Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вознесенський центр надання соціальних послуг" |
Код ЄДРПОУ: | 44939232 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, вул.Михайлівська, будинок 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Шарата +380664051106 harata1985@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 11:37 |
Очікувана вартість: | 4 889 000,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 890,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Річна потреба включає в себе проведення робіт на 2024 рік
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 11:43 |
Тендерна документація.docx | |
28 листопада 2023 11:43 |
додаток 3 проект договору (1).docx | |
28 листопада 2023 11:43 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (3).docx | |
28 листопада 2023 11:43 |
Додаток №2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (4).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000024 ● 29592c952821439c9cf4e0cc7d210587
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2024 № 36
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 № 36.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2023-11-28-004840-a, 28.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 16:12:43
Про надання пояснення
Дата: 23.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-28-004840-a, яка проводилась Комунальним закладом "Вознесенський центр надання соціальних послуг" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 V Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків – не враховується, а тверда відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 при визначенні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пункту 3.4 Проєкту договору, який міститься у Додатку №3 до тендерної документації Замовника, договірна ціна є динамічною.
Учасником фізичною особою підприємцем Подолян Володимир Валерійович (далі - ФОП Полодян В.В.) у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні враховано кошти на покриття ризику в сумі 96 964,61 грн, що складає 2,5 відсотка від підсумку витрат за відповідними главами (розділ І (Будівельні роботи) та розділ ІІ (Устаткування, меблі та інвентар)).
Крім того, у Додатку (Договірна ціна) Договору від 20.12.2023 №2 укладеного між Замовником та учасником-підприємцем ФОП Полодян В.В. зазначено, вид договірної ціни – тверда, водночас згідно пункту 3.4 цього ж договору договірна ціна – динамічна.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити який вид договірної ціни застосовано в укладеному Договорі від 20.12.2023 №2?
4. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Полодян В.В. те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає пункту 3.4 Проєкту договору (Додаток №3) тендерної документації та пункту 5.31 V Настанови №281?
5. Пояснити підстави включення до договірної ціни за укладеним Договором від 20.12.2023 №2 коштів на покриття ризиків не у відповідність до норм пункту 5.31 V Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 2 таблиці розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації обов’язкова наявність у Учасника (за трудовим або цивільно-правовим договором) особи, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП). На підтвердження чого учасник повинен надати копію документів (згідно ДБН А.3.2-2-2009 та НПАОП 45.2-7.03-17 з переліком) про освіту, або про підвищення кваліфікації, або про проходження навчальних курсів з охорони праці. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників (штатних або залучених) (не менше 1-ї особи) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму; - допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). На виконання зазначених вимог ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав інформацію та документи, щодо наявності у нього залучених робітників, які мають усі наведені документи. Чинним законодавством не передбачено, що особа, яка має чинний сертифікат та/або чинне посвідчення, що підтверджує його знання основ охорони праці, проходити таке навчання кожен раз при прийомі на роботу у штат або як залучена особа на підставі договору. Щодо твердження, що відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, повідомляємо, що тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують створення на робочому місці певних умов праці. Щодо твердження, що відповідно до статті статті 18 Закону №2694-XII працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці, повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують, що саме цей учасник проводив навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці, оскільки це суперечить чинному законодавству. Щодо твердження, що фінансування охорони праці, відповідно до норм статті 19 Закону №2694-XII «Про охорону праці», здійснюється роботодавцем, повідомляємо, що тендерною документацією не вимагалося надання учасниками документів, що підтверджують фінансування охорони праці. Щодо твердження, що за нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). Згідно з пунктом 3.16 Типового положення №15, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6 Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці, повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Щодо твердження, що відповідно до пункту 1.7 розділу І Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністества енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 №966 (НПАОП 0.00-1.71-13) навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення №15 (НПАОП 0.00-4.12-05), по-перше, орган перевірки грає словами на намагається хоч щось викрутити на власну користь, грубо нехтуючи ст.19 Конституції України, по-друге, п.1.7. наведених правил не вістить обов’язку особи, яка залучає працівників на підставі договорів, проводити навчання, на відміну від п.1.5. та п.1.6. цих же Правил, які чітко встановлюють, що саме роботодавець повинен робити. Щодо твердження, що згідно з пунктом 1.3 розділу 1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 №62 (НПАОП 0.00-1.15-07) до виконання робіт на висоті допускаються особи, які пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення N15 (НПАОП 0.00-4.12-05), повідомляємо, що ФОП "Подолян Володимир Валерійович" надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують, що залучені ним особи пройшли навчання та перевірку знань посадових осіб з питань охорони праці. Таким чином, ще раз наголошуємо, що Західний офіс Держаудитслужби грубо нехтуючи ст.19 Конституції України та Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», намагається понад усе заблокувати проведення робіт з ремонту приміщень, які в тому числі можуть служити захистом мешканцям м. Вознесенськ під час повітряних тривог, не зважаючи на те, що Миколаївська область щодня зазнає втрат, які є наслідком ворожих атак.
2024-03-19 20:15:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі №UA -2023-11-28-004840-a від 14.03.2024 року, подана до Миколаївського окружного адміністративного суду за вихідним №274/02 від 28.03.2024 року. |
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 400/3130/24 |
Дата відкриття провадження: | 05 квітня 2024 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" |
4 840 110,80
UAH з ПДВ
|
4 840 110,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" #3056321613 |
Переможець |
4 840 110,80
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 09:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 16:49
|
2024-09-10_16-39-45_пояснення_pdf.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 09:52
|
Scan_20240710_084527.jpg | зміни до договору |
10 липня 2024 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 13:38
|
2024-05-13_13-27-57_дод. і догов. ціна 2_to_pdf.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:45
|
2023-12-28_14-28-02_д у кап рем_to_pdf.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:00
|
2023-12-20_15-28-00_обгрунт to_pdf.pdf | укладений |
20 грудня 2023 15:59
|
2023-12-20_15-57-12_Подолян вірний_pdf.pdf | укладений |
20 грудня 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами додатку № 2 договору № 2, і банківських реквізитів "Замовника" |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 до договору № 2 від 20.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Комунальний заклад «Вознесенський центр надання соціальних послуг», повідомляє: за результатами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2024 року, в закупівлі Капітальний ремонт частини приміщень клубу та гаражу за адресою: вул. Михайлівська, 3 м. Вознесенськ Миколаївської області (ID: UA-2023-11-28-004840-a), встановлено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема внаслідок не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Згідно моніторингу були висунуті вимоги, щодо фактичного розірвання договору від 20.12.2023 року №2, укладеного між Комунальним закладом «Вознесенський центр надання соціальних послуг» та ФОП Подоляном В.В., у зв’язку з тим, що на час проведення моніторингу, капітальний ремонт був фактично завершений, розірвання договору з ФОП Подолян В.В. не є доцільним. Згідно додаткової угоди №2 від 13.05.2024 року, виконали вимоги Західного офісу Держаудитслужби, а саме зменшили суму договору на покриття ризиків в розмірі 102068,01 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 875/01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |