Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пелети паливні з хвойних порід дерева
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2023-11-30-010210-a ● a4fb2b80bacd4c7daaefb85fe3663e10
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Щиборівська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04404421 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/schyborivska// |
Місцезнаходження: | 31070, Україна , Хмельницька обл., село Щиборівка Красилівського району, вул. Центральна, 12 |
Контактна особа: |
Оначук Катерина Олександрівна +380385593743 shyborrada_krasyliv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 14:29 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 14:29 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 тонни
Пелети паливні з хвойних порід дерева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31047, Україна, Хмельницька область, с. Кузьмин ,, вул. Шкільна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2023 року. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. 4.2. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 14:49 |
2.4. Проект договору.docx | |
30 листопада 2023 14:49 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
30 листопада 2023 14:49 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
30 листопада 2023 14:49 |
2.1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
30 листопада 2023 14:49 |
2.0. ТД пелети.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
всіі незаконні вимоги будуть оскаржені до АМКУ
Дата подання: 02 грудня 2023 15:27
Дата відповіді: 05 грудня 2023 16:14
Чи відомо Вам шановний Замовнику що тендерна документація в частині технічних вимог до предмету закупівлі містить умови які порушують вільну конкуренцію, а тому всіі незаконні вимоги будуть оскаржені до АМКУ. Повідомте Вашим "обраним підприємцям" що потрібно внести зміни.
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 04 грудня 2023 12:15
Дата відповіді: 05 грудня 2023 16:14
Вкажіть будь ласка законне право вимог ,в Додатку №3 до Вашої закупівлі вказаних в абзаці про якість,безпечність та походження товару ?!
Якщо пояснення в термін не надійде,буде подана скарга в АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОЛЯТЕВИЧ В'ЯЧЕСЛАВ ТАДЕУШЕВИЧ" |
370 500,00
UAH з ПДВ
|
329 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО- ВИРОБНИЧА ФІРМА «АГРОПРОДУКТ» |
421 500,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПЛЕЧКО ВАДИМ МИХАЙЛОВИЧ |
424 650,00
UAH з ПДВ
|
407 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ХИЦЮК ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
410 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОБАЛЬ ІГОР ЙОСИПОВИЧ" |
524 400,00
UAH з ПДВ
|
524 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Особенко Р.Р. |
528 960,00
UAH з ПДВ
|
528 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПАРК ІВАНКІВ" |
532 380,00
UAH з ПДВ
|
532 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛЯТЕВИЧ В'ЯЧЕСЛАВ ТАДЕУШЕВИЧ" #2550102233 |
Переможець |
329 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 09:03
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 09:02
|
дог палети.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Постачальника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до пункту ХІІІ Договору про закупівлю товарів № 180 від 19.12.2023 та до Додатку №1 договору №180 про закупівлю товарів від 19.12.23р. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |