Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
100 252 700,93 UAH
UA-2023-11-28-017194-a ● 6bf39ee067f34c709392f15cff83dd98
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВОДСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 32765831 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ"ЯНСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Світлана Гаврішова +380506850062 uwsczo_gsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Регіональний офіс водних ресурсів у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 01035213 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 23:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:03 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 100 252 700,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501 263,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 002 527,00 гривень (один мільйон дві тисячі п’ятсот двадцять сім гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: Державне підприємство «Укрводсервіс» 03035, м. Київ, вул. Солом’янська, 1 Код ЄДРПОУ 32765831 р/р UA283052990000026000035002441 в АК КБ «Приватбанк», МФО 320649 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1002527 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю через електронну систему закупівель, надає забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) відсоток вартості договору, укладеного за результатами закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Термін дії банківських гарантій повинен бути не меншим від терміну дії договору про закупівлю. Банківська гарантія складається для Замовника-ініціатора закупівлі та надаються переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Форми та зміст гарантій повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантії повинна бути безвідкличними та безумовними. Гарантії не мають містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Якщо у банківських гарантіях є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківськими гарантіями. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16072500 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 22:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 22:45 |
ТД-Черкаський РОВР_ перелік змін.docx | |
01 грудня 2023 22:45 |
ТД-Черкаський РОВР_нова редакція.docx | |
28 листопада 2023 23:11 |
Додаток №3 до ТД Черкаський РОВР.docx | |
28 листопада 2023 23:11 |
Додаток №1 до ТД Черкаський РОВР.docx |
01 грудня 2023 22:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 грудня 2023 22:45 |
ТД-Черкаський РОВР_ перелік змін.docx
|
||||||
01 грудня 2023 22:45 |
ТД-Черкаський РОВР_нова редакція.docx
|
||||||
28 листопада 2023 23:11 |
Додаток №3 до ТД Черкаський РОВР.docx
|
||||||
28 листопада 2023 23:11 |
Додаток №1 до ТД Черкаський РОВР.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інформація міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним
Дата подання: 02 грудня 2023 20:06
Дата відповіді: 04 грудня 2023 18:21
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником-ЦЗО), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником-ЦЗО у тендерній документації: оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до діючої редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», що має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Звертаємо увагу, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наразі є відкритим.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Задля уникнення замовником порушення законодавства при проведенні цієї закупівлі просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації стосовно надання оригіналу Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до діючої редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», що має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій, оскільки інформація міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до деяких питань державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 № 209 (зі 11 змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 № 1422 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації"), зазначено, зокрема: 1. Установити, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація), надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), у тому числі шляхом безпосереднього доступу до них, проводиться/забезпечується з урахуванням таких особливостей: відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються виключно за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації з середнім або високим рівнем довіри. Згідно з інформацією, оприлюдненою на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/help безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі, так як безкоштовний запит не містить всієї інформації відносно запитуваної юридичної/фізичної особи. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», норм Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, за одержання інформації з ЄДР справляється плата, що спрямовується до Державного бюджету України. Розмір плати встановлено cт. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Враховуючи вищенаведене, Замовником-ЦЗО встановлену вказану вимогу.
щодо надання банківських гарантій
Дата подання: 02 грудня 2023 20:07
Дата відповіді: 04 грудня 2023 17:47
Відповідно до вимог ч.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації зазначено, що якщо у банківських гарантіях є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківськими гарантіями.
Відповідно до ч.1 розділу 5 тендерної документації вказано, що Учасник не включає до розрахунку ціни пропозиції та самостійно несе всі витрати, понесені ним у процесі проведення процедури закупівлі, укладення та виконання договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції чи забезпечення виконання договору, у тому числі і ті, що пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо таке вимагається цією тендерною документацією).
Отже, оскільки замовник в частині 5 розділу 6 тендерної документації зазначає вимоги до банківських гарантій як до поняття у множині, то постає питання, чи стосується вимога щодо подання у складі тендерної пропозиції договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії саме відносно забезпечення тендерної пропозиції?
Чи необхідно у такому разі надавати нотаріально посвідчену банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції та нотаріально посвідчений відповідний договір про надання такої гарантії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення номер UA-2023-11-28-017194-a що оприлюднено в електронній системі закупівель, закупівля електричної енергії проводиться ЦЗО ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВОДСЕРВІС" в інтересах Замовника: Регіональний офіс водних ресурсів у Черкаській області. У пункті 5 розділу 6 тендерної документації викладені умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта відповідно до вимог чинного законодавства.
Тому умови пункту 5 розділу 6 тендерної документації стосовно банківських гарантій, як забезпечення виконання договору, викладені у множині.
Крім того, п.5 р.3 тендерної документації передбачено умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1 002 527,00 гривень (один мільйон дві тисячі п’ятсот двадцять сім гривень 00 коп.) як забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції.
Надавати нотаріально посвідчену банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції та нотаріально посвідчений відповідний договір про надання такої гарантії умовами тендерної документації не передбачено.
Тому умови пункту 5 розділу 6 тендерної документації стосовно банківських гарантій, як забезпечення виконання договору, викладені у множині.
Крім того, п.5 р.3 тендерної документації передбачено умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1 002 527,00 гривень (один мільйон дві тисячі п’ятсот двадцять сім гривень 00 коп.) як забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції.
Надавати нотаріально посвідчену банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції та нотаріально посвідчений відповідний договір про надання такої гарантії умовами тендерної документації не передбачено.
Вимога надання документів переможцем з відкритого реєстру
Дата подання: 02 грудня 2023 20:42
Дата відповіді: 04 грудня 2023 18:43
Відповідно до п.1 табличної форми розділу «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)», додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі, передбаченої пп.3 п.47 Особливостей, переможцем надається Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Згідно з пунктом 47 Особливостей - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, надається переможцем.
При цьому, як зазначає сам замовник доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з 04.09.2023 року і на момент оголошення цих торгів є відкритим.
Відповідно до абз.15 п.47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, замовник відповідно до цієї норми не може вимагати від переможця інформацію з Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, оскільки доступ до такого реєстру є вільним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у Додатку 2 до тендерної документації Замовником вказано: згідно з пунктом 47 Особливостей - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, НАДАЄТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ. У протилежному випадку, Замовник не несе відповідальність за відхилення пропозиції учасника-переможця на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Дякуємо за звернення.
категорія замовника
Дата подання: 02 грудня 2023 22:45
Дата відповіді: 04 грудня 2023 18:49
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог пп.3 п.4 частини 5 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації зазначено, що у реквізитах гарантії щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*
В тендерній документації визначені такі реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
Державне підприємство «Укрводсервіс»
03035, м. Київ, вул. Солом’янська, 1
Код ЄДРПОУ 32765831
р/р UA283052990000026000035002441 в АК КБ «Приватбанк», МФО 320649
в. пп. 3.1«Повне найменування, місцезнаходження, ЄДРПОУ Замовника-ЦЗО, його категорія» п. 3. Тендерної документації визначено наступне: «Державне підприємство «УКРВОДСЕРВІС»
03035, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ’ЯНСЬКА, будинок 1
ЄДРПОУ: 32765831
Категорія: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади».
Натомість, відповідно до даних електронної системи закупівель категорія замовника Державне підприємство «УКРВОДСЕРВІС» визначено «Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади»
Просимо уточнити, яка категорія замовника є вірною для умов оформлення забезпечення тендерної пропозиції? Ви є юридичною особою чи юридичними особами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: "- юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади". Дякуємо за звернення.
термін оплати
Дата подання: 02 грудня 2023 23:41
Дата відповіді: 04 грудня 2023 18:51
Шановний замовнику, відповідно до п. 5.3.2. проекту договору оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі товару (електричної енергії), примірна форма якого визначена в Додатку 5 до цього Договору протягом 20 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії). При цьому Споживач залишає за собою право здійснити оплату протягом 180 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 4.12. розділу IV Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (далі – Правила або ПРРЕЕ) розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, відповідно до ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Відповідно до абз.3 пункту 1.1.1 глави 1.1 розділу I ПРРЕЕ ці Правила є обов'язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Можливість відстрочки платежу за спожиту електричну енергію, а саме, протягом 180 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії) не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом. Відтермінування розрахунку за спожиту електричну енергію на такий термін або довше ставитиме під загрозу діяльність постачальника електричної енергії. Таким чином, просимо виключити з п.5.3.2 проекту договору наступне речення «При цьому Споживач залишає за собою право здійснити оплату протягом 180 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів та проектом договору, що додається, визначено: Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі товару (електричної енергії), примірна форма якого визначена в Додатку 5 до цього Договору протягом 20 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії). За наявності непередбачуваних обставин, Споживач передбачає можливість здійснити оплату протягом 180 календарних днів від дати отримання Акту приймання – передачі товару (електричної енергії). Такі положення проекту договору не суперечать положенням Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312.Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
89 871 248,16
UAH з ПДВ
|
89 871 248,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
91 131 075,00
UAH з ПДВ
|
90 629 811,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Біохімконтроль» |
92 095 425,00
UAH з ПДВ
|
90 970 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
94 519 415,16
UAH з ПДВ
|
94 519 415,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" #32984271 |
Переможець |
89 871 248,16
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 18:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 16:51
|
Акт за квітень 2024 року за електроенергію по РОВР у ЧЕркаській області.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:06
|
Акт №21624031 за березень 2024.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2024 14:39
|
Акт за лютий 2024 по РОВР у Черкаській області.pdf | зміни до договору |
15 березня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 12:12
|
Акт №21624011 за січень 2024.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 11:52
|
Додаткова угода №1 від 05.02.2024 до договору №575 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:19
|
Договір №575 від 29.12.2023.pdf | укладений |
29 грудня 2023 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21624011 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Акт №21624021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Акт №21624031 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 575 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Акт №21624041 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |