Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій 380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Тендерна документація
27 листопада 2023 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 14:17 |
19) ПВПЗ.docx |
27 листопада 2023 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 листопада 2023 14:17 |
19) ПВПЗ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000122 ● 14d57ab1c7c047909240695cd6cf1a93
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 5-з
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2023-11-27-009397-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 10:22:15
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з комплексного утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-009397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2) Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання Дочірнє підприємство «Вінницький облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», з яким укладений договір від 27.11.2023 № 70/23-Е без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 12:28:19
Відповідь на запит ДАСУ
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 12.01.2024 року щодо процедури закупівлі послуг з комплексного утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення UA-2023-11-27-009397-a надаємо інформацію та відповідні документи:
1. Яким чином та на підставі яких документів Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі діючих нормативних документів: СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014, Наказ Мінрегіонрозвитку №603 від 25.12.2013 р., та кошторисного розрахунку.
Кошторисний розрахунок (договірна ціна) додається.
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання Дочірнє підприємство «Вінницький облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», з яким укладений договір від 27.11.2023 № 70/23-Е без використання електронної системи закупівель?
Службою відновлення було оголошено Відкриті торги з особливостями на Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-15-012340-a).
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Договір укладений відповідно п.п.6) п.13 ПКМУ 1178:
13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
На виконання вищезазначеного пункту, при укладанні договору, Учасник надав документи, які вимагались під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Документи виконавця додаються.
Додатки: підтверджуючи документи
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Вінницький облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» #32054743 |
Переможець |
1 612 030,76
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 09:50
|
19) ду 5 до 70 23-Е.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 10:33
|
19) ду 3 до 70 23-Е.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:15
|
19) ду2 до 70 23-Е.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:14
|
19) Договір 70 23-Е.pdf | укладений |
27 листопада 2023 14:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення | 1 | послуга |
1 612 030,76
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті ІІІ договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 612 030,76 грн. (Один мільйон шістсот дванадцять тисяч тридцять гривень 76 копійок), в тому числі ПДВ 268671,79 грн., згідно з Розрахунком вартості надання послуг (додаток 2), з них на 2023 рік: на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 644 156,68 грн., (Шістсот сорок чотири тисячі сто п'ятдесят шість гривень 68 копійок); на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 152 943,95 грн., (Сто п'ятдесят дві тисячі дев'ятсот сорок три гривні 95 копійок); на 2024 рік за рахунок інших джерел фінансування: 814 930,13 грн. (Вісімсот чотирнадцять тисяч дев'ятсот тридцять гривень 13 копійок). 2. На виконання Наказу ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ № Н-579/08-02 від 25.12.2023 року доповнити Розділ 4 Договору пунктом 4.6. наступного змісту: «4.6. Замовник може передбачити попередню оплату у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості в межах ліміту за кодом економічної класифікації видатків 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», встановленого планом використання бюджетних коштів на 2023 рік, на строк не більше трьох місяців.». 3. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг до 31.03.2024 р. та в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 4. Пункт 11.1. Розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір діє до 31.12.2024 р., та в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 70/23-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг до 30.06.2024 р. та в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 70/23-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті 3 договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 853 347,93 грн. (Вісімсот п'ятдесят три тисячі триста сорок сім гривень 93 копійки), в тому числі ПДВ 142 224,66 грн., згідно з Розрахунком вартості надання послуг (додаток 2), з них на 2023 рік: на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 644 156,68 грн., (Шістсот сорок чотири тисячі сто п'ятдесят шість гривень 68 копійок); на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 152 943,95 грн., (Сто п'ятдесят дві тисячі дев'ятсот сорок три гривні 95 копійок); на 2024 рік, за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”: на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 47 662,90 грн., (Сорок сім тисяч шістсот шістдесят дві гривні 90 копійок); на Послуги з комплексного утримання пункту пропуску "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення – 8 584,40 грн., (Вісім тисяч п'ятсот вісімдесят чотири гривні 40 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 70/23-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску "Могилів-Подільський - Отач" м. Могилів-Подільський та "Бронниця-Унгурь" с. Бронниця, Могилів-Подільського району Вінницької області через державний кордон для автомобільного сполучення | 1 | послуга |
853 347,93
UAH з ПДВ
|