Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (центр)
Очікувана вартість
60 778 932,88 UAH
UA-2023-11-27-015744-a 0072bda51a9e4d7ea164c0d2107865a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 00383@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Вебсайт: https://rbgp.dn.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
00383@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (центр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-28-000015 • 6998c944de114bb19bbd0df470884ec6
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-28 22:35
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
60 млн грн на дороги в місті, де щодня їздять військові, що беруть безпосередню участь у захисті нашої держави від агресора. Вони це сприймають як знущання і неповагу до них. В них не вистачає автомобілів, щоб вивести тіла загиблих з поля бою, а за їхніми спинами стелять асфальт!!!! Чому такі приорітети в країні, на яку напали? Спрямуйте кошти на потреби армії, а не закатуйте в асфальт, який не знищує ворога і не захищає захисників!!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000060 ● 37615fd370b7464880721cbb12a8c398
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.01.2024 № 3-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.01.2024 № 3-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2023-11-27-015744-a, 27.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-11 17:28:20

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 60778932,88 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-015744-a, 27.11.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ «КИЇВДОРТЕХНОЛОГІЯ» (код ЄДРПОУ 42163452), з яким укладений Договір про надання послуг з експлуатаційного утримання від 27.11.2023 № 65/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-16 14:57:43

Про надання пояснень

На ваш запит від 11.01.2024 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (центр)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-27-015744-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Закупівля «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (центр)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-015744-a, 27.11.2023) здійснено, як це зазначено в обґрунтуванні (файл «Наказ №61-23од 27.11.2023 Експлуатація (центр) Обґрунтування (пп. 8 п. 13 Особливостей).pdf», який міститься в складі документів закупівлі), відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178, згідно з яким придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Беручи до уваги звернення територіальних громад, щодо гострої потреби першочергового ремонту автомобільних доріг, які відіграють значну роль у період дії воєнного стану, у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг, загальна вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Таким чином в Замовника відсутня можливість проводити відбір потенційних кандидатів. Договір укладається виключно з тим самим надавачем послуг, з яким раніше було укладено основний договір, та яким було підтверджено всі необхідні кваліфікаційні критерії на стадії укладання основного договору, відповідно до законодавства України.
Основний договір від 20.03.2023 № 4/23, укладений Департаментом за результатами проведення відкритих торгів з особливостями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-27-002642-a) з ТОВ «КИЇВДОРТЕХНОЛОГІЯ» (код ЄДРПОУ 42163452) на суму 158 030 190,00 грн з ПДВ.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРТЕХНОЛОГІЯ"
#42163452
Переможець 60 778 932,88
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 17:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 12:30
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2024 12:35
ДУ №4 до Д65_23 Експлуатація (центр).PDF зміни до договору
25 березня 2024 12:32
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 18:30
ДУ №3 до Д65_23 Експлуатація (центр).PDF зміни до договору
27 лютого 2024 18:28
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 12:55
ДУ №2 до Д65_23 Експлуатація (центр).PDF зміни до договору
17 січня 2024 12:53
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:16
ДУ №1 до Д65_23 Експлуатація (центр).PDF зміни до договору
25 грудня 2023 16:15
Наказ №61-23од 27.11.2023 Експлуатація (центр) Обґрунтування (пп. 8 п. 13 Особливостей).pdf укладений
27 листопада 2023 17:15
Договір №65_23 Експлуатація (центр).PDF укладений
27 листопада 2023 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 65/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 65/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 65/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 65/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 54 348 466,78
UAH (в тому числі ПДВ 9 058 077,80 UAH)