Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дергачівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059496 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, площа Перемоги, будинок 5 |
Контактна особа: |
Андрій Свистун +380636027769 svistun05121988@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 20 336 607,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203 366,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Безлотова закупівля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних ремонтних робіт. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконані ремонтні роботи не пізніше ніж протягом 7 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 14:39 |
ТД.docx |
04 грудня 2023 14:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2023 14:39 |
ТД.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000006 ● e8e9f4c6f8174a10986728cdb7f63eee
- Статус: завершено ● Дата: 29 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2024 № 8-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.02.2024 №8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-04-012829-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 16:08:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-04-012829-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 09:31:02
Відповідь на запит на пояснення з доказами
Начальнику управління ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
Пояснення на запит
Щодо першого та другого питання Вашого запиту стосовно визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник виходячи з наявної потреби та на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в роботах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України – https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Дергачівська міська рада) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Дергачівською міською радою посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак Замовник дотримується всіх нормативно-правових актів щодо публічних закупівель, тому надає посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://dermiskrada.dosvit.org.ua/documents/clpqz2gexy1p30824roi2kiyf).
Додатково Замовник повідомляє, що обрахування кількісних показників закупівлі робіт було здійснено на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, об’єктного кошторису, локальних кошторисів на будівельні роботи, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
На підтвердження даної інформації замовником разом з поясненням надаються:
1. Розпорядження про затвердження проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл.»;
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом: «Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл.»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
4. Об’єктний кошторис №02-001;
5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001;
6. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-002;
7. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-003;
8. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
9. Розрахунок №1-2 загальновиробничих витрат до зведеного кошторисного розрахунку;
10. Розрахунок 6.
Щодо третього питання Вашого запиту стосовно надання інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, замовник повідомляє, що відповідно до Додаткової угоди №1 від 22 грудня 2023 року до договору підряду №1029 від 20.12.2023 року, замовником не було сплачено жодних сум коштів за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, а вся сума договору була перенесена на 2024 рік у разі наявності відповідного фінансування. У якості доказу до пояснення додається Додаткова угода №1 від 22 грудня 2023 року до договору підряду №1029 від 20.12.2023 року разом з додатками до неї.
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 14:10:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-04-012829-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Відповідно до вимог Замовника згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови, а саме: Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281)); об’єктні кошториси та локальні кошториси; відомість ресурсів; прямі витрати та загальновиробничі витрати; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС» щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції розрахунків за статтею витрат «Відомість ресурсів/Вартість матеріальних ресурсів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 14:56:41
Відповідь на запит на пояснення з доказами
Начальнику управління ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
Пояснення на запит
Щодо питання Вашого запиту стосовно надання інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС» щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції розрахунків за статтею витрат «Відомість ресурсів/Вартість матеріальних ресурсів», замовник повідомляє що дана інформація міститься у складі тендерної пропозиції у файлі під назвою: «12. Відомість ресурсів.pdf». Окремо до пояснення додаємо даний файл.
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС" |
19 556 376,00
UAH з ПДВ
|
19 556 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС" #42190219 |
Переможець |
19 556 376,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 08:59
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 11:49
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:59
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 13:39
|
1029.pdf | укладений |
20 грудня 2023 13:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл. | 1 | роботи |
19 556 376,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава вибрана виключно з технічних міркувань для публікації Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 1029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава вибрана виключно з технічних міркувань для публікації Додаткової угоди №2 у зв'язку з поновленням фінансування даного договору |
Номер договору про закупівлю: | 1029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов Додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 1029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл. | 1 | робота |
17 644 534,80
UAH з ПДВ
|