Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 26593428 |
Місцезнаходження: | 03037, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 31 |
Контактна особа: |
Галковський Віктор Ігорович +380629587482 v.halkovskyi@mdu.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:22 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:22 |
Очікувана вартість: | 26 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії (відповідно до ТД) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130750 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ТД (Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 16:15 |
перелік змін.docx | |
30 листопада 2023 16:15 |
Тендерна документація.docx | |
30 листопада 2023 16:15 |
Додаток_1._Тех.завдання.doc | |
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_4._Квалiф.вимоги.docx | |
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_2._Тендерна_пропозицiя.doc | |
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_3._Проект Договору.docx |
30 листопада 2023 17:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2023 16:15 |
перелік змін.docx
|
|||
30 листопада 2023 16:15 |
Тендерна документація.docx
|
|||
30 листопада 2023 16:15 |
Додаток_1._Тех.завдання.doc
|
|||
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_4._Квалiф.вимоги.docx
|
|||
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_2._Тендерна_пропозицiя.doc
|
|||
27 листопада 2023 12:43 |
Додаток_3._Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація) - в підсумковій відомості ресурсів немає кількості матеріалів з 60 по 110 позицію; ніде не видно товщини магнезітової плити, відсутня кількість радіаторів 500х800 (поз 91), термостатичн.клапан (поз.103), сповіщувач пожежний - (поз. 110).
Відповідно до п. 32 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», такий вид господарської діяльності, як захоронення побутових відходів, підлягає ліцензуванню, проте на сьогодні законодавчо не визначено орган ліцензування та відсутні ліцензійні вимоги. Також відповідно до ст.7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” мають ліцензію лише ті організації, які спеціалізуються на обробці небезпечних відходів.
Просимо вказати на яку суму потрібно буде страхова гарантія для забезпечення виконання умов договору
Враховуючи вищенаведене, та керуючись законодавством про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції вимагаємо внести зміни до технічних вимог та тендерної документації, а саме:
1. Прибрати вимогу щодо надання копії ліцензії на збирання відходів.
2.Привести до ладу Відомість ресурсів та вказати пропущені позиції.
3.Просимо вказати на яку суму потрібно буде страхова гарантія для забезпечення виконання умов договору
1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку № 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» учасник повинен надати копію ліцензії на збирання відходів або копію чинного договору з ліцензованою організацією з додаванням копії її ліцензії, яким підтверджується збирання та вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання ремонтних робіт (в тому числі великогабаритні).
Вами зазначено, що згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» організації, які спеціалізуються на обробці небезпечних відходів мають отримувати відповідну ліцензію.
Однак, Замовник не вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції ліцензії щодо обробки небезпечних відходів.
Крім того, тендерною документацією визначається можливість надання ліцензії іншої організації, з якою у учасника укладений відповідний договір.
2. Влаштування основи підлоги з магнезитової плити виконується в певній технологічній послідовності, обумовленій тим чи іншим конструктивним рішенням від чого і буде залежати вибір її товщини. Позиції з 60 по 110 підсумкової відомості ресурсів доповнено (зміни внесено)
3. Відповідно до ТД (зміни внесено).
У відомості матеріалів відсутній розділений перелік матеріалів і устаткування для виконання електромонтажних робіт, пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу, системи відеонагляду по кожному об'єкту (поверху тощо).
Електромонтажні роботи виконуватимуться і в першому і в другому об'єкті (поверсі тощо). А так як відомість ресурсів загальна на всю будову, довільний розділ цих матеріалів і устаткування призведе до помилок при складанні тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, шановний Замовнику, для уникнення будь-яких двозначностей і можливості складання коректної тендерної пропозиції та уникнення помилок, просимо внести зміни в технічне завдання, а саме - доповнити його переліком матеріалів і устаткування відповідно до видів і місця виконання робіт.
відповідно до проєктно-кошторисної документації замовником було сформовано технічне завдання (Додаток № 1 до тендерної документації). З огляду на ваше запитання повідомляємо наступне.
Зі змісту тендерної документації, а саме Додатку № 1 до неї не вбачається вимоги до потенційних Учасників щодо подання у складі тендерної пропозиції кошторисної документації з розділенням її складових відповідно до кількості поверхів, приміщень, об’єктів, які, у свою чергу, є складовими загального об’єкта будівництва по предмету закупівлі «Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ». У зв’язку з чим зазначення назв об’єктів, приміщень, поверхів тощо або їх не зазначення у тендерній пропозиції (кошторисній документації) не впливає на результат розгляду тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, що згідно ДСТУ 1.1.-1:2013 (пункт 6.2.2.) Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проєктну документацію. Усім Учасникам з боку Замовника у складі тендерної документації наданий вичерпний перелік документів необхідних для розрахунку тендерної пропозиції який передбачений чинним законодавством України.
Зазначена у вказаній редакції вимога містить додаткові зобов’язання до учасника закупівлі, які не передбачені законодавством як обов’язкові для здійснення господарської діяльності. Вказаний Сертифікат ISO не передбачений чинним законодавством як обов’язковий для суб’єктів господарювання для виконання будівельних робіт.
Більш того, отримання вказаного документу є дороговартісним та не швидким у отриманні. В будь-якому випадку отримати Сертифікати ISO за 7 днів, що передбачено як строк для подання пропозицій будь-якому учаснику неможливо. Вказана вимога обмежує участь у закупівлі тих учасників, які заздалегідь не отримали вказаний документ.
Це в свою чергу може звужувати потенційне коло учасників.
При цьому вимоги Замовника до учасника вчинити дії, які не є обов’язковими згідно законодавства в частині оформленні запитуваного сертифікату ISO не лежать правовій площині, а отже є незаконними. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині формування для них додаткових вимог. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». В порушення Конституції України Замовник встановлює вимогу вчинити дії, які держава не вважає обов’язковими.
З огляду на вказане, відповідна вимога за тендерною документацією є дискримінаційною як мінімум в частині строків.
Просимо продовжити термін подачі пропозиції до 07.12.2023 року для можливості отримати такий сертифікат.
А також уточнити в тендерній документації щодо ДСТУ ISO 28000:2007 чи все ж таки ДСТУ ISO 28000:2008?
Інформуємо Вас, що національного стандарту ДСТУ ISO 28000:2007 в Україні не існувало та не існує. Також повідомляємо, що підтверджена відповідність системи управління ланцюга постачання вимогам ДСТУ
ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) , водночас свідчить про вiдповiднiсть ідентичним вимогам ISO 28000:2007 .
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Тендерна документація складається у відповідності до положень ст. 22, 23 та ін. Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей. Встановлені вимоги щодо наявності технологій стосуються необхідності документального підтвердження відповідності державним стандартам України. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані Вами сертифікати. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000164 ● 054c3425e6e244e2b22eb0b1ad346e99
- Статус: завершено ● Дата: 09 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-11-27-007059-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:54:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-007059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.12.2023 №1, від 18.12.2023 №2 та від 22.12.2023 №3 до договору про закупівлю від 13.12.2023 №186/12.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 10:13:24
Пояснення щодо запиту
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Капітальний ремонт навчального корпусу за адресою: вул. Преображенська 6, Солом'янського району, м. Київ», розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №1266 п. 710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Маріупольського державного університету https://mu.edu.ua/uk/public-information.
Щодо розміру витрат, бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проєктно-кошторисною документацією, фінансування для яких затверджено довідками про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік: № 142 від 08.12.2023, № 159 від 20.12.2023, № 140 від 08.12.2023 та умовами грантового проєкту «Відкритий освітній простір для студентів та громади» (контракт №2020/414-557 від 12.02.2020), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Об’єктивними обставинами для укладання додаткових угод від 14.12.2023 №1, від 18.12.2023 №2 та від 22.12.2023 №3 до договору про закупівлю від 13.12.2023 №186/12 є реєстрація юридичних зобов’язань у Державній казначейській службі України та фактично виконані роботи у 2023 році, на підтвердження яких надаємо акти приймання виконаних будівельних робiт (форма № КБ-2в).
Також додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації.
Публічні закупівлі МДУ містяться у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольського державного університету за електронною адресою https://mu.edu.ua/uk.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА РЕГІОНСПЕЦБУД" |
26 098 817,19
UAH
|
24 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Електромережбуд-7" |
25 681 716,00
UAH
|
25 681 716,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА РЕГІОНСПЕЦБУД" #43112587 |
Переможець |
24 500 000,00
UAH
|
07 грудня 2023 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2024 14:35
|
Додаткова угода _ 6.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 14:32
|
Додаткова угода № 5 | зміни до договору |
16 серпня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 17:41
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
29 січня 2024 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:27
|
Додаткова угода _ 3.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 09:50
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 14:32
|
Д.у _ 1.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:18
|
Договір підряду 186-12 від 13.12.2023.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 186/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |