Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області)
Очікувана вартість
885 130 978,00 UAH
UA-2023-12-01-013729-a ● 44660c915446462da69fa6e6302e14f5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 885 130 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 425 654,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 4 425 654,89 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4425654.89 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії (електронний документ з кваліфікованим електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 0,5% від ціни договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Термін дії банківської гарантії повинен бути більший терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. У разі продовження строку дії Договору, Учасник зобов’язується продовжити строк дії гарантії. Цей строк повинен бути більш терміну дії договору на 30 (тридцять) календарних днів. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань Учасника по договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути виданою банківською установою, яка має відповідну ліцензію на здійснення даних послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 Гарантія повинна містити: 1. Найменування оголошення. 2. Номер тендеру. 3.Посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. 4. Назва гаранта. 5. Гарантія за видом має бути безвідкличною та безумовною. 6. Сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу. 7. Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання зобов’язань Учасника по договору (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 8. Перелік умов неповернення Учаснику забезпечення виконання договору, зокрема: - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу; - розірвання договору з вини Учасника/Принципалу, а саме у зв’язку з неналежним та/або несвоєчасним та/або з не виконання план-завдання або інших доведених завдань Замовником; - невиконання договірних зобов’язань, передбачених договором; - порушення вимог до якості послуг, передбачених договором про закупівлю. 9. Умови сплати гарантії, згідно яким одержана вимога бенефіціара є виключною і достатньою умовою для гаранта сплатити кошти бенефіціару за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій. 10. Термін сплати грошових коштів гарантом не повинен перевищувати 5-ти робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. 11. Строк початку та закінчення дії гарантії. Текст банківської гарантії не має містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Інші вимоги, що не зазначені в тендерній документації щодо надання та виконання гарантії, що є способом забезпечення виконання договору, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 (зі змінами). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 17:30 |
Перелік змін.docx | |
14 грудня 2023 17:30 |
Нова редакція Тендерна документація.docx | |
13 грудня 2023 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 14:42 |
Перелік змін.docx | |
13 грудня 2023 14:42 |
Лист № 19.1-30-1324 від 13.12.2023 та Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf | |
13 грудня 2023 14:42 |
Нова редакція Додаток № 9 Проект договору.docx | |
01 грудня 2023 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 15:58 |
Звіт.pdf |
14 грудня 2023 17:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
14 грудня 2023 17:30 |
Перелік змін.docx
|
||||
14 грудня 2023 17:30 |
Нова редакція Тендерна документація.docx
|
||||
13 грудня 2023 14:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
13 грудня 2023 14:42 |
Перелік змін.docx
|
||||
13 грудня 2023 14:42 |
Лист № 19.1-30-1324 від 13.12.2023 та Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf
|
||||
13 грудня 2023 14:42 |
Нова редакція Додаток № 9 Проект договору.docx
|
||||
01 грудня 2023 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 грудня 2023 15:58 |
Звіт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 08 грудня 2023 23:40
Дата відповіді: 11 грудня 2023 16:37
Замовником для підтвердження наявності працівників вимагається наявність:
водії (машиністи) - в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання / технологій, за винятком тих машин і механізмів, які залучаються учасником за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажем).
Ми як потенційний учасник, просимо Замовника уточнити: у разі залучення учасником машин та механізмів за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажем, учасник не повинен відображати в довідці про наявність працівників інформацію щодо цих водіїв (машиністів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. В Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, потрібно вказувати залучених, згідно договорів надання послуг машинистів/водіїв. Договори залучення техніки/машини/механізми надання послуг із залученням машиністів/водіїв і будуть підтвердженням інформації наявності правовідносин Учасника з відповідними працівниками зазначеними в Таблиці № 3 Додатку 1 тендерної документації.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 08 грудня 2023 23:50
Дата відповіді: 11 грудня 2023 16:37
Замовником для підтвердження наявності працівників вимагається наявність:
Електромонтерів в кількості не менше 3 осіб та електромонтажників в кількості не менше 3 осіб
Різниця між електромонтером та електромонтажником досить умовна. Ці професії згідно класифікатора професій відносяться до одного КП, крім того Електромонтер вважається менш кваліфікованим фахівцем, який виконує простішу роботу, а електромонтажник – фахівець вищої кваліфікації.
Чи буде вважатись виконанням умов тендерної документації до цієї закупівлі, якщо учасник надасть інформацію про наявність у нього в штаті електромонтажників у кількості 6 осіб, тобто 3 особи - на вимогу про наявність електромонтерів та 3 особи на вимогу про наявність електромонтажників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, пояснюємо:
Відповідно діючого класифікатора професій ДК 003:2010 дані професії розділені кодами
- Для електромонтажника застосовується код професії КП 7137, Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій (ДКХП) 64 Будівельні, монтажні та ремонтно будівельні роботи.
- Для електромонтера застосовується код професії КП 7241, Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій (ДКХП) 1 Професії працівників що є загальними для всіх видів економічної діяльності.
Відповідно діючого класифікатора професій ДК 003:2010 дані професії розділені кодами
- Для електромонтажника застосовується код професії КП 7137, Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій (ДКХП) 64 Будівельні, монтажні та ремонтно будівельні роботи.
- Для електромонтера застосовується код професії КП 7241, Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій (ДКХП) 1 Професії працівників що є загальними для всіх видів економічної діяльності.
Щодо автомобілів бортових
Дата подання: 08 грудня 2023 23:53
Дата відповіді: 11 грудня 2023 16:35
Шановний Замовнику просимо надати обгрунтування щодо вимоги у ТД про мінімальну наявність у учасника автомобілей бортових у кількості 5 одиниць
Відповідь: Шановний Учаснику, пояснюємо, що відповідно до попереднього розрахунку очікуваної вартості виконання всіх робіт по даній закупівлі у виконавця для здійснення безперебійної роботи необхідна мінімальна кількість бортових автомобілів становить не менше п’яти одиниць.
Надання роз'яснення стосовно тендерної документації
Дата подання: 14 грудня 2023 16:32
Дата відповіді: 14 грудня 2023 17:25
Доброго дня, в розділі: «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» вдіповідно до таблиці 4.2 необхідно надати: Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт, найменування основної (ключової) роботи і так д.т.п.
Питання: Не зрозуміло як заповнювати таблицю 4.2. Що мається на увазі під словами основні (ключові) роботи? Так як про не згадано в тендерній документації вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-01-013729-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:42671750
Дата подання: 09 грудня 2023 00:15
Вимога
Щодо розміру забезпечення ТП Учасника
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема щодо розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону замовник має право зазначити в в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі, якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Враховуючи Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості),
Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ми, як потенційний учасник вважаємо, що вимога щодо Розміру забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 4 425 654,89 грн. є дискримінаційною, оскільки вона суперечить змісту пункту 30 Особливостей. Скаржник вважає, що в умовах воєнного стану в країні не кожен учасник має можливості отримати Банківську Гарантію на таку суму, і не кожен Банк спроможний її видати без повного грошового покриття, а наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», на який посилається замовник, не містить виключної інформації про вид тендерного забезпечення пропозиції. Додаткових вимог щодо того, що забезпечення тендерної пропозиції повинно надаватись виключно у вигляді гарантії, ані Наказ № 2628, ані Закон не містять.
Законом передбачено що розмір тендерного забезпечення не повинен перевищувати розміру 0,5% від суми закупівлі, проте звертаючи увагу на очікувану вартість закупівлі – 0,5 % - це така сума, яка перевищує навіть вартість більшості закупівель. Та вважаємо недоцільним зазначення саме такої великої суми. Навіть якщо банк погоджується надати таку гарантію без повного покриття, сума комісії банку буде становити кілька сотен тисяч гривень, а такі витрати порушують насамперед принцип закупівель- максимальна економія.
Вимагаємо внести зміни у ТД, та беручи до уваги вищеперелічене зменшити суму забезпечення тендерної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема щодо розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону замовник має право зазначити в в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі, якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Враховуючи Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості),
Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ми, як потенційний учасник вважаємо, що вимога щодо Розміру забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 4 425 654,89 грн. є дискримінаційною, оскільки вона суперечить змісту пункту 30 Особливостей. Скаржник вважає, що в умовах воєнного стану в країні не кожен учасник має можливості отримати Банківську Гарантію на таку суму, і не кожен Банк спроможний її видати без повного грошового покриття, а наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», на який посилається замовник, не містить виключної інформації про вид тендерного забезпечення пропозиції. Додаткових вимог щодо того, що забезпечення тендерної пропозиції повинно надаватись виключно у вигляді гарантії, ані Наказ № 2628, ані Закон не містять.
Законом передбачено що розмір тендерного забезпечення не повинен перевищувати розміру 0,5% від суми закупівлі, проте звертаючи увагу на очікувану вартість закупівлі – 0,5 % - це така сума, яка перевищує навіть вартість більшості закупівель. Та вважаємо недоцільним зазначення саме такої великої суми. Навіть якщо банк погоджується надати таку гарантію без повного покриття, сума комісії банку буде становити кілька сотен тисяч гривень, а такі витрати порушують насамперед принцип закупівель- максимальна економія.
Вимагаємо внести зміни у ТД, та беручи до уваги вищеперелічене зменшити суму забезпечення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 17:50
Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", яким затверджено Форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У пункті 3 Особливостей передбачена вимога статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до предмету закупівлі, Замовник проводить процедуру закупівлі на надання послуг з «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області)», отже Замовником передбачено мінімальний розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Очікувана вартість закупівлі послуг розрахована на три роки, сума тендерного забезпечення визначена за мінімальним відсотком 0,5 очікуваної вартості закупівлі. Відповідно Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та відсутні дискримінаційні вимоги у Тендерній документації.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", яким затверджено Форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У пункті 3 Особливостей передбачена вимога статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до предмету закупівлі, Замовник проводить процедуру закупівлі на надання послуг з «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області)», отже Замовником передбачено мінімальний розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Очікувана вартість закупівлі послуг розрахована на три роки, сума тендерного забезпечення визначена за мінімальним відсотком 0,5 очікуваної вартості закупівлі. Відповідно Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та відсутні дискримінаційні вимоги у Тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2023-12-01-013729-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:42671750
Дата подання: 09 грудня 2023 00:32
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
СЛУЖБОЮ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі за предметом: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області)
Відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на основі недискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація по вказаній закупівлі містить дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси Учасників, на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель допущених Замовником у Тендерній документації.
звертаємо увагу Замовника на те, що: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Водночас згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. При цьому, непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Згідно зі статтею 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до Конституції України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та міжнародних договорів України всі особи незалежно від їх певних ознак мають рівні права і свободи, а також рівні можливості для їх реалізації. Форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, юридичних осіб публічного та приватного права, а також фізичних осіб, визначені статтею 5 цього Закону, забороняються. Звертаємо увагу Замовника, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об`єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі. Так, дискримінаційні умови ТД, які підлягають усуненню, полягають у наступному. В чинному законодавстві порядок визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Так, відповідно до п. 3, 5 Порядку: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. п. 39 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником ЧАСТИНА товарів, робіт чи ПОСЛУГ, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, за нормами діючого законодавства на момент проведення процедури передбачено, що Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, законодавство залишає за Замовником торгів право здійснити поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Так, можливість поділити предмет закупівлі на частини свідчить про наявність дискреційних повноважень у Замовнкика. Зокрема поняття дискреційних повноважень наведене у Рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2, відповідно до яких під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає НАЙКРАЩИМ за даних обставин. Отже, дискреційні повноваження – це можливість діяти за власним розсудом, в межах закону, можливість застосувати норми закону та вчинити конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно правильними (законними). Враховуючи наявність права вибору у Замовника: чи здійснювати поділ предмета закупівлі чи ні, повинні враховуватися також і інтереси потенційних Учасників процедури закупівлі, і принципи публічних закупівель, зокрема максимальної економії, яка може бути досягнута під час конкуренції більшої кількості Учасників по лотах.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі, обсяг послуг вважаємо, що дії Замовника в частині не розподілу предмета закупівлі на лоти є дискримінаційними оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість підтвердити можливість та виконати весь перелік послуг.
Вважаємо, що в даній закупівлі задля усунення дискримінаційних умов необхідним є поділ предмета закупівлі на 4 лоти:
Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Більше того, внаслідок невикористання Замовником можливості здійснити поділ предмета закупівлі на частини (лоти), потенційним Учасниками є неможливим підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як цього вимагає Замовник. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі, з дотриманням зазначеного у ТД співвідношення (%) питомої ваги вартості окремо виділених комплексів технічних засобів та інженерного обладнання.
Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги та/або з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та системи дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування та/або з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, укладений (укладені) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 10 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 88 513 097,80 грн.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі, з дотриманням зазначеного в таблиці 4.1 даного розділу співвідношення (%) питомої ваги вартості експлуатаційного утримання окремо виділених комплексів технічних засобів та інженерного обладнання.
№ п/п Комплекси робіт Вартість виконання за видом робіт відносно очікувано вартості закупівлі з ПДВ, грн. Відсоток виконання за видом робіт від Очікуваної вартості закупівлі, % Підтвердження аналогічних договорів в розмірі 10 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, %
1 Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
571 554 837 64,57 6,46
57 179 461.17
2 Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 63 556 137 7,18 0,72
6 372 943.04
3 Послуги з експлуатаційного утримання центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 218 195 275 24,65 2,46
21 774 222.05
4 Послуги з експлуатаційного утримання ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 31 824 729 3,60 0,36
3 186 471.52
Загалом очікувана вартість 885 130 978 100 10
З огляду на те, що Замовником об’єднано різні види послуг в один предмет закупівлі без поділу на лоти, підтвердити досвід виконання аналогічного договору по всім видам послуг, які виконуються згідно технічного завдання зможуть одиниці підприємств, що свідчить про персоніфіковане ставлення до вибору переможця даної процедури закупівлі. Згідно абз.2 ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто навіть у випадку залучення субпідрядника на ті види робіт, які підприємство виконати самостійно не спроможне, підтвердити відповідність вимозі про наявність аналогічного досвіду виконання кожного виду робіт – УЧАСНИК також НЕ ЗМОЖЕ, адже згідно із Законом досвід субпідрядника не може бути підтвердженням відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Замовником штучно, не враховуючи в повній мірі вимоги Закону щодо недискримінації учасників звузив коло потенційних Учасників процедури закупівлі шляхом викладення Документації таким чином, що її може задовольнити учасник, який надає послугу у повному об'ємі. Наполягаємо на тому, що формування Замовником предмета закупівлі у наведений вище спосіб порушує права та законні інтереси Учасників пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати тендерні пропозицію через наявні умови Документації. Враховуючи вищевикладене та вимоги законодавства про неможливість дискримінації - ПРОСИМО: Усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації у закупівлі а саме поділити предмет закупівлі на частини, залежно від послуг, які є предметом закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що подання даного звернення відбулося завчасно, метою якого не є маніпулювання процедурою проведення закупівлі, проте, у випадку неналежного реагування у строк, встановлений в Законі, або не приведенні Тендерної документації у відповідності до вимог законодавства (в частині неусунення дискримінаційних вимог) потенційний Учасник змушений буде відстоювати свої законні інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на основі недискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація по вказаній закупівлі містить дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси Учасників, на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель допущених Замовником у Тендерній документації.
звертаємо увагу Замовника на те, що: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Водночас згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. При цьому, непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Згідно зі статтею 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до Конституції України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та міжнародних договорів України всі особи незалежно від їх певних ознак мають рівні права і свободи, а також рівні можливості для їх реалізації. Форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, юридичних осіб публічного та приватного права, а також фізичних осіб, визначені статтею 5 цього Закону, забороняються. Звертаємо увагу Замовника, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об`єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі. Так, дискримінаційні умови ТД, які підлягають усуненню, полягають у наступному. В чинному законодавстві порядок визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Так, відповідно до п. 3, 5 Порядку: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. п. 39 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником ЧАСТИНА товарів, робіт чи ПОСЛУГ, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, за нормами діючого законодавства на момент проведення процедури передбачено, що Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, законодавство залишає за Замовником торгів право здійснити поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Так, можливість поділити предмет закупівлі на частини свідчить про наявність дискреційних повноважень у Замовнкика. Зокрема поняття дискреційних повноважень наведене у Рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2, відповідно до яких під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає НАЙКРАЩИМ за даних обставин. Отже, дискреційні повноваження – це можливість діяти за власним розсудом, в межах закону, можливість застосувати норми закону та вчинити конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно правильними (законними). Враховуючи наявність права вибору у Замовника: чи здійснювати поділ предмета закупівлі чи ні, повинні враховуватися також і інтереси потенційних Учасників процедури закупівлі, і принципи публічних закупівель, зокрема максимальної економії, яка може бути досягнута під час конкуренції більшої кількості Учасників по лотах.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі, обсяг послуг вважаємо, що дії Замовника в частині не розподілу предмета закупівлі на лоти є дискримінаційними оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість підтвердити можливість та виконати весь перелік послуг.
Вважаємо, що в даній закупівлі задля усунення дискримінаційних умов необхідним є поділ предмета закупівлі на 4 лоти:
Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Послуги з експлуатаційного утримання ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
Більше того, внаслідок невикористання Замовником можливості здійснити поділ предмета закупівлі на частини (лоти), потенційним Учасниками є неможливим підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як цього вимагає Замовник. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі, з дотриманням зазначеного у ТД співвідношення (%) питомої ваги вартості окремо виділених комплексів технічних засобів та інженерного обладнання.
Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги та/або з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та системи дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування та/або з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, укладений (укладені) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 10 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 88 513 097,80 грн.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі, з дотриманням зазначеного в таблиці 4.1 даного розділу співвідношення (%) питомої ваги вартості експлуатаційного утримання окремо виділених комплексів технічних засобів та інженерного обладнання.
№ п/п Комплекси робіт Вартість виконання за видом робіт відносно очікувано вартості закупівлі з ПДВ, грн. Відсоток виконання за видом робіт від Очікуваної вартості закупівлі, % Підтвердження аналогічних договорів в розмірі 10 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, %
1 Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах державного значення загального користування.
571 554 837 64,57 6,46
57 179 461.17
2 Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 63 556 137 7,18 0,72
6 372 943.04
3 Послуги з експлуатаційного утримання центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та систем дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 218 195 275 24,65 2,46
21 774 222.05
4 Послуги з експлуатаційного утримання ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах державного значення загального користування. 31 824 729 3,60 0,36
3 186 471.52
Загалом очікувана вартість 885 130 978 100 10
З огляду на те, що Замовником об’єднано різні види послуг в один предмет закупівлі без поділу на лоти, підтвердити досвід виконання аналогічного договору по всім видам послуг, які виконуються згідно технічного завдання зможуть одиниці підприємств, що свідчить про персоніфіковане ставлення до вибору переможця даної процедури закупівлі. Згідно абз.2 ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто навіть у випадку залучення субпідрядника на ті види робіт, які підприємство виконати самостійно не спроможне, підтвердити відповідність вимозі про наявність аналогічного досвіду виконання кожного виду робіт – УЧАСНИК також НЕ ЗМОЖЕ, адже згідно із Законом досвід субпідрядника не може бути підтвердженням відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Замовником штучно, не враховуючи в повній мірі вимоги Закону щодо недискримінації учасників звузив коло потенційних Учасників процедури закупівлі шляхом викладення Документації таким чином, що її може задовольнити учасник, який надає послугу у повному об'ємі. Наполягаємо на тому, що формування Замовником предмета закупівлі у наведений вище спосіб порушує права та законні інтереси Учасників пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати тендерні пропозицію через наявні умови Документації. Враховуючи вищевикладене та вимоги законодавства про неможливість дискримінації - ПРОСИМО: Усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації у закупівлі а саме поділити предмет закупівлі на частини, залежно від послуг, які є предметом закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що подання даного звернення відбулося завчасно, метою якого не є маніпулювання процедурою проведення закупівлі, проте, у випадку неналежного реагування у строк, встановлений в Законі, або не приведенні Тендерної документації у відповідності до вимог законодавства (в частині неусунення дискримінаційних вимог) потенційний Учасник змушений буде відстоювати свої законні інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 19:18
Відповідно до п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, Замовником визначений предмет закупівлі згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповдно до п. 5 Порядку визначення предмета закупівлі Замовник НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг у зв’язку з тим що: на балансі Служби на одному конкретному відрізку автодороги знаходиться повний комплекс інфраструктурних елементів таких як: Освітлення, світлофори, ліфти та метеостанції. Всі дані комплекси потребують живлення. Запроектовані і побудовані вони таким чином що високовольтна лінія електропередач, трансформаторна підстанція, і безпосередньо одна точка обліку електричної енергії опломбованого лічильника в ДТЕК забезпечує живленням всі вищевказані комплекси. Тобто, розділення на лоти є технічно не можливим.
На підставі наведено вище, в разі розподілу предмета закупівлі на чотири лоти, невиконання будь-якого виду робіт призведе до порушення системної, безперебійної роботи повного комплексу всіх інфраструктурних елементів.
Також звертаємо Вашу увагу, що Замовником визначено поняття аналогічного договору, а саме: «Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ТА/АБО з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та системи дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування ТА/АБО з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, укладений (укладені) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.», тобто Учаснику дається можливість вибрати вид надання послуг для підтвердження кваліфікаційного критерію.
На підставі наведено вище, в разі розподілу предмета закупівлі на чотири лоти, невиконання будь-якого виду робіт призведе до порушення системної, безперебійної роботи повного комплексу всіх інфраструктурних елементів.
Також звертаємо Вашу увагу, що Замовником визначено поняття аналогічного договору, а саме: «Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ТА/АБО з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та, світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та системи дорожнього метеоспостереження на автомобільних дорогах державного значення загального користування ТА/АБО з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, укладений (укладені) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.», тобто Учаснику дається можливість вибрати вид надання послуг для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-04-000005 • b353f05ad15c4fa8908fea6c206a463d
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-04
•
17:04
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Строк поставки послуг до кінця 2026 року!!! Навіщо зараз, в умовах, коли на фронті безліч незакритих потреб, закуповувати послуги на 3!!!!!! роки наперед???? Чому не провести тендер на рік, а краще на пів року, а різницю спрямувати на потреби армії?!!!!! Перегляньте тендер і спрямуйте різницю на потреби армії!!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-12-02-000009 • 7a8e42dceaa2439984bc26adebe7aa88
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-02
•
21:04
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна. Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Гроші для ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС |
681 587 412,00
UAH з ПДВ
|
681 587 412,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС #39558057 |
Переможець |
681 587 412,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 18:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2023 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 14:59
|
ДУ № 10 від 28.11.2024.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 09:19
|
ДУ № 9 від 18.11.2024.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 10:22
|
ДУ № 8 від 01.07.2024.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2024 15:32
|
ДУ № 7 від 22.08.2024.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 09:19
|
ДУ № 6 від 15.07.2024.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 12:15
|
ДУ № 5 від 10.07.2024.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 08:14
|
ДУ № 4 від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 08:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 11:33
|
ДУ № 3 від 03.06.2024.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 10:34
|
ДУ №2 від 03.04.2024.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 10:18
|
ДУ № 1 від 03.04.2024.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 17:04
|
Договір № 51-24 від 03.01.2024 ч.ІІ.pdf | укладений |
03 січня 2024 16:55
|
Договір № 51-24 від 03.01.2024 ч.І.pdf | укладений |
03 січня 2024 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 50 000 000,00 грн (п’ятдесят мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 8 333 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.11.5 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти Додаток № 1 «Мережа ліній зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 10 000 000,00 грн (десять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 666 666,67 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 5 000 000,00 грн (П’ять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 833 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 10 000 000,00 грн (Десять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 666 666,66 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 17 000 000,00 грн (Сімнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 833 333,33 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.11.5 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти Додаток № 3 «Мережа ліній зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області», Додаток № 4 – «Інформація про адресну прив’язку місць розміщення світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах державного значення загального користування в Київській області», Додаток № 5 – «Перелік ліфтів по автомобільних дорогах державного значення загального користування в Київській області», Додаток № 6 – «Інформація про дислокацію метеостанцій ,камер відеоспостереження та інформаційних табло на автомобільних дорогах державного значення загального користування в Київській області» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 8 від 01.07.2024 1. Керуючись пунктом 11.5. Договору Сторони домовились доповнити абзацем 5 пункт 3.8. Розділу ІІІ Договору, а саме: «- витрати, пов’язані із зростанням тарифу на спожиту електричну енергію, який встановлюється оператором з постачання електричної енергії відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 № 483 “Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії». 2. Керуючись пунктом 11.5. Договору Сторони домовились викласти пункт 4.5. та підпункт 4.5.1. Розділу IV Договору в такій редакції: «4.5. Відповідно до пункту 7.7 Методики кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в «Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат (за умови що такі витрати виникли не внаслідок дій підрядника). Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг передбачені також на компенсацію вартості витрат на оплату за спожиту електроенергію відповідно до рахунку постачальника, тарифи в якому встановлюються згідно з чинним законодавством. 4.5.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1 – 4.24, 4.31 та 4.34 Методики. До розрахунків коштів на покриття ризиків Підрядником надаються підтверджуючі документи вартості матеріально-технічних ресурсів (накладні, транспортні схеми, акти наданих послуг, тощо)». |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 5 500 000,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 916 666,67 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.10.1 та п.4.10.2 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 16 000 000,00 грн (Шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 2 666 666,67 грн, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 51-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |