Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання адміністративних приміщень та прибудинкових територій об'єктів ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Очікувана вартість
8 704 400,00 UAH
UA-2023-12-04-006225-a ● 43eec730926d46a4a655ca244589f169
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 44118658 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сімферопольська, 17А |
Контактна особа: |
МИРОНЧУК Єгор Сергійович +380968002320 yehorgudps@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2023 15:40 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2023 15:40 |
Очікувана вартість: | 8 704 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 522,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Внесення змін до тексту банківської гарантії за винятком продовження строку дії банківської гарантії, здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та до вимог умов тендерної документації. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 260 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати такий договір У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування“. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Назва Замовника: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області код згідно з ЄДРПОУ 44118658 Місцезнаходження: 49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А банківські реквізити – UA 888201720355189002001120630 в ДКС України, м. Київ Категорія замовника – відповідно п.1. ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до Особливостей |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання адміністративних приміщень та прибудинкових територій об'єктів ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А; м. Дніпро, вул. Театральна, 1-А; м. Дніпро, пр. Б. Хмельницького, 25; м. Дніпро, пр. Слобожанський, 95-А; м. Дніпро, пров. Універсальний, 12; м. Дніпро, вул. Високовольтна, 24; м. Новомосковськ, вул. Микити Головка, 30; смт. Магдалинівка, вул. Центральна,46; м. Синельникове, вул. Богми, 3-А; смт. Солоне, вул. Гагаріна, 12-А; м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, 14-А; м. Тернівка, вул. І. Петрова, 9; м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, 30; смт. Васильківка, вул. Успішна, 150; смт. Межова, вул. Грушевського, 1; смт. Петропавлівка, вул. Героїв України, 62; смт. Покровське, вул. Дмитра Яворницького, 119; с. Варварівка, вул. Пристанційна, 4; м. Кривий Ріг, вул. Металургів, 16; м. Апостолове, вул. Центральна, 63; м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна, 4-А; смт. Широке, вул. Вишнева, 1; м. Кривий Ріг, пр-т Героїв-підпільників, 42; смт. Софіївка, вул. Меліоративна, 3; м. Кам’янське, вул. Медична, 9; смт Царичанка, вул. 14 Гвардійської дивізії, 8; м. Верхньодніпровськ, пр-т О. Поля, 2; смт Петриківка, вул. Гончара, 3А; м. Вільногірськ, бульвар. Миру, 15; м. Жовті Води, вул. Першотравнева, 24-А; м. П’ятихатки, вул. Шевченка, 116; смт. Кринички, вул. Нагірна, 2; м. Нікополь, пр-т Трубників, 27; м. Покров, вул. Валерія Залужного, 7; смт Томаківка, вул. Лесі Українки, 14; м. Марганець, вул. Травнева, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 11:36 |
2023.12.04 Тендерна документація (прибирання).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-04-006225-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:39551816
Дата подання: 06 грудня 2023 11:21
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документація містить дискримінаційну умову для потенційних учасників закупівлі щодо встановлення безпідставної та надмірної вимоги, яка не відповідають предмету закупівлі та не характерна для надання послуг, що закуповуються. Вказані дії є грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель з наступних підстав.
Тендерна документація містить вимогу про надання звіту з екологічного аудиту з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України, та про те, що порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено, виданий аудитором, який отримав відповідним(-и) дійсним(-и) сертифікатом (-ами) від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, що підтверджує (-ють) статус екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит такого учасника (сертифікат екологічного аудитора надати у складі пропозиції).
Відповідно до Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим.
Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Для підприємств, що надають клінінгові послуги такий аудит не є обов‘язковим.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині - вилучити вимогу надання сертифікатів та звіт з екологічного аудиту.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить вимогу про надання звіту з екологічного аудиту з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України, та про те, що порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено, виданий аудитором, який отримав відповідним(-и) дійсним(-и) сертифікатом (-ами) від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, що підтверджує (-ють) статус екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит такого учасника (сертифікат екологічного аудитора надати у складі пропозиції).
Відповідно до Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим.
Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Для підприємств, що надають клінінгові послуги такий аудит не є обов‘язковим.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині - вилучити вимогу надання сертифікатів та звіт з екологічного аудиту.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 грудня 2023 11:17
У тендерній документації були зазначені відомості відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож зважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечні послуги було встановлено вимогу щодо надання звіту з екологічного аудиту з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України; а також про те, що порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено, виданий аудитором, який отримав відповідним(-и) дійсним(-и) сертифікатом (-ами) від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, що підтверджує (-ють) статус екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит такого учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації та додатками до неї визначені
вимоги до екологічної політики організації, які допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги (роботи). Одним із доказів необхідного рівня якості товарів є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Пунктом 2 наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України" передбачено прийняття національного стандарту України, гармонізованого з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016 ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). ДСТУ ISO 14001:2015 передбачено положення про можливість продемонструвати організацією відповідності стандарту шляхом одержання відповідного сертифікату. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Дані вимоги є важливими для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, послуги мають бути безпечними для здоров'я людини, навколишнього середовища та відповідає стандартам.
Згідно Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Оскільки, стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 є частиною законодавства України. Сертифікат 14001:2015 є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним державним стандартом, а його дотримання учасниками процедури закупівлі - забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі, тому наявність звіту з екологічного аудиту свідчить про спроможність підприємства надавати екологічно безпечні послуги, надійної якості у відповідності з вимогами діючої нормативно–правової документації.
Отримати необхідний звіт екологічного аудиту, який вимагається умовами тендерної документації, може будь - який суб'єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника встановленим стандартам.
Вимога щодо подання учасниками звіту з екологічного аудиту не суперечить Закону та не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників можливості прийняти участь у тендері.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Законом прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного звіту екологічного аудиту у тендерній документації є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статей 3, 16, 22 Закону, оскільки отримати зазначений сертифікат із екологічним звітом до нього може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, отже Замовником ця вимога не вважається дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації та додатками до неї визначені
вимоги до екологічної політики організації, які допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги (роботи). Одним із доказів необхідного рівня якості товарів є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Пунктом 2 наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України" передбачено прийняття національного стандарту України, гармонізованого з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016 ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). ДСТУ ISO 14001:2015 передбачено положення про можливість продемонструвати організацією відповідності стандарту шляхом одержання відповідного сертифікату. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Дані вимоги є важливими для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, послуги мають бути безпечними для здоров'я людини, навколишнього середовища та відповідає стандартам.
Згідно Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Оскільки, стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 є частиною законодавства України. Сертифікат 14001:2015 є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним державним стандартом, а його дотримання учасниками процедури закупівлі - забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі, тому наявність звіту з екологічного аудиту свідчить про спроможність підприємства надавати екологічно безпечні послуги, надійної якості у відповідності з вимогами діючої нормативно–правової документації.
Отримати необхідний звіт екологічного аудиту, який вимагається умовами тендерної документації, може будь - який суб'єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови відповідності учасника встановленим стандартам.
Вимога щодо подання учасниками звіту з екологічного аудиту не суперечить Закону та не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників можливості прийняти участь у тендері.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Законом прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного звіту екологічного аудиту у тендерній документації є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статей 3, 16, 22 Закону, оскільки отримати зазначений сертифікат із екологічним звітом до нього може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, отже Замовником ця вимога не вважається дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
6 427 775,52
UAH з ПДВ
|
6 282 481,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
6 475 032,00
UAH з ПДВ
|
6 330 993,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
6 876 160,00
UAH з ПДВ
|
6 330 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Відхилено |
6 282 481,77
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 16:22
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
6 330 993,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 09:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 09:26
|
2024.02.29 ДУ №1 до Дог № 1/2024 від 01.01.2024 | зміни до договору |
01 березня 2024 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:46
|
2024.01.01 Дог №1/2024 | укладений |
03 січня 2024 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |