Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРСПЕКТИВА" КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32744759 |
Місцезнаходження: | 67542, Україна , Одеська обл., с. Іванове, вул. Центральна, буд. 1-А |
Контактна особа: |
Cергій Петрович Літвішко +380937958244 perspektiva2016@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
закупівля здійснюється для задоволення потреб та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2023-11-02-000498-a
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару проводиться Покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання Товару протягом 7 (семи) календарних днів з моменту поставки Товару. Факт передання товару Продавцем Покупцю засвідчується актом прийому-передачі Товару. Оплата вартості товару Покупцем проводиться на основі видаткової накладної, рахунку фактури наданого Продавцем | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 15:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
04 грудня 2023 15:00 |
Тендерна документація екскаватор.docx | |
04 грудня 2023 15:00 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx | |
04 грудня 2023 15:00 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000092 ● 27791c1fd2144788ba8c15e8b0341c79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2024 № 12
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.01.2024 № 12.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-04-013761-a, 04.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:57:33
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПЕРСПЕКТИВА» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі; механічні екскаватори.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Також, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Крім того, відповідно до пункту 13 Порядку №861 учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов укладеного за результатами проведеної закупівлі договору від 20.12.2023 №323 передбачено придбання екскаватора-навантажувача Bobcat B780 з додатковим обладнанням (вузький екскаваторний ківш шириною 350 мм, механічний швидкозмін, широкий ківш шириною 900 мм, накидні палетні вила).
За умовами вищевказаного договору поставка товару відбувається не пізніше ніж 5 робочих днів з моменту підписання договору, але у будь-якому разі не пізніше 31.12.2023 року, оплата вартості товару проводиться покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання товару протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати обґрунтоване пояснення щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
3. Надати інформацію про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
4. Надати інформацію про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (з відповідним документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 13:26:36
Відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі
Відповідь замовника щодо надання інформації та відповідних документів.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до статті 23 Закону № 922, з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Технічні та якісні характеристики екскаваторів-навантажувачів визначалися із урахуванням специфіки та умов роботи техніки у нашому підприємстві. Метою діяльності в тому числі є забезпечення безперебійним водопостачанням населення громади. Замовник провадить в ому числі ліцензійну господарську діяльність з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, теплопостачання. Враховуючі велику протяжність водопровідних мереж та мереж водовідведення населених пунктівнашої громади (14 сіл), а також те, що значна частина їх збудована понад 50 років тому, Замовник має постійну потребу в їх обслуговуванні, виконанні будівельних робіт із заміни мереж та оперативному усуненні аварійних ситуацій. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін (додаємо).
2. Щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Під час підготовки тендерної документації Замовником було допущено описку щодо надання учасниками в складі пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, який передбачений вимогами п.13-1 постанови кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Однак, враховуючи те, що в період подання тендерних пропозицій жодних звернень через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру з цього приводу не було, то під час розгляду документів та кваліфікації переможця, Замовником вказану описку виявлено не було. При цьому встановлення даної вимоги в тендерній документації, згідно постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”, передбачається для предметів закупівлі, що є колісними транспортними засобами.
В розділі 1 «Загальні положення» Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898, регламентовано які типи колісних транспортних засобів підпадають під дію пункту 13-1 Порядку № 861. Ідентифікаційний номер транспортного засобу або VIN-код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (WMI). Терміни «VIN» і «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості, тобто для колісних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в органах МВС України. Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей та (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі (Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» від 28.11.2014 №615).
Зазначені терміни не розповсюджуються на автогрейдери, оскільки вони відносяться до сільськогосподарської техніки (п.1.10 Постанови КМУ №1306 від 10.10.2001р «Про правила дорожнього руху»), яка реєструється в Держпродспоживслужбі. Згідно ст.34 Закону України «Про дорожній рух», відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Реєстрація сільськогосподарської техніки здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби, згідно Постанови КМУ №694 від 08.07.2009р «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів». Тобто, отримання зазначених сертифікатів не передбачається для автогрейдерів. Крім того, автогрейдери відсутні в Додатку «Класифікація колісних транспортних засобів» до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються (в редакції постанови КМУ від 05.01.2021р №7).
Отже, враховуючи все вищезазначене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» не надавало у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), оскільки автогрейдер не є колісним транспортним засобом в розумінні нормативно-правових актів України, наведених вище та отримання зазначених сертифікатів не передбачається законодавством.
3. Про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору. Договір про закупівлю від 20.12.2023 №323 виконано сторонами в повному обсязі (підтверджуючі документи додаємо).
4. Про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Постачальником виконано вимоги пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (фактичну калькуляцію собівартості товару додаємо).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 12:25:36
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПЕРСПЕКТИВА» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору від 20.12.2023 №323 поставка товару відбувається не пізніше ніж 5 робочих днів з моменту підписання договору, але у будь-якому разі не пізніше 31.12.2023, оплата вартості товару проводиться покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання товару протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару; договір діє по 31.12.2023, а в частині розрахунків – до їх повного виконання.
Замовником під час моніторингу надано інформацію, відповідно до якої сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язання щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору виконано в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 21:17:02
Відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі
Щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a інформуємо про наступне.
Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Згідно п.10.1. договору про закупівлю від 20.12.2023 №323 він діє до 31.12.2023 р. За таких обставин уповноваженою особою 15.01.2024 р. приблизно о 17-00 було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю. З невідомих причин вказаний звіт не зберігся та не відображається в електронній системі закупівель. За таких обставин з метою усунення цієї технічної помилки Замовником сьогодні, 08.02.2024 року, повторно оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Цим інформуємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за висновком Західного офісу Держаудитслужби від 13 лютого 2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-04-013761-a, а саме згідно наказу директора КП "Перспектива" від 19.02.2024 № 8 (додаємо) проведено роз’яснювальну роботу уповноваженій особі КП «Перспектива» щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону України «про публічні закупівлі» (далі – Закон) при складанні та формуванні документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерних документацій, пункту 4 Особливостей №1178 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 13 Порядку №861 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
2024-02-20 20:14:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" |
4 399 800,00
UAH з ПДВ
|
4 399 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Переможець |
4 399 800,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 14:35
|
Дог Екскаватор.pdf | укладений |
20 грудня 2023 14:32
|