Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна
Очікувана вартість
232 212 200,00 UAH
UA-2023-11-27-014653-a 851b32c055f042a48b40d59e62f72176
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Ірина Олегівна

380487744243 i.polischuk@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Поліщук Ірина Олегівна
380487744243
i.polischuk@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2023 12:00
Початок аукціону: 06 грудня 2023 13:44
Початок аукціону: 06 грудня 2023 13:44
Очікувана вартість: 232 212 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 161 061,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна


Більш детальна інформація (в т.ч. про місце, строк та кількість постачання товарів) зазначена в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Швидкісне морське пошуково-рятувальне судно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34513700-3 — Рятувальні судна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата – платіж в розмірі ____ % .,(конкретний розмір зазначається під час укладення договору про закупівлю, але не більше 60 % ціни цього ДОГОВОРУ) сплачується протягом 21 (двадцяти одного) календарного дня з дати надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригіналу рахунку. Аванс 21 Календарні 60
Поставка товару Остаточний розрахунок в сумі залишку за ДОГОВОРОМ буде сплачено протягом 21 (двадцяти одного) календарного дня після підписання відповідних документів в місці поставки СУДНА Пiсляоплата 21 Календарні 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 16:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 листопада 2023 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2023 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2023 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 11:09
Оголошення про проведення відкритих торгів. 30.11.2023.docx
29 листопада 2023 16:32
Оголошення про проведення відкритих торгів. 29.11.2023.docx
29 листопада 2023 16:31
Оголошення про проведення відкритих торгів. 27.11.2023.docx
29 листопада 2023 16:32
Додаток 5 до ТД Проект договора для учасника-резидента згідно умов поставки товару - DDP.docx
27 листопада 2023 16:33
Додаток 5 до ТД Проект договора для учасника-резидента згідно умов поставки товару - DDP.docx
29 листопада 2023 16:32
Додаток 5 до ТД Проект договора для учасника-нерезидента згідно умов поставки товару - DAP.docx
27 листопада 2023 16:32
Додаток 5 до ТД Проект договора для учасника-нерезидента згідно умов поставки товару - DAP.docx
29 листопада 2023 16:32
Перелік змін від 29.11.2023.doc
29 листопада 2023 16:31
ТД (нова редакція) на закупівлю Придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна ред 29.11.2023 р.docx
27 листопада 2023 16:32
ТД на закупівлю Придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна ред 27.11.2023 р.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-12-15-000005 • c84e0f0f28394bffae0f4de8ae9e6be8
Автор звернення: ТОВ "ССЗ"НІБУЛОН"
Дата створення звернення: 2023-12-15 16:57
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Замовником торгів Казенним підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба» (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-014653-а). Товариство з обмеженою відповідальністю «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері. Предметом закупівлі було, придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна за кодом ДК 021:2015 – 34510000-5 «Судна», що зазначено у оголошенні. ТОВ «ССЗ НІБУЛОН» проведено аналіз вказаної закупівлі та виявлено ознаки правопорушень, відтак вказана закупівля підлягає фінансовому моніторингу. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час перевірки проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію. Разом з тим не встановлено яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також не знайдено посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Не знайдено підтвердження експертизи проекту предмета закупівлі. Згідно ТД закупівлі всі документи тендерної пропозиції повинні подаватися в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)». У випадку подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом якщо такий учасник не зобов’язаний накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, Електронний підпис або лист-роз’яснення – відсутні. У п. 1 Розділу 3 тендерної документації визначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно п. 3 Розділу 5 тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію АБО надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити підстави ненакладення електронного підпису. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають накладення удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). В складі тендерної пропозиції учасником «Baltic Workboats AS» відсутній електронний цифровий підпис на всіх доданих документах. Відповідно до частини п’ятої статті п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Однак, Замовник під час процедури закупівлі придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна за кодом ДК 021:2015 – 34510000-5 «Судна» недотримано вищезазначені норми закону, оскільки під час підготовки тендерної документації визначено умови які містять ознаки анти конкурентних дій, а саме: 14.12.2021 між Казенним підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба» та «Baltic Workboats AS» укладено договір № 222-В-21, на виготовлення та передачу судна за кодом ДК 021:2015 – 34510000-5 «Судна». Тендерна документація на закупівлю UA-2021-10-08-005575-c та UA-2023-11-27-014653-а є ідентичними. Фактично тендерна документація виготовлена під пропозицію одного учасника, а саме «Baltic Workboats AS». При ретельному вивченні технічних вимог бачимо, що замовник зазначив технічні та якісні характеристики товару так, що під межі показників проходить лише товар певного виробника. Інші виробники виготовляють аналогічну продукцію, але по певних технічних показниках існує несуттєве відхилення. Така неточність не має впливу на рівень якості товару, але через невідповідність вимогам замовника є причиною для відхилення тендерної пропозиції. У відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Слід звернути увагу на розділ 3 п.6 «технічних вимог» - у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент» та використовується Замовником для зручності наведення характеристик. Згідно діючих офіційних роз’яснень, еквівалент потрібно тлумачити як – «не гірше ніж». Аналізуючи тендерну пропозицію учасника, замовник не дає оцінки запропонованим варіантам «Еквіваленту», а просто вказує на невідповідність технічним вимогам, що є грубим порушенням конкурентних процедур та вимог закону. Без проведення технічної оцінки запропонованого «Еквіваленту» не можливо дійти до висновку його відповідності твердженню «Не гірше ніж». Крім цього. «Технічні вимоги…», що є додатком №4 до тендерних вимог розроблені без урахування загально прийнятої в морській практиці та суднобудівній галузі термінології. Велику кількість фраз у тому числі і на англійській мові, можна віднести до «сленгових» що призводить до не однозначного тлумачення. Декілька прикладів: 1) «Матеріалом корпусу, набору і надбудови – морський алюміній» - такого матеріалу не існує в природі. Згідно базових технічних документів такий матеріал має назву «алюмінієвий сплав марки ….»; 2) «Судно повинно долати зі зменшеною швидкістю тонкий (50 мм) розколотий лід і суцільний (25 мм) , мати посилений корпус для цього, з максимальною швидкістю 5 вузлів» - так яку швидкість повинно мати судно «зменшену чи 5 вузлів»??. Згідно діючих вимог класифікаційних товариств виявляється щільність льоду і льодопрохідність судна, а не його товщина; 3). «Мати шпацію проміж шпангоутів в один метр» - шпація повинна бути вибрана суднобудівником виходячи із вимог класифікаційних товариств та міцності конструкції. 4) По тексту «Технічних вимог» постійно застосовуються слова «танк», «танки» - в суднобудуванні в українській мові термін «танк» має значення тільки як ємність для рідких вантажів, що перевозяться (танкерами, водоліями та інше). Всі інші ємності – це цистерни, баки. 5). Не зрозуміла вимога мати «паливні танки (не менш 6000 л)…». Є один критерій – замовлена дальність плавання при назначеній швидкості і при конкретному стані водотоннажності. З цих показників, через потрібну потужність вибраних двигунів і повинна складається потреба в кількості палива. З проведеного аналізу можливо дійти висновку, що «Технічні вимоги…» це непрофесійний переклад на українську мову з англомовного технічного опису існуючого об’єкту. Безперечним є, що вказані «Технічні вимоги» не розроблялись з урахуванням вимог правил класифікаційних товариств та морської практики судновласника та не аналізувались виходячи з локальних умов експлуатації в північній частині Чорного моря, бо частка заявлених характеристик судна-прототипа не відповідає вимогам класифікаційних товариств. Як наслідок технічні вимоги, що створені в результаті перекладу на українську мову технічного опису існуючого судна унеможливлюють проведення прозорої та конкурентної процедури. Вбачається змова, з метою надання переваг конкретному учаснику з метою придбання конкретно визначеного заздалегідь відомого товару. Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Південний офіс Держаудитслужби,- ПРОШУ: 1. Почати моніторинг закупівлі за посиланням UA-2023-11-27-014653-a. 2. Проведення моніторингу доручити Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель. 3. Скасувати закупівлю за посиланням UA-2023-11-27-014653-a та змусити замовника внести зміни в «технічні вимоги», з метою формування конкурентної процедури.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-26-000006 ● 4df509485cb24fd1a1566737e610cecc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2023 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 Одеса № 309

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.12.2023.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.12.2023 № 309

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2023-11-27-014653-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-04 15:11:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Baltic Workboats AS вимогам пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатка 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.12.2023 б/н (файл «3.1. Довідка з інформацією про технічні, кількісні та якісні характеристики.pdf») з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару, у пункті 2.4.7 якої зазначено, що каюти будуть обладнані шафою без зазначення про наявність двох відділень, що не відповідає вимогам Додатка 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації?

3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Baltic Workboats AS вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів від 14.12.2021 № 221-В-21 та від 19.09.2016 реєстраційний номер 522-2015-0029 не в повному обсязі, а саме: не надано додаток № 1 «Специфікація» та додаток № 2 «Креслення загального розташування» до договору від 14.12.2021 № 221-В-21, які відповідно до пункту 23.1 є його невід’ємною частиною; специфікацію та генеральний план до договору від 19.09.2016 реєстраційний номер 522-2015-0029, які передбачені його умовами та на які є відповідні посилання?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-09 17:21:57

ПОЯСНЕННЯ

Під час здійснення моніторингу закупівлі № UA-M-2023-12-26-000006 Державна аудиторська служба України Південний офіс Держаудитслужби надала запит про надання пояснень автоматично оприлюднений електронною системою закупівель 04.01.2024.
Згідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідні пояснення.

1) Щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини першої розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та на підставі частини першої розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг в казенному підприємстві «Морська пошуково-рятувальна служба», затвердженої наказом КП «МПРС» від 08.05.2020 №330-н, шляхом направлення 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам та розрахована очікувана ціна за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Очікувана вартість закупівлі швидкісного морського пошуково-рятувального судна визначена методом порівняння ринкових цін.
Надіслані листи-запити:
1. Baltic Workboats AS (вих. №4/25/1043-23 від 31.08.2023);
2. Marine Alutech Oy Ab (вих. №4/25/1044-23 від 31.08.2023);
3. De Haas Shipyard BV (вих. №4/25/1045-23 від 31.08.2023).
Отримані листи-відповіді від:
1. Marine Alutech Oy Ab (вх. № 563 від 12.09.2023) з ціновою пропозицією 5 700 000,00 – 6 100 000,00 EUR без ПДВ;
2. Baltic Workboats AS (вх. № 573 від 19.09.2023) з ціновою пропозицією 5 800 000,00 – 6 000 000,00 EUR без ПДВ;
3. De Haas Shipyard BV (вх. № 587 від 22.09.2023) з ціновою пропозицією 5 900 000,00 EUR без ПДВ.
За таких обставин, очікувана вартість швидкісного морського пошуково-рятувального судна на підставі моніторингу цін складає 5 900 000,00 EUR без ПДВ, що еквівалентно 232 212 200,00 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 46 442 440,00 грн., всього 278 654 640,00 грн. з ПДВ та визначено як грошовий еквівалент до національної валюти України за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на 27.11.2023 року, який становить 39,3580 грн. за 1 EUR.
Вказана закупівля проведена з метою реалізації Стратегічного плану дій Національної транспортної стратегії України 2030 у розрізі водного транспорту із завданням «Придбання морських та авіаційних пошуково-рятувальних одиниць та створення інфраструктури базування» та на виконання Стратегічного плану розвитку КП «МПРС» на 2023-2027 роки щодо придбання другої одиниці швидкісного морського пошуково-рятувального судна.
Придбання швидкісного морського пошуково-рятувального судна надає можливість позитивно вплинути на рівень ефективності виконання Україною функцій щодо здійснення операцій з пошуку і рятування людей на морі у відповідності з міжнародними договорами, стороною яких є Україна, забезпечити на належному рівні пошуково-рятувальну готовність у пошуково-рятувальному районі України та відповідне реагування на випадки у віддалених ділянках пошуково-рятувального району України.
Технічні та якісні характеристики були визначені, враховуючи потреби, функції та завдання покладені на КП «МПРС» державою та детально зазначені в Додатку № 4 до тендерної документації.
Судно має відповідати технічним вимогам, Правилам класифікаційного товариства, члена Міжнародної Асоціації Класифікаційних Товариств (МАКТ) або ДП «КТ РСУ», технічному завданню та умовам Договору.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” розміщено на власному веб-сайті КП «МПРС» https://sar.gov.ua/ у день оголошення закупівлі.

2) Щодо того, як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Baltic Workboats AS вимогам пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатка 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.12.2023 б/н (файл «3.1. Довідка з інформацією про технічні, кількісні та якісні характеристики.pdf») з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару, у пункті 2.4.7 якої зазначено, що каюти будуть обладнані шафою без зазначення про наявність двох відділень, що не відповідає вимогам Додатка 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Предметом закупівлі є швидкісне морське пошуково-рятувальне судно, тобто спеціальний тип суден що забезпечить морське спостереження, пошук і рятування, цілорічне патрулювання в прибережних водах України і відкритому морі.
З огляду на конкретні потреби та завдання, які передбачаються для швидкісного морського пошуково-рятувального судна, Замовником визначені вимоги до предмета закупівлі, а саме: довжина, довжина по ватерлінії, максимальна ширина, ширина корпусу, ширина по ватерлінії, осадка до баластної ватерлінії, максимальна осадка, висота борту, водотоннажність, швидкість на тихій воді, швидкість при висоті хвилі 2,5 метра, головний двигун, прісна вода, дальність плавання, екіпаж, автономність.
В тендерній пропозиції Учасник Baltic Workboats AS надав Креслення (Загальна схема розташування), яке є невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника.
Так, згідно наданого Креслення вбачається, що в кожній каюті розташована шафа, яка має два відділення, отже тендерна пропозиція Baltic Workboats AS відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі визначеним у тендерній документації.
За результатами проведеної закупівлі укладений Договір 114-В-23 від 18.12.2023 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-27-014653-a), який має Додаток № 1 Специфікація та Додаток № 2 Креслення загального розташування, всі додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною, у пункті 2.4.7 Додаток № 1 Специфікація до Договору 114-В-23 від 18.12.2023, зазначено, що каюти будуть обладнані шафою на два відділення.

3) Щодо того, як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Baltic Workboats AS вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів від 14.12.2021 № 221-В-21 та від 19.09.2016 реєстраційний номер 522-2015-0029 не в повному обсязі, а саме: не надано додаток № 1 «Специфікація» та додаток № 2 «Креслення загального розташування» до договору від 14.12.2021 № 221-В-21, які відповідно до пункту 23.1 є його невід’ємною частиною; специфікацію та генеральний план до договору від 19.09.2016 реєстраційний номер 522-2015-0029, які передбачені його умовами та на які є відповідні посилання.
Підпунктом 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації передбачено, Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткові накладні тощо).
На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації Учасником «Baltic Workboats AS» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів б/н від 04.12.2023 (надалі Довідка), згідно з якою зазначено інформацію щодо виконання аналогічних договорів, а саме:
- контракт про будівництво судна №17 від 07.04.2017, укладений з Компанією «С.К. СУЗСІ С.Р.Л.» на будівництво двох пошуково-рятувальних суден проект 2400 W з зазначенням відомостей про виконання контракту, що підтверджується актами приймання-передачі побудованих суден від 08.06.2018 та від 14.07.2018;
- договір від 19.09.2016 зі змінами від 11.10.2016 (номер закупівлі 522-2015-0029), про виробництво та постачання трьох 22/24-метрових митних патрульних катерів, укладений Федеративною Республікою Німеччина (Федеральне управління фінансів) представленою Генеральної митною дирекцією Центрального закупівельного органу з зазначенням відомостей про виконання контракту, що підтверджується протоколами переговорів щодо приймання патрульних катерів митного нагляду від 21.03.2019 та 16.04.2019, від 29.04.2019, 31.07.2019.
- договір про закупівлю № 222-В-21 від 14.12.2021, укладений з Казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» з протоколом прийому-передачі судна SAR-07 IMO 9978884 з будівельним номером 90230 від 16.08.2023.
На підтвердження інформації, викладеної у Довідці додано завірені копії зазначених договорів з документами, передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання.
За результатами перевірки зазначених документів встановлено:
а) контракт про будівництво судна №17 від 07.04.2017, укладений з Компанією «С.К. СУЗСІ С.Р.Л.» на будівництво двох пошуково-рятувальних суден проект 2400 W з зазначенням відомостей про виконання контракту, що підтверджується актами приймання-передачі :
- від 08.06.2018, згідно з яким 08.06.2018 компанія «Baltic Workboats AS» поставила і передала компанії «С.К. СУЗСІ С.Р.Л.» всі майнові та інші права на судно з корпусом № 90170, яке має назву «AРOLLO» та ІМО №9830513;
- від 14.07.2018, згідно з яким 14.07.2018 компанія «Baltic Workboats AS» поставила і передала компанії «С.К. СУЗСІ С.Р.Л.» всі майнові та інші права на судно з корпусом №90171, яке має назву «ARTEMIS» та ІМО №9830525.
Тобто, документи по даному Контракту та його виконанню надано в повному обсязі.
б) Договір від 19.09.2016 зі змінами від 11.10.2016 (номер закупівлі 522-2015-0029), про виробництво та постачання трьох 22/24-метрових митних патрульних катерів, укладений Федеративною Республікою Німеччина (Федеральне управління фінансів) представленою Генеральної митною дирекцією Центрального закупівельного органу з зазначенням відомостей про виконання контракту, що підтверджується протоколами переговорів щодо приймання патрульних катерів митного нагляду: від 21.03.2019 та 16.04.2019, від 29.04.2019, 31.07.2019.
При цьому, в умовах Договору від 19.09.2016 зі змінами від 11.10.2016 (номер закупівлі 522-2015-0029) відсутні посилання на те, що Специфікація та Генеральний план є невід’ємними частинами Договору.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 2/14 Договору визначено Зміст Договору, з якого вбачається відсутність Специфікації та Генерального плану як складової частини Договору. З наведеного вбачається, що Специфікація та Генеральний план не є частинами Договору від 19.09.2016 зі змінами від 11.10.2016 (номер закупівлі 522-2015-0029), а отже не повинні були подаватися у складі тендерної пропозиції
Таким чином, документи по даному Договору та його виконанню надано в повному обсязі.
в) Договір про закупівлю № 222-В-21 від 14.12.2021, укладений з КП «МПРС» із зазначенням відомостей про виконання контракту, що підтверджується протоколом прийому-передачі судна SAR-07 IMO 9978884 з будівельним номером 90230 від 16.08.2023.
Відносно ненадання Учасником закупівель додатків до Договору про закупівлю № 222-В-21 від 14.12.2021, укладеного з КП «МПРС», а саме Специфікації та Креслення загального розташування повідомляємо наступне.
Враховуючи, що цей договір укладено з КП «МПРС», оригінал договору у повному обсязі разом з документами, що підтверджують виконання Договору зберігається на підприємстві, будь-яких сумнівів щодо укладання/виконання зазначеного Договору у Замовника відсутні.
Крім цього, тендерною документацією вимагалось не менш двох договорів з документами, передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання, тобто для того, щоб тендерна пропозиція Учасника відповідала вимогам тендерної документації достатньо надання двох договорів з документами, що підтверджують їх виконання.
Отже, тендерна пропозиція «Baltic Workboats AS» відповідає вказаній вимозі тендерної документації.
З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція Учасника «Baltic Workboats AS» відповідає умовам тендерної документації, будь-які порушення законодавства у сфері публічних закупівель - відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби по результатах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-27-014653-a. За результатами опрацювання висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-27-014653-a від 27 листопада 2023 року, згідно з яким зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо наступне. Згідно наказу КП «МПРС» від 19.01.2024 № 4-н «Про заходи щодо усунення порушень та недопущення їх у подальшому під час проведення процедур публічних закупівель товарів, робіт і послуг», Уповноваженій особі з метою усунення порушень, наголошено на недопущенні в подальшій роботі порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, під час проведення процедур публічних закупівель товарів, робіт і послуг. Уповноваженою особою організовано та проведено роз’яснювальну роботу з працівниками підрозділів КП «МПРС» щодо неухильного дотримання Закону та Особливостей, зокрема, з урахуванням висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України.

2024-01-22 16:56:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» 231 212 000,00
UAH
230 050 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
Baltic Workboats AS 232 212 200,00
UAH
232 212 200,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2023 11:45
Електронний підпис
05 грудня 2023 11:45
5. Опис реєстратора.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
Лист відгук.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
5. Статут.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
Досвід.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
Досвід.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
6. Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:44
Лист згода.pdf.p7s
05 грудня 2023 11:43
Досвід.pdf
05 грудня 2023 11:43
6. Витяг платника ПДВ.pdf
05 грудня 2023 11:43
Досвід.pdf
05 грудня 2023 11:43
Лист відгук.pdf
05 грудня 2023 11:43
4. Наказ № 246-к від 26.11.21.pdf
05 грудня 2023 11:43
5. Статут.pdf
05 грудня 2023 11:43
Лист згода.pdf
05 грудня 2023 11:43
5. Опис реєстратора.pdf

Публічні документи

12 грудня 2023 15:43
3. Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2023 15:50
6. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
04 грудня 2023 15:50
9. Лист-згода.pdf
04 грудня 2023 15:50
5.2. Статут Baltic Workboats.PDF
04 грудня 2023 15:50
3.2. Креслення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Baltic Workboats AS

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН»
#44234776
Відхилено 230 050 000,00
UAH
07 грудня 2023 16:35
Baltic Workboats AS
#10657801
Переможець 232 212 200,00
UAH
09 грудня 2023 14:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2023 13:13

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника «Baltic Workboats AS» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Всі документи тендерної пропозиції повинні подаватися в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)». У випадку подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом якщо такий учасник не зобов’язаний накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, Електронний підпис або лист-роз’яснення – відсутні. У п. 1 Розділу 3 тендерної документації визначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно п. 3 Розділу 5 тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію АБО надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити підстави ненакладення електронного підпису. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають накладення удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) АБО завантаження через електронну систему закупівель оформленого належним чином листа-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити підстави ненакладення електронного підпису. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2023 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Baltic Workboats AS
#10657801
232 212 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2024 17:23
Додаткова угода №1 від 08.01.2024.pdf зміни до договору
11 січня 2024 17:12
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 13:01
Договір 114-В-23 від 18.12.2023.pdf укладений
18 грудня 2023 12:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швидкісне морське пошуково-рятувальне судно 1 штуки 232 212 200,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти в Україні, з урахуванням фактичних бюджетних надходжень на рахунок Покупця в межах бюджетних призначень на 2023 рік, сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 4.1.; 4.3. п. 4 Договору
Номер договору про закупівлю: Договір № 114-В-23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швидкісне морське пошуково-рятувальне судно 1 штуки 232 212 200,00
UAH