, які працюють тривалий час на ринку та зарекомендували себе як надійні та порядні постачальники, що здатні в повному обсязі виконати всі взяті на себе зобов’язання та поставити товар, що є предметом закупівлі в терміни, які передбачені тендерною документацією. Дана вимога стосується всіх потенційних Учасників закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує участь в процедурі закупівлі учасників закупівлі, оскільки надання ними такої інформації не буде вважатись дискримінацією чи обмеженням, адже такі учасники відповідально ставлять до взятих на себе зобов’язань та сумлінно виконують умови договору і зможуть підтвердити відсутність відносно себе розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або рішень суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів). Правомірність встановлення даної вимоги додатково підтверджується абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
ТЛУМАЧЕННЯ ЗАМОВНИКОМ НОРМ ПОСТАНОВИ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД
Дата подання: 06 грудня 2023 13:35
Дата відповіді: 11 грудня 2023 12:01
Замовник! Ваша відповідь: "Правомірність встановлення даної вимоги додатково підтверджується абзацом 14 пункту 47 Особливостей". Ви взагалі читали норму, яка зазначена в Постанові 1178? Коль Ви самі не можити відкрити Постанову 1178 то надаємо Вам викопіювання : "Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору". В норме чітко зазначено - "з ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ". А НЕ ВЗАГАЛІ ПО ВСІМ ЗАМОВНИКАМ. ВАША ВИМОГА НЕ ПІДТВЕРДЖЕНА, А НІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" , А НІ ПОСТАНОВОЮ 1178. !!!! УДАЛИТЬ НЕ ПРАВОМІРНУ ВИМОГУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Метою встановлення даної вимоги є відбір потенційних Учасників закупівлі, які працюють тривалий час на ринку та зарекомендували себе як надійні та порядні постачальники, що здатні в повному обсязі виконати всі взяті на себе зобов’язання та поставити товар, що є предметом закупівлі в терміни, які передбачені тендерною документацією. Дана вимога стосується всіх потенційних Учасників закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує участь в процедурі закупівлі учасників закупівлі, оскільки надання ними такої інформації не буде вважатись дискримінацією чи обмеженням, адже такі учасники відповідально ставлять до взятих на себе зобов’язань та сумлінно виконують умови договору і зможуть підтвердити відсутність відносно себе розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або рішень суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000092 ● 27791c1fd2144788ba8c15e8b0341c79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2024 № 12

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.01.2024 № 12.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-04-013761-a, 04.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 16:57:33

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПЕРСПЕКТИВА» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?

Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі; механічні екскаватори.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Також, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Крім того, відповідно до пункту 13 Порядку №861 учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов укладеного за результатами проведеної закупівлі договору від 20.12.2023 №323 передбачено придбання екскаватора-навантажувача Bobcat B780 з додатковим обладнанням (вузький екскаваторний ківш шириною 350 мм, механічний швидкозмін, широкий ківш шириною 900 мм, накидні палетні вила).
За умовами вищевказаного договору поставка товару відбувається не пізніше ніж 5 робочих днів з моменту підписання договору, але у будь-якому разі не пізніше 31.12.2023 року, оплата вартості товару проводиться покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання товару протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати обґрунтоване пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
3. Надати інформацію про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
4. Надати інформацію про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (з відповідним документальним підтвердженням).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-30 13:26:36

Відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі

Відповідь замовника щодо надання інформації та відповідних документів.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до статті 23 Закону № 922, з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Технічні та якісні характеристики екскаваторів-навантажувачів визначалися із урахуванням специфіки та умов роботи техніки у нашому підприємстві. Метою діяльності в тому числі є забезпечення безперебійним водопостачанням населення громади. Замовник провадить в ому числі ліцензійну господарську діяльність з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, теплопостачання. Враховуючі велику протяжність водопровідних мереж та мереж водовідведення населених пунктівнашої громади (14 сіл), а також те, що значна частина їх збудована понад 50 років тому, Замовник має постійну потребу в їх обслуговуванні, виконанні будівельних робіт із заміни мереж та оперативному усуненні аварійних ситуацій. Визначення очікуваної вартості  зроблено  відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України  від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі  отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін (додаємо).
2. Щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Під час підготовки тендерної документації Замовником було допущено описку щодо надання учасниками в складі пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, який передбачений вимогами п.13-1 постанови кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Однак, враховуючи те, що в період подання тендерних пропозицій жодних звернень через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру з цього приводу не було, то під час розгляду документів та кваліфікації переможця, Замовником вказану описку виявлено не було. При цьому встановлення даної вимоги в тендерній документації, згідно постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”, передбачається для предметів закупівлі, що є колісними транспортними засобами.
В розділі 1 «Загальні положення» Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898, регламентовано які типи колісних транспортних засобів підпадають під дію пункту 13-1 Порядку № 861. Ідентифікаційний номер транспортного засобу або VIN-код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (WMI). Терміни «VIN» і «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості, тобто для колісних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в органах МВС України. Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей та (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі (Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» від 28.11.2014 №615).
Зазначені терміни не розповсюджуються на автогрейдери, оскільки вони відносяться до сільськогосподарської техніки (п.1.10 Постанови КМУ №1306 від 10.10.2001р «Про правила дорожнього руху»), яка реєструється в Держпродспоживслужбі. Згідно ст.34 Закону України «Про дорожній рух», відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Реєстрація сільськогосподарської техніки здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби, згідно Постанови КМУ №694 від 08.07.2009р «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів». Тобто, отримання зазначених сертифікатів не передбачається для автогрейдерів. Крім того, автогрейдери відсутні в Додатку «Класифікація колісних транспортних засобів» до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються (в редакції постанови КМУ від 05.01.2021р №7).
Отже, враховуючи все вищезазначене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» не надавало у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), оскільки автогрейдер не є колісним транспортним засобом в розумінні нормативно-правових актів України, наведених вище та отримання зазначених сертифікатів не передбачається законодавством.
3. Про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору. Договір про закупівлю від 20.12.2023 №323 виконано сторонами в повному обсязі (підтверджуючі документи додаємо).
4. Про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Постачальником виконано вимоги пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (фактичну калькуляцію собівартості товару додаємо).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 12:25:36

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПЕРСПЕКТИВА» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору від 20.12.2023 №323 поставка товару відбувається не пізніше ніж 5 робочих днів з моменту підписання договору, але у будь-якому разі не пізніше 31.12.2023, оплата вартості товару проводиться покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання товару протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару; договір діє по 31.12.2023, а в частині розрахунків – до їх повного виконання.
Замовником під час моніторингу надано інформацію, відповідно до якої сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язання щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору виконано в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-08 21:17:02

Відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі

Щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a інформуємо про наступне.
Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Згідно п.10.1. договору про закупівлю від 20.12.2023 №323 він діє до 31.12.2023 р. За таких обставин уповноваженою особою 15.01.2024 р. приблизно о 17-00 було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю. З невідомих причин вказаний звіт не зберігся та не відображається в електронній системі закупівель. За таких обставин з метою усунення цієї технічної помилки Замовником сьогодні, 08.02.2024 року, повторно оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Цим інформуємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за висновком Західного офісу Держаудитслужби від 13 лютого 2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-04-013761-a, а саме згідно наказу директора КП "Перспектива" від 19.02.2024 № 8 (додаємо) проведено роз’яснювальну роботу уповноваженій особі КП «Перспектива» щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону України «про публічні закупівлі» (далі – Закон) при складанні та формуванні документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерних документацій, пункту 4 Особливостей №1178 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 13 Порядку №861 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.

2024-02-20 20:14:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" 4 399 800,00
UAH з ПДВ
4 399 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 16:13
Електронний підпис
14 грудня 2023 16:12
Довідка.zip.p7s
14 грудня 2023 16:12
Довідка (1).zip.p7s
14 грудня 2023 16:12
6 Довідка абз 14 п.47.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:12
5 ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:12
4 Статут, ОПИС.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:12
2 Довідка Ліцензії.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:12
1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:12
Довідка.zip
14 грудня 2023 16:12
Довідка (1).zip
14 грудня 2023 16:12
6 Довідка абз 14 п.47.pdf
14 грудня 2023 16:12
5 ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
14 грудня 2023 16:12
4 Статут, ОПИС.pdf
14 грудня 2023 16:12
2 Довідка Ліцензії.pdf
14 грудня 2023 16:12
1 Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2023 17:36
Електронний підпис
11 грудня 2023 17:36
Електронний підпис
11 грудня 2023 17:36
8 ст 17 пункт 47.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
41 фото В780.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
8 ст 17 пункт 47.pdf
11 грудня 2023 17:36
12 ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
11 грудня 2023 17:36
14 Довідка абз 14 п.47.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
11 Витяг ПДВ від 09.10.2019.pdf
11 грудня 2023 17:36
13 Статут, ОПИС.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
24 Довідка стан товару.pdf
11 грудня 2023 17:36
4 Довідка Ліцензії.pdf
11 грудня 2023 17:36
22 Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
22 Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2023 17:36
41 фото В780.pdf
11 грудня 2023 17:36
14 Довідка абз 14 п.47.pdf
11 грудня 2023 17:36
13 Статут, ОПИС.pdf
11 грудня 2023 17:36
12 ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
25 Довідка витрати.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
4 Довідка Ліцензії.pdf.p7s
11 грудня 2023 17:36
40 фото В780.jpg.p7s
11 грудня 2023 17:36
40 фото В780.jpg
11 грудня 2023 17:36
25 Довідка витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 4 399 800,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 18:25

Документи

13 грудня 2023 18:25
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 18:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2023 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
4 399 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2023 18:25
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 18:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 20:11
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 14:35
Дог Екскаватор.pdf укладений
20 грудня 2023 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 399 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 733 300,00 UAH)