Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання предметів ритуальної належності
Очікувана вартість
65 500,00 UAH
UA-2023-11-29-009793-a 7cb5823e716f46099a93bbc7a0b52230
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Оксана Петрівна

+380963651251 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Ляшенко Оксана Петрівна
+380963651251
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2023 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2023 13:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2023 13:22
Очікувана вартість: 65 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Труна дерев'яна драпірована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
25 штуки
Хрест дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
25 штуки
Табличка для хреста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2023 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2023 13:17
ТД Труна спрощеної закупівлі .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО НІНА ФЕДОРІВНА" 64 750,00
UAH з ПДВ
64 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2023 17:23
Електронний підпис
08 грудня 2023 17:22
Видаткова накладна.pdf
08 грудня 2023 17:22
згода проект.pdf
08 грудня 2023 17:20
Повноваження.pdf
08 грудня 2023 17:20
Реквізити.pdf
06 грудня 2023 09:50
Електронний підпис
06 грудня 2023 09:48
Електронний підпис
06 грудня 2023 09:44
Перелік.pdf
06 грудня 2023 09:44
Перелік.pdf
06 грудня 2023 09:44
img107.jpg
06 грудня 2023 09:44
img051.jpg
06 грудня 2023 09:44
Рахунок.pdf
06 грудня 2023 09:44
Цінова пропозиція (2).pdf
06 грудня 2023 09:44
img048.jpg
06 грудня 2023 09:44
img049.jpg
06 грудня 2023 09:44
img047.jpg
06 грудня 2023 09:44
Згода.pdf
06 грудня 2023 09:44
img046.jpg
06 грудня 2023 09:44
банк приват.jpg
06 грудня 2023 09:44
Договір.pdf
06 грудня 2023 09:44
img108.jpg
06 грудня 2023 09:44
img050.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОСКАЛЕНКО НІНА ФЕДОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МОСКАЛЕНКО НІНА ФЕДОРІВНА"
#1927511447
Переможець 64 750,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2023 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2023 14:24

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в спрощених закупівлях Ідентифікатор закупівлі «UA-2023-11-29-009793-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Додаток 2 до тендерної документації: перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника –«Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше)» -«Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), яка містить відомості про учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, електронна адреса)» -«Лист-згода у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності) з проектом Договору» 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), яка містить відомості про учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, електронна адреса); - надати документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше); - надати лист-згода у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності) з проектом Договору

Документи

09 грудня 2023 15:31
Електронний підпис
09 грудня 2023 15:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2023 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО НІНА ФЕДОРІВНА"
#1927511447
64 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2023 15:31
Електронний підпис
09 грудня 2023 15:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:50
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 11:26
Договір укладений
11 грудня 2023 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2023 — 20 грудня 2023
Сума оплати за договором: 64 750,00
UAH