Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" |
Код ЄДРПОУ: | 22769675 |
Місцезнаходження: | 32316, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 12 |
Контактна особа: |
Оксана Сірош +380988454883 oksanasirosh0403@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16720000-8: Трактори, що були у використанні
Тендерна документація
04 грудня 2023 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 11:41 |
Протокол-обгрун 38.pdf | |
04 грудня 2023 11:41 |
UA-2023-11-16-011750-a-report.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000077 ● 388ad6a2d2d04feb95a46b6c88d11f4f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 08:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 5-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 17.01.2024
№ 5-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" UA-2023-12-04-006454-a 04.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 18:40:59
питання про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги зі збагачення вугілля (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-04-006454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, аналіз ринку тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 11:04:16
Надання запитуваної інформації та документів
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (файл «Протокол-обґрунтування 38»).
Для покращення матеріально-технічної бази Замовнику необхідно здійснити закупівлю трактора б/в з негіршими технічними та якісними характеристиками, у порівнянні з характеристиками трактора John Deere 8520 б/в, які були вказані у Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2 до ТД»). Відповідно було проведено моніторинг цін та проаналізувано вартість тракторів John Deere 8520 б/в, що є предметом даної закупівлі, на різних сайтах, в тому числі:
https://technika.com.ua/product/traktor-john-deere-8520--2005-r.v.html
https://auto.ria.com/uk/car/john-deere/8520/
https://agriline.ua/ru/-/traktory-kolesnye/John-Deere/8520--c231tm2619m1005
https://automoto.ua/uk/spectehnika/John-Deere/8520
За результатами проведеного моніторингу для розрахунку очікуваної вартості закупівлі застосовано ціну 2 470 000 грн з ПДВ.
16 листопада 2023 року було розпочато проведення процедури відкритих торгів з Особливостями за предметом закупівлі «Трактор John Deere 8520 б/в (код ДК 021:2015:16720000-8: Трактори, що були у використанні)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-11-16-011750-a. Закупівля не відбулась через неподання жодної тендерної пропозиції (файл «Звіт процедури закупівлі»).
В той самий час було отримано пропозицію від потенційного учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРО-ДРУЖБА», яка склала 2 470 000 грн з ПДВ. (файл «Цінова пропозиція»).
Уповноважений представник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРО-ДРУЖБА» надав всі документи, що були вказані в тендерній документації стосовно предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик (файл 1-15). Згідно з проведеним розглядом пропозиції, яка не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, встановлено, що запропонований товар за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає вимогам та потребам Замовника. Інші умови стосовно закупівлі були викладені в проєкті договору, який Учасник заповнив та підписав зі своєї сторони.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі даного товару відповідно до пп. 6. п. 13 Особливостей. В результаті чого 04 грудня 2023 року між ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРО-ДРУЖБА» було укладено договір №305 на закупівлю за предметом «Трактор John Deere 8520 б/в (код ДК 021:2015:16720000-8: Трактори, що були у використанні)».
- 1 реєстрація.jpg
- 2 реєстрація.jpg
- 3 Агро Дружба витяг 06.07.2023.pdf
- 4 Виписка з ЄДР.pdf
- 5 Витяг ПДВ.pdf
- 6 Гарантійний.pdf
- 7 Гарантія.pdf
- 8 Довідка 4 група.pdf
- 9 довідка п 47.pdf
- 10 країна виробник.pdf
- 11 наказ на директора.pdf
- 12 опис.pdf
- 13 Реквiзити_АД__кредо.PDF
- 14 Статут завірений.pdf
- 15 техн харак.pdf
- Додаток 2 до ТД.doc
- Звіт процедури закупівлі.pdf
- Протокол-обгруння 38.pdf
- Цінова пропозиція.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРО-ДРУЖБА" #37625037 |
Переможець |
2 470 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Специф трактор.pdf | укладений |
04 грудня 2023 11:44
|
дог 305 трактор.pdf | укладений |
04 грудня 2023 11:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Трактор John Deere 8520 б/в (код ДК 021:2015:16720000-8: Трактори, що були у використанні) | 1 | штуки |
2 470 000,00
UAH з ПДВ
|