Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 905 361,80 UAH
UA-2023-11-27-015031-a ● 4f7d372b8d4544ea8d41e105f31bfa91
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЩАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ГОЩАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000228 |
Місцезнаходження: | 35400, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, селище міського типу Гоща, вул.Богомольця Олександра, будинок 1 |
Контактна особа: |
Панчук Тетяна Іванівна 380978438787 goshacrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 905 361,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 526,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252600 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35400, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, селище міського типу Гоща, вул.Богомольця Олександра, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. Оплата Постачальнику за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем упродовж 10 (десяти) робочих днів з дня отримання рахунків та Актів, за наявності відповідного бюджетного призначення. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 16:43 |
2024 Електрика_Додаток 3.doc | |
27 листопада 2023 16:43 |
2024 Електрика_Гоща ТД.doc | |
27 листопада 2023 16:43 |
2024 Електрика_Додаток 2.doc | |
27 листопада 2023 16:43 |
2024 Електрика_Гоща Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
РДН
Дата подання: 27 листопада 2023 17:24
Дата відповіді: 29 листопада 2023 12:04
Який базовий РДН замовник закладає в закупівлю?
Відповідь: Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі із розрахунку середньозваженої ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» у торговій зоні «Об’єднані енергетичні системи України» за листопад, оприлюдненій на сайті Оператора ринку, регульованих тарифів, ПДВ та вартості послуг постачальника згідно Порядку визначення ціни за одиницю Товару (Додаток 3 до проєкту Договору) за формулою.
Іншого тендерною документацією не передбачено.
Іншого тендерною документацією не передбачено.
Сертифікат
Дата подання: 28 листопада 2023 09:46
Дата відповіді: 29 листопада 2023 12:05
Дорого дня! Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 ( ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління з протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосовування». Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління з протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосовування» передбачена не для підтвердження «найякіснішої продукції», а для підтвердження відповідності учасників ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) в руслі подій, що відбуваються в державі у сфері закупівель та звинувачень учасників у корупційній діяльнсті.
Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначеного вище сертифіката.
Вимога надання сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером закупівлі.
Наявність в учасників процедури закупівлі відповідного сертифіката є додатковою гарантією надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління з протидії корупції наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління з протидії корупції має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідний сертифікат.
Відсутність обов’язкової сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат в добровільному порядку.
Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17).
Відповідно відсутні підстави внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання сертифіката.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління з протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосовування» передбачена не для підтвердження «найякіснішої продукції», а для підтвердження відповідності учасників ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) в руслі подій, що відбуваються в державі у сфері закупівель та звинувачень учасників у корупційній діяльнсті.
Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначеного вище сертифіката.
Вимога надання сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером закупівлі.
Наявність в учасників процедури закупівлі відповідного сертифіката є додатковою гарантією надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління з протидії корупції наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління з протидії корупції має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідний сертифікат.
Відсутність обов’язкової сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат в добровільному порядку.
Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17).
Відповідно відсутні підстави внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання сертифіката.
РДН Листопад
Дата подання: 29 листопада 2023 12:12
Дата відповіді: 29 листопада 2023 13:33
Листопад місяць ще не закінчився, за скільки днів листопада взято показник РДН?
Відповідь: В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі брався показник середньозваженої ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» у торговій зоні «Об’єднані енергетичні системи України», оприлюдненій на сайті Оператора ринку, з розділу "Середньозважені ціни ВДР та РДН" "за місяць" "11.2023" станом на дату оголошення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ" |
1 886 788,63
UAH з ПДВ
|
1 886 788,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОГАЗПОСТАЧ" #45053047 |
Переможець |
1 886 788,63
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 15:27
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 12:55
|
ДУ №4 електрика.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 20:15
|
ДУ №3 електрика.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 12:21
|
ДУ 2 електр..pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2024 16:17
|
ДУ 1 елект.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:12
|
Дог№ЕЛ-5-12-23.pdf | укладений |
20 грудня 2023 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції додатків у зв'язку із опискою |
Номер договору про закупівлю: | ЕЛ/5/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | ЕЛ/5/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни |
Номер договору про закупівлю: | ЕЛ/5/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна середньозваженої ціни |
Номер договору про закупівлю: | ЕЛ/5/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |