Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "П'ЯТИЙ ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21367489 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 20 |
Контактна особа: |
Надія Гончарова +380977935934 nadyushasg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2023 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 090 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів», коди номенклатурних позицій, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 15 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 12:24 |
ТД_УЗД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000085 ● bb362c99abe0451eb8959e24e266a47a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 22:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18. UA-2023-11-29-008391-a 29.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 14:26:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сканер ультразвуковий діагностичний (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-29-008391-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником укладено договір з переможцем ТОВ «КСЕНКО»
(код ЄДРПОУ 39330111) від 14.12.2023 №15 на загальну суму 5 088 920,00 грн та додаткову угоду від 28.12.2023 №1.
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили потребу в укладанні вищевказаних додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 11:10:37
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі Службової записки лікаря ХРІПКОВА Н.А. від 03.11.2023 року (додається) було зазначено потребу у закупівлі даного обладнання для потреб Замовника, а також на підставі Службової записки лікаря загальної практики Катерини ГУСАРОВОЇ від 17.11.2023 року (додається), дані записки містять чітке обґрунтування потреби, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, мету придбання даного обладнання, що зумовлена активізацією роботи ВЛК.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Замовника, з метою огляду призовників та проведення високотехнологічних ультразвукових обстежень, які дають можливість виявити патологію у пацієнтів на ранніх стадіях захворювання. За допомогою даного обладнання є можливість оперативно отримати результати обстеження. А також, з урахуванням дослідження відповідного ринку та досвіду інших закладів медицини які вже використовують подібне обладнання.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЯТИЙ ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ») з наступних причин:
- установа замовника за своєю організаційно-правовою формою є комунальним некомерційним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів;
- здійснення закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету (бюджет розвитку) (не за рахунок державного бюджету), про що зазначено у річному плані (з даною інформацією можна ознайомитись за посиланням - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-11-29-001056-b), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення відповідної інформації, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як, по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення та доповнення функціями потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє.
Після удосконалення фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.
Щодо укладання додаткових угод.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Станом на грудень 2023 року, Замовнику не було виділено кошти з бюджету розвитку (виписка з рахунку додається), відповідне фінансування перенесено на 2024 рік. З метою задоволення потреби у даному обладнанні, а також з дотриманням Бюджетного кодексу України та керуючись нормами чинного законодавства у сферу публічних закупівель в частині внесення змін до істотних умов договору Замовником було укладено відповідні додаткові угоди. Отже, Замовник діяв в межах та спосіб визначеним Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Додатки:
1. Службова записка 1;
2. Службова записка 2;
3. Комерційні пропозиції;
4. Виписка з рахунку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 13:01:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сканер ультразвуковий діагностичний (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-29-008391-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Замовником укладено договір з переможцем ТОВ «КСЕНКО»
(код ЄДРПОУ 39330111) від 14.12.2023 №15 на загальну суму 5 088 920,00 грн та додаткову угоду від 28.12.2023 №1. Поряд з цим, Замовником та ТОВ «КСЕНКО» укладається додаткова угода від 28.12.2023 №1 про зміну терміну дії договору до 31.12.2024 року (включно).
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 10:45:50
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Станом на грудень 2023 року, Замовнику не було виділено кошти з бюджету розвитку (виписка з рахунку додається), відповідне фінансування перенесено на 2024 рік. З метою задоволення потреби у даному обладнанні, а також з дотриманням Бюджетного кодексу України та керуючись нормами чинного законодавства у сферу публічних закупівель в частині внесення змін до істотних умов договору Замовником було укладено відповідні додаткові угоди. Отже, Замовник діяв в межах та спосіб визначеним Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Крім того, звертаємо Вашу увагу що відповідь на запит про укладання додаткової угоди було надано 02.02.2024 (дивіться попередню відповідь на запит). На підтвердження законості укладання додаткової угоди додаємо виписку з рахунку та Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-012356-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
5 088 920,00
UAH з ПДВ
|
5 088 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
5 088 920,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:24
|
15.1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 15:52
|
15.pdf | укладений |
15 грудня 2023 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію Договору, а також продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | № 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |