Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Геннадій Мартинов +380484231501 ykbumr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 2 042 092,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 210,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт додатково визначено в технічних вимогах – Додаток № 4 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 11:28 |
ТД Тверде покриття із змінами.doc | |
08 грудня 2023 11:28 |
Перелік змін.docx | |
30 листопада 2023 16:17 |
Додаток 5.docx | |
30 листопада 2023 16:17 |
Додаток 4.docx |
08 грудня 2023 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 11:28 |
ТД Тверде покриття із змінами.doc
|
|||
08 грудня 2023 11:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 листопада 2023 16:17 |
Додаток 5.docx
|
|||
30 листопада 2023 16:17 |
Додаток 4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000012 ● 161bd67262a34999951c95aa0cd72a65
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-11-30-013105-a 30.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 09:57:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту твердого покриття (пішохідна доріжка) вздовж житлових будинків по просп. Миру, 15,17,25 м.Южного Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-013105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13 грудня 2023 року №24/13/12 відсутні автогідропідіймачі, які учасник ТОВ "ЛІЩАНИ" буде використовувати при виконанні робіт з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев м’яких листових порід частинами, які зазначені у технічних вимогах, що є додатком №4 до тендерної документації (позиція 76 додатку №4)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 15:17:55
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ В ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-11-30-013105-a
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 12:19:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту твердого покриття (пішохідна доріжка) вздовж житлових будинків по просп. Миру, 15,17,25 м.Южного Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-30-013105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ЛІЩАНИ" з огляду на те, що у пункті 3.1 розділу «Договірна ціна» проекту договору, який є додатком №5 до тендерної документації зазначено: договірна ціна - «тверда», при розрахунку договірної ціни учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ "ЛІЩАНИ" до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття ризиків, що не відповідає пункту 5.31 Настанови?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 10:34:13
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ В ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-11-30-013105-a
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг 14.02.2024.docx.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЩАНИ" |
2 040 354,00
UAH з ПДВ
|
2 040 354,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЩАНИ" #36594642 |
Переможець |
2 040 354,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 15:25
|
ДУ№3 Т-ТП-М151725-23.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:01
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 11:46
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
14 березня 2024 11:41
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
14 березня 2024 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 16:07
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
25 грудня 2023 16:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт твердого покриття (пішохідна доріжка) вздовж житлових будинків по просп. Миру, 15,17,25 м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
2 040 354,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ТП-М151725-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ТП-М151725-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ТП-М151725-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт твердого покриття (пішохідна доріжка) вздовж житлових будинків по просп. Миру, 15,17,25 м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | робота |
1 797 141,60
UAH з ПДВ
|