Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій
Очікувана вартість
12 863 600,71 UAH
UA-2023-11-30-014794-a db7ae8c96bfd4843b30bf60fc705b5bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сарлачан Наталя Валеріївна

380672435338 n.v.sarlachan@izm.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Сарлачан Наталя Валеріївна
380672435338
n.v.sarlachan@izm.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Тендерна документація

30 листопада 2023 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 17:28
Обгрунтування УДП.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-19-000004 ● 7fdaa718caed45dbae491288f9c5d988
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2024 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
16.02.2024 №3-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.02.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-30-014794-a 30.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-20 08:11:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій» ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-014794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство» (код ЄДРПОУ 01125821), з яким укладений договір від 30 листопада 2023 86-В-ІЗФ-23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 09:19:22

Пояснення Замовника на запит Державної аудиторської служби України від 20.02.2024

Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, надалі - Особливості) здійснено закупівлю послуг - Послуги з обслуговування водних видів транспорту за кодом ДК 021:2015:63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-014794-a).
Відповідно до наказу Управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Луганській області 16.02.2024 №3-З «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі.

20.02.2024 о 08:11 в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення». Керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, Ізмаїльська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) (далі - Філія або Замовник) вважає за доцільне надати наступні пояснення:

1. Щодо інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Закупівлю послуг технологічного забезпечення вантажних операцій здійснено на підставі заявки відділу стратегічного розвитку та взаємодії з портовим співтовариством Філії з метою забезпечення безпеки судноплавства та дотримання безпечних глибин для належного виконання вантажних робіт щодо суднових партій сільськогосподарської продукції на суднах задля виконання завдань Уряду країни з реалізації «Зернової програми». Філія не має на своєму балансі зазначених суден, тому виникає необхідність їх залучення у сторонніх підприємств та судновласників (обґрунтування виробничої потреби додається).
Закупівлю проведено відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП "АМПУ" від 21.07.2021 р. №143/10 (зі змінами), Положення про порядок ведення договірної роботи в Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Ізмаїльського морського порту) від 11.01.2021 №1/14, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2023 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 23.12.2022 №1193-р, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2024 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 10.11.2023 №1048-р, та затвердженого Річного плану закупівель ДП "АМПУ" на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за закупівлею без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-30-014794-a (додається) є ідентичним до наведеного у складі тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями, що не відбулася (UA-2023-10-12-008344-a, Додаток 3 до Тендерної документації), та наведено у листах-запитах комерційних пропозицій у потенційних учасників закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі предмету закупівлі - послуг технологічного забезпечення вантажних операцій визначена під час вибору контрагента, листи-запити комерційних пропозицій та листи-відповіді учасників ринку додаються. За результатами відбору найбільш економічно вигідної пропозиції очікувана вартість предмету закупівлі склала 10 719 667,26 гривень без ПДВ та 12 863 600,71 гривень з ПДВ (Обґрунтування вибору контрагента з копіями підтверджуючих документів додається).

2. Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник повідомляє про наступне.
Застосування процедури без використання електронної системи закупівель зроблено з урахуванням наступного.
Уповноваженою особою ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) для потреб ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) була оголошена, за РПЗ-2023, процедура закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), за номером в електронній системі закупівель № UA-2023-10-12-008344-а. Очікувана вартість закупівлі складала 11 596 145,75 грн. без ПДВ / 13 915 374,90 грн. з ПДВ. Закупівля була прив’язана до рядку плану: № UA-Р-2023-10-11-003807-с.
Процедура закупівлі не відбулась у зв’язку з відсутністю пропозицій, зі звітом про результати проведення процедури можна ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-008344-a/print/report/pdf.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З огляду на зазначене, при здійсненні закупівлі послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), наявні підстави для укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Закупівля запланована в РПЗ-2023 за рядком плану № UA-P-2023-11-20-004896-с.
Відповідно до вимог п. 13 Особливостей в редакції, що діяла на дату оприлюднення звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Замовником відповідно до вимог пункту 13 Особливостей за результатами проведення закупівлі послуг з обслуговування водних видів транспорту за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) (ID: UA-2023-11-30-014794-a) оприлюднено в електронній системі закупівель:
- звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-30-014794-a);
- договір про закупівлю та додатки до нього (файл Договор № 86-В-ІЗФ-23 від 30.11.2023 УДП.pdf);
- обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель (файл Обґрунтування УДП.pdf).
Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді документа - «Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі» підготовлено керівником підрозділу-ініціатору Замовника та погоджено заступником начальника Філії за напрямом, керуючись вимогами наказу ДП «АМПУ» від 21.09.2023 № 143/10 «Про особливості організації проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (додається).

3. Щодо способу та критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство» (код ЄДРПОУ 01125821), з яким укладений договір від 30 листопада 2023 №86-В-ІЗФ-23 без використання електронної системи закупівель.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Отже, відбір учасника для укладання договору без використання електронної системи закупівель здійснювався Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до вимог пп.6 п.13 Особливостей, а саме шляхом обрання найбільш економічно вигідної цінової пропозиції на виконання послуг, що є предметом закупівлі (надана ПрАТ «УДП»), та документального підтвердження потенційним контрагентом, що надав таку цінову пропозицію, відповідності вимогам Замовника, ідентичним до тендерної документації процедури закупівлі, що не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції (крім вимог пункту 47 Особливостей).
Так, ПрАТ «УДП» надано Замовнику: документи, що підтверджують наявність відповідної матеріально-технічної бази; погодження технічних вимог до предмету закупівлі; погодження з проєктом договору; інформацію щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців до виконання договору та інші документи для учасників закупівлі, за переліком, що відповідає тендерній документації процедури закупівлі, що не відбулася (копії підтверджуючих документів додаються).
Враховуючи вищевикладене ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Українське Дунайське пароплавство"
#01125821
Переможець 12 863 600,71
UAH з ПДВ
30 листопада 2023 17:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2024 15:12
ДУ№1 від 23.01.2024.pdf зміни до договору
23 січня 2024 15:11
Повідомлення №1 про внесення змін до договору 86-В-ІЗФ-23.pdf зміни до договору
23 січня 2024 15:11
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 17:31
Договор № 86-В-ІЗФ-23 від 30.11.2023 УДП.pdf укладений
30 листопада 2023 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3.3 розділу 3, пунктом 12.1 розділу 12, підпунктом 4 пункту 12.6 розділу 12 Договору від 30.11.2023 року № 86-В-ІЗФ-23 (далі – Договір) та у відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), на підставі листа Замовника від 19.12.2023 №1388/14-05-06/Вих про зміну (зменшення) вартості послуг по Договору та листа Виконавця від 27.12.2023 №2645/02-01.1/03, відповідно до якого Виконавець погодився змінити вартість послуг з технологічного забезпечення вантажних операцій в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг), уклали дану додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились змінити загальну ціну Договору, що встановлена пунктом 3.1 Договору, та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Загальна вартість Послуг, що надаються згідно з умовами цього Договору, визначена у Додатку №1 (Розрахунок вартості послуги) до цього Договору та визначається виходячи з вартості надання Послуги 1 судном за добу, яка складає 108,5 доларів США без ПДВ, що в еквіваленті за офіційним курсом НБУ становить 4054,47 грн. без ПДВ та 4 865,36 грн. з ПДВ відповідно. Загальна ціна цього Договору визначається обсягом фактично наданих Послуг, проте в будь-якому разі не має перевищувати 8 256 734,76 грн. (вісім мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч сімсот тридцять чотири гривні 76 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 1 651 346,95 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят одна тисяча триста сорок шість гривень 95 копійок), разом ціна цього Договору становить 9 908 081,71 грн (дев’ять мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімдесят одна гривня 71 копійка) з ПДВ.» 2. Сторони домовились Додаток №1 (Розрахунок вартості послуги) до Договору викласти в новій редакції (додається до цієї Додаткової угоди), у зв’язку із чим Додаток №1 до Договору в редакції від 30.11.2023 втрачає чинність. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 5. Сторони домовились, що відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди розповсюджуються на їх взаємовідносини, які виникли між ними до її укладання, а саме з 01.01.2024 року. 6. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє протягом строку дії Договору. 7. В усьому іншому, що не враховане цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 86-В-ІЗФ-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML