Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
782 455,00 UAH
UA-2023-12-01-010203-a ● 537c1ba5a95d4942b8e571c7335344c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "ПОЛЯНА" |
Код ЄДРПОУ: | 36330208 |
Місцезнаходження: | 19602, Україна , Черкаська обл., Черкаський р-н, с. Руська Поляна, вул. Небесної сотні, буд. 81 |
Контактна особа: |
Надія Василівна Дудник +380472344110 kg.poliana2018@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 782 455,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 912,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115919 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19602, Україна, Черкаська область, с. Руська Поляна, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 14:19 |
Договір_додаток 4.pdf | |
01 грудня 2023 14:19 |
TD_ENERGIYA_2024.pdf | |
01 грудня 2023 14:19 |
Обгрунтування_електрична енергія.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2023 14:57
Дата відповіді: 08 грудня 2023 12:03
Шановний замовник! Відповідно до вимог Вашої тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати: 1. оригінали сертифікатів відповідності ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;, виданих на ім’я учасника закупівлі та чинних на момент подачі тендерної пропозиції. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі.. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів, Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність таких вимог (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з вищезазначеним вимога Замовника щодо надання Учасниками відповідних документів є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого звернення повідомляємо наступне: відповідно до п.29 Особливостей затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі електричної енергії положення п. 1 і 2 ч. 2 ст. 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу, що при проведенні закупівлі товару Електрична енергія Замовники зобов’язані керуватися Особливостями, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.08.2018 № 312, Правилами ринку, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 та іншими нормативно правовими актами, що регулюють відносини на ринку електричної енергії.
П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)(далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені Вами документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ підприємства державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікації потенційного постачальника електричної енергії є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності постачання товару, технічної компетенції та якості обслуговування. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Електрична енергія до якого включаються супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу).
Отже, предметом закупівлі є не лише Електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним, без яких закупівля електричної енергії відповідно до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідно до Закону та вимог Особливостей, тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЄ ВИМОГИ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії.
Зазначені посилання у звернення, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ними та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), включно:
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
З приводу ДСТУ ISO 14001:2015 необхідно зазначити, що під час здійснення аудиторської перевірки здійснюється аналіз відповідності системи менеджменту підприємства вимогам норм щодо захисту довкілля і забезпечення впевненості в тому, що підприємство здатне надавати послуги, відповідають вимогам діючих нормативних документів, продукція/послуга незадовільної якості завчасно виявляється та вживаються заходи щодо запобігання випуску такої продукції/надання такої послуги. Завданнями перевірки є: одержання об’єктивних даних щодо:
- відповідності документів системи менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015;
- впровадження документів системи менеджменту, дотримання їх вимог на ДСТУ ISO 14001:20 розуміння цих вимог його персоналом;
- забезпечення підприємством випуску продукції/надання послуги відповідно до вимог замовників, регламентувальних вимог;
- результативності системи менеджменту стосовно досягнення цілей, що визначені політикою підприємства.
Відповідність даному стандарту в тому числі підтверджує раціональне використання ресурсів; захист біорізноманіття та екосистем; уповільнення зміни клімату; запобігання забруднень навколишнього середовища.
Із зазначеного можна дійти висновку, що вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів на системи управління стосується лише порядку здійснення діяльності постачальника, не підпадає під регулювання ДСТУ EN 50160:2014. та вимоги тендерної документації стосовно підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації.
Аналізуючи Ваше звернення можна дійти висновку, що умовами тендерної документації не може бути передбачено жодних вимог окрім тих, що зазначені в ДСТУ, таким чином в Ваших слів Замовник не може вимагати в тендерній документації ні надання форми «Тендерна пропозиція», ні забезпечення тендерної пропозиції, ні документів, що підтверджують повноваження та інших, що є несумісним із нормами встановленими законодавством в сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Ч. 2 ст. 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги").Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Зважаючи на усе вище викладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є Електрична енергія, що перебуває у досить проблемному стані, з метою забезпечення стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що при оголошенні процедури закупівлі Замовник зокрема враховує практику суб’єктів, що мають право здійснювати трактування норм законодавства у сфері публічних закупівель. Так, наприклад АНТИМОНОПОЛЬНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ було проведено процедуру закупівлі електричної енергії з урахуванням Особливостей, зокрема п.29, № UA-2022-12-13-007701-a, де умовами тендерної документації, як вимоги до учасника передбачались документи, що не зазначені в ДСТУ, наприклад Додаток 2 зазначав «Інші документи від Учасника: Копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт; Копію договору про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку між Учасником (Постачальником) та ДП «Оператор ринку» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти.; Копію договору про врегулювання небалансів електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти» та інші.
На підставі зазначеного Ваше звернення не відповідає діючому законодавству, не доводить та документально не підтверджує необхідність внесення змін до умов тендерної документації.
Звертаємо увагу, що при проведенні закупівлі товару Електрична енергія Замовники зобов’язані керуватися Особливостями, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.08.2018 № 312, Правилами ринку, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 та іншими нормативно правовими актами, що регулюють відносини на ринку електричної енергії.
П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)(далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені Вами документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ підприємства державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікації потенційного постачальника електричної енергії є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності постачання товару, технічної компетенції та якості обслуговування. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Електрична енергія до якого включаються супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу).
Отже, предметом закупівлі є не лише Електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним, без яких закупівля електричної енергії відповідно до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Відповідно до Закону та вимог Особливостей, тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЄ ВИМОГИ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії.
Зазначені посилання у звернення, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ними та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), включно:
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203);
З приводу ДСТУ ISO 14001:2015 необхідно зазначити, що під час здійснення аудиторської перевірки здійснюється аналіз відповідності системи менеджменту підприємства вимогам норм щодо захисту довкілля і забезпечення впевненості в тому, що підприємство здатне надавати послуги, відповідають вимогам діючих нормативних документів, продукція/послуга незадовільної якості завчасно виявляється та вживаються заходи щодо запобігання випуску такої продукції/надання такої послуги. Завданнями перевірки є: одержання об’єктивних даних щодо:
- відповідності документів системи менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015;
- впровадження документів системи менеджменту, дотримання їх вимог на ДСТУ ISO 14001:20 розуміння цих вимог його персоналом;
- забезпечення підприємством випуску продукції/надання послуги відповідно до вимог замовників, регламентувальних вимог;
- результативності системи менеджменту стосовно досягнення цілей, що визначені політикою підприємства.
Відповідність даному стандарту в тому числі підтверджує раціональне використання ресурсів; захист біорізноманіття та екосистем; уповільнення зміни клімату; запобігання забруднень навколишнього середовища.
Із зазначеного можна дійти висновку, що вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів на системи управління стосується лише порядку здійснення діяльності постачальника, не підпадає під регулювання ДСТУ EN 50160:2014. та вимоги тендерної документації стосовно підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації.
Аналізуючи Ваше звернення можна дійти висновку, що умовами тендерної документації не може бути передбачено жодних вимог окрім тих, що зазначені в ДСТУ, таким чином в Ваших слів Замовник не може вимагати в тендерній документації ні надання форми «Тендерна пропозиція», ні забезпечення тендерної пропозиції, ні документів, що підтверджують повноваження та інших, що є несумісним із нормами встановленими законодавством в сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Ч. 2 ст. 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги").Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Зважаючи на усе вище викладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є Електрична енергія, що перебуває у досить проблемному стані, з метою забезпечення стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що при оголошенні процедури закупівлі Замовник зокрема враховує практику суб’єктів, що мають право здійснювати трактування норм законодавства у сфері публічних закупівель. Так, наприклад АНТИМОНОПОЛЬНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ було проведено процедуру закупівлі електричної енергії з урахуванням Особливостей, зокрема п.29, № UA-2022-12-13-007701-a, де умовами тендерної документації, як вимоги до учасника передбачались документи, що не зазначені в ДСТУ, наприклад Додаток 2 зазначав «Інші документи від Учасника: Копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт; Копію договору про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку між Учасником (Постачальником) та ДП «Оператор ринку» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти.; Копію договору про врегулювання небалансів електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про їх укладання з відповідними посиланнями на офіційні веб-сайти» та інші.
На підставі зазначеного Ваше звернення не відповідає діючому законодавству, не доводить та документально не підтверджує необхідність внесення змін до умов тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРДЖИСІСТЕМС" |
751 155,12
UAH з ПДВ
|
751 155,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРДЖИСІСТЕМС" #45152045 |
Переможець |
751 155,12
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 18:59
|
договір поляна електрика.PDF | укладений |
28 грудня 2023 18:50
|