Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою: вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області
Очікувана вартість
4 889 000,80 UAH
UA-2023-11-28-004840-a cac2f6a4fe7449059cc6519dae553cd8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шарата

+380664051106 harata1985@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вознесенський центр надання соціальних послуг"
Код ЄДРПОУ: 44939232
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, вул.Михайлівська, будинок 3
Контактна особа: Тетяна Шарата
+380664051106
harata1985@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2023 11:37
Очікувана вартість: 4 889 000,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 890,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Річна потреба включає в себе проведення робіт на 2024 рік

Річна потреба включає в себе проведення робіт на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою: вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ, Михайлівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 листопада 2023 11:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-21-000024 ● 29592c952821439c9cf4e0cc7d210587
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2024 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.02.2024 № 36

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2023-11-28-004840-a, 28.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 16:12:43

Про надання пояснення

Дата: 23.02.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-28-004840-a, яка проводилась Комунальним закладом "Вознесенський центр надання соціальних послуг" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 V Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків – не враховується, а тверда відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 при визначенні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 3.4 Проєкту договору, який міститься у Додатку №3 до тендерної документації Замовника, договірна ціна є динамічною.
Учасником фізичною особою підприємцем Подолян Володимир Валерійович (далі - ФОП Полодян В.В.) у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 96 964,61 грн, що складає 2,5 відсотка від підсумку витрат за відповідними главами (розділ І (Будівельні роботи) та розділ ІІ (Устаткування, меблі та інвентар)).
Крім того, у Додатку (Договірна ціна) Договору від 20.12.2023 №2 укладеного між Замовником та учасником-підприємцем ФОП Полодян В.В. зазначено, вид договірної ціни – тверда, водночас згідно пункту 3.4 цього ж договору договірна ціна – динамічна.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити який вид договірної ціни застосовано в укладеному Договорі від 20.12.2023 №2?
4. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Полодян В.В. те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає пункту 3.4 Проєкту договору (Додаток №3) тендерної документації та пункту 5.31 V Настанови №281?
5. Пояснити підстави включення до договірної ціни за укладеним Договором від 20.12.2023 №2 коштів на покриття ризиків не у відповідність до норм пункту 5.31 V Настанови №281?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до пункту 2 таблиці розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації обов’язкова наявність у Учасника (за трудовим або цивільно-правовим договором) особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП). На підтвердження чого учасник повинен надати копію документів (згідно ДБН А.3.2-2-2009 та НПАОП 45.2-7.03-17 з переліком) про освіту, або про підвищення кваліфікації, або про проходження навчальних курсів з охорони праці. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників (штатних або залучених) (не менше 1-ї особи) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму; - допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). На виконання зазначених вимог ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав інформацію та документи, щодо наявності у нього залучених робітників, які мають усі наведені документи. Чинним законодавством не передбачено, що особа, яка має чинний сертифікат та/або чинне посвідчення, що підтверджує його знання основ охорони праці, проходити таке навчання кожен раз при прийомі на роботу у штат або як залучена особа на підставі договору. Щодо твердження, що відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, повідомляємо, що тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують створення на робочому місці певних умов праці. Щодо твердження, що відповідно до статті статті 18 Закону №2694-XII працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці, повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують, що саме цей учасник проводив навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці, оскільки це суперечить чинному законодавству. Щодо твердження, що фінансування охорони праці, відповідно до норм статті 19 Закону №2694-XII «Про охорону праці», здійснюється роботодавцем, повідомляємо, що тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують фінансування охорони праці. Щодо твердження, що за нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). Згідно з пунктом 3.16 Типового положення №15, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці, повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Щодо твердження, що відповідно до пункту 1.7 розділу І Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністества енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 №966 (НПАОП 0.00-1.71-13) навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення №15 (НПАОП 0.00-4.12-05), по-перше, орган перевірки грає словами на намагається хоч щось викрутити на власну користь, грубо нехтуючи ст.19 Конституції України, по-друге, п.1.7. наведених правил не вістить обов’язку особи, яка залучає працівників на підставі договорів, проводити навчання, на відміну від п.1.5. та п.1.6. цих же Правил, які чітко встановлюють, що саме роботодавець повинен робити. Щодо твердження, що згідно з пунктом 1.3 розділу 1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 №62 (НПАОП 0.00-1.15-07) до виконання робіт на висоті допускаються особи, які пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення N15 (НПАОП 0.00-4.12-05), повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Таким чином, ще раз наголошуємо, що Західний офіс Держаудитслужби грубо нехтуючи ст.19 Конституції України та Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», намагається понад усе заблокувати проведення робіт з ремонту приміщень, які в тому числі можуть служити захистом мешканцям м. Вознесенськ під час повітряних тривог, не зважаючи на те, що Миколаївська область щодня зазнає втрат, які є наслідком ворожих атак.

2024-03-19 20:15:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі №UA -2023-11-28-004840-a від 14.03.2024 року, подана до Миколаївського окружного адміністративного суду за вихідним №274/02 від 28.03.2024 року.
Дата публікації: 28 березня 2024
Номер відкриття провадження: 400/3130/24
Дата відкриття провадження: 05 квітня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" 4 840 110,80
UAH з ПДВ
4 840 110,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 16:47
Електронний підпис
14 грудня 2023 16:45
інформаційні довідки.pdf
14 грудня 2023 16:45
Довідка.pdf.p7s
14 грудня 2023 16:45
Довідка.pdf
08 грудня 2023 15:07
Електронний підпис
08 грудня 2023 15:06
штатний розклад.pdf
08 грудня 2023 15:06
довідка працівники.pdf
08 грудня 2023 15:06
довідка м.т.б..pdf
06 грудня 2023 11:01
Електронний підпис
06 грудня 2023 11:01
Електронний підпис
06 грудня 2023 10:58
м.т.б.pdf
06 грудня 2023 10:58
інформаційні довідки.pdf
06 грудня 2023 10:58
договір з додатками.pdf
06 грудня 2023 10:58
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2023 15:16
Електронний підпис
28 листопада 2023 15:16
Електронний підпис
28 листопада 2023 15:03
Виписка з ЄДР (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Подолян Володимир Валерійович"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Подолян Володимир Валерійович"
#3056321613
Переможець 4 840 110,80
UAH з ПДВ
13 грудня 2023 09:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "Подолян Володимир Валерійович" у відкритих торгах на закупівлю Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою:вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області Код ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт та реставрація) згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Подолян Володимир Валерійович" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою:вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області Код ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт та реставрація) та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «06» грудня 2023 року відбулася кваліфікація щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору, ДК 021:2015-45453000-7 (Капітальний ремонт та реставрація) згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-11-28-004840-a Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Подолян Володимир Валерійович" у процедурі закупівлі UA-2023-11-28-004840-a виявлено наступні невідповідності. Згідно додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: В складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі. *До довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т; Кран, вантажопідйомність не менше 10 т.; Кран, вантажопідйомність не менше 16 т.; Автогідропідіймач, висота підйому не менше 10 м; Автогрейдер. Учасник закупівлі ФОП "Подолян Володимир Валерійович" у процедурі закупівлі UA-2023-11-28-004840-a подає довідку про наявність основних будівельних машин і механізмів, в якій зазначено Вантажний автопідйомник-С-АГП-18, який згідно договору оренди №4 від 01 листопада 2023 року орендує в ТОВ «Комунтехбудсервіс», а згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником транспортного засобу являється Комунальне підприємство Первомайської міської ради «Затишок», у зв`язку з вищевикладеним просимо надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу де власником зазначений ТОВ «Комунтехбудсервіс», або діючий договір оренди між ТОВ «Комунтехбудсервіс» і Комунальним підприємством Первомайської міської ради «Затишок», де зазначено можливість суборенди транспортного засобу, також договір оренди має бути укладений згідно Закону України «Про оренду державного і комунального майна», а саме опублікований згідно законодавства. Згідно додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагає відповідну кількість працівників, які обов`язково включаються до довідки, а саме робітників-будівельників має бути не менше 4 осіб учасник закупівлі ФОП "Подолян Володимир Валерійович" подає довідку про кількість працівників в якій не вистачає 3 робітників-будівельників. Тому просимо привести кількість робітників у відповідність згідно вимог тендерної документації. Згідно додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці №2, йому необхідно у складі пропозиції, надати завірену копію штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників, тому просимо надати завірену копію штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників. Учасник закупівлі ФОП "Подолян Володимир Валерійович", був визнаний переможцем у відкритих торгах з особливостями по об`єкту Поточний ремонт денного центру з кризовими кімнатами соціально-психологічної допомоги особам, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті за адресою м. Вознесенськ, Миколаївської області, вул. Шмідта, 9 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-28-003572-a. Розглянувши тендерну документацію було виявлено, що працівники учасника закупівлі будуть задіяні на ремонтних роботах по об`єкту Поточний ремонт денного центру з кризовими кімнатами соціально-психологічної допомоги особам, що постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті за адресою м. Вознесенськ, Миколаївської області, вул. Шмідта, 9, що унеможливлює роботу цих працівників під час капітального ремонту по об`єкту Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою: вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області, тому просимо надати інших працівників для роботи по даному об`єкту.

Документи

13 грудня 2023 09:38
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 09:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2023 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Подолян Володимир Валерійович"
#3056321613
4 840 110,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2023 09:38
Довідка НАЗК
13 грудня 2023 09:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2025 10:41
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2024 16:49
2024-09-10_16-39-45_пояснення_pdf.pdf зміни до договору
10 вересня 2024 16:46
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2024 09:52
Scan_20240710_084527.jpg зміни до договору
10 липня 2024 08:55
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 13:38
2024-05-13_13-27-57_дод. і догов. ціна 2_to_pdf.pdf зміни до договору
13 травня 2024 13:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:45
2023-12-28_14-28-02_д у кап рем_to_pdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:36
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 16:00
2023-12-20_15-28-00_обгрунт to_pdf.pdf укладений
20 грудня 2023 15:59
2023-12-20_15-57-12_Подолян вірний_pdf.pdf укладений
20 грудня 2023 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами додатку № 2 договору № 2, і банківських реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 до договору № 2 від 20.12.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад «Вознесенський центр надання соціальних послуг», повідомляє: за результатами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2024 року, в закупівлі Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою: вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області (ID: UA-2023-11-28-004840-a), встановлено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема внаслідок не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.               Згідно моніторингу були висунуті вимоги, щодо фактичного розірвання договору від 20.12.2023 року №2, укладеного між Комунальним закладом «Вознесенський центр надання соціальних послуг» та ФОП Подоляном В.В., у зв’язку з тим, що на час проведення моніторингу, капітальний ремонт був фактично завершений, розірвання договору з ФОП Подолян В.В. не є доцільним.               Згідно додаткової угоди №2 від 13.05.2024 року, виконали вимоги Західного офісу Держаудитслужби, а саме зменшили суму договору на покриття ризиків в розмірі 102068,01 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 875/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 601 558,51
UAH