Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області
Очікувана вартість
1 450 428,00 UAH
UA-2023-11-27-003485-a eba26ab6642e448e82b5c120fc397253
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія ВОРОНЯК

+380324433570 nadiavoronyak818@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Надія ВОРОНЯК
+380324433570
nadiavoronyak818@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82172, Україна, Львівська область, м. Стебник, вул. Симоненка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

27 листопада 2023 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-07-000005 ● dfede2f5c6dd440c80a1b5c4b3ffb29d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2023 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.12.2023 № 33-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-11-27-003485-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 16:06:48

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-003485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «Термопласт Буд», з яким укладений договір?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-12 16:21:41

Про надання пояснень разом з підтвердними документами

Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом: Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-27-003485-a), надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Звертаємо Вашу увагу на визначення основних термінів відповідно до статті 1 Закону, пунктом 22 якої зазначається, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно пункту 27 статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – наказ № 708), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
А відтак, вид предмета закупівлі Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)- роботи. Тому, Замовником надаються відповіді з урахуванням предмета закупівлі – роботи.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт та складені відповідно до потреб департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в дефектному акті, відомості обсягів робіт і кошторисній документації.
Враховуючи дефектний акт, складений в результаті обстеження та обміру нежитлової будівлі на вул. Мазепи, 8 в м. Стебник, Замовником відповідно до договору №182 від 07 листопада 2023 року з фізичною особою-підприємцем Головачов Олексій Олександрович виготовлено кошторисну документацію на капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області загальною кошторисною вартістю будівництва у поточних цінах станом на 13 листопада 2023 року 1497,455 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1173,04 тис. грн., устаткування, меблі, інвентар – 18,246 тис. грн., інші витрати – 306,169 тис. грн. (реєстраційний номер Проектної документації PD01:3573-3577-6919-7187). Після проведення експертизи даної кошторисної документації Товариством з обмеженою відповідальність «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» було видано позитивний Експертний звіт №1225/23-РБК/ЕЗ від 14 листопада 2023 року, реєстраційний номер ЕХ01:5752-0889-1488-8564, який містить техніко-економічні показники об’єкта.
Сканкопії цих документів додаються:
- дефектний акт;
- технічне завдання на виконання робочого проєкту в частині кошторисної документації (Завдання на проектування);
- робочий проєкт у частині кошторисної документації (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва);
- наказ про затвердження кошторисної документації;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, тощо.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення - закупівля оголошена на очікувану вартість відповідно до розробленої і затвердженої кошторисної документації і проведенні її експертизи і відповідає розрахунку видатків до кошторису Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1210180 «Інша діяльність у сфері державного управління», КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» відповідно до рішення сесії Дрогобицької міської ради від 24.11.2022 № 1319 «Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами).

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на 13 листопада 2023 року відповідно до розробленої кошторисної документації, обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, а саме розраховані витрати, які несе Підрядник під час виконання робіт з капітального ремонту із відмінусуванням витрат, які несе Замовник самостійно та становить 1450,428 тис. грн.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.?
https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-2/
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «Термопласт Буд», з яким укладений договір?
На виконання норми пункту 11 Особливостей Замовник листом з вихідним номером 1783 від 17 листопада 2023 року звернувся з запитом надання комерційних пропозицій до потенційних виконавців робіт з капітального ремонту, що мають відповідні дозвола, ліцензії і досвід виконання аналогічних договорів на ринку Дрогобицької міської територіальної громади і сусідніх громад, щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі на вул. Мазепи, 8 в м.Стебник Львівської області до трьох підприємства, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБФ" ЄВРОБУДСЕРВІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ».
За результатами розгляду наданих пропозицій Замовник прийняв рішення укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", критерієм оцінки була ціна.
Сканкопії цих документів додаються:
- Лист-запит замовника від 17 листопада 2023 року № 1783;
- комерційна пропозиція ТОВ «ІБФ» ЄВРОБУДСЕРВІС» ціною 1454011,00 грн;
- комерційна пропозиція ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» ціною 1450428,00 грн;
- комерційна пропозиція ТОВ «ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ» ціною 1456646,60 грн.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 15:39:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-003485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 16:24:13

Про надання пояснень

Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом: Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-27-003485-a), надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами і доповненнями) (далі – Особливості), ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно пункту 27 статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – наказ № 708), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
А відтак, вид предмета закупівлі Капітальний ремонт нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)- роботи. Тому, Замовником надаються відповіді з урахуванням предмета закупівлі – роботи.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового приміщення площею 170 кв. м на вул. Симоненка, 24 в м. Стебник Львівської області визначена з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на 13 листопада 2023 року відповідно до розробленої кошторисної документації, обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, а саме розраховані витрати, які несе Підрядник під час виконання робіт з капітального ремонту із відмінусуванням витрат, які несе Замовник самостійно та становить 1450,428 тис. грн., а відтак, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, Замовником прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі з оприлюдненням звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документальне підтвердження у вигляді активних посилань на законодавство і нормативно-правові акти:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1817
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#Text


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 1 450 428,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 16:46
SCAN0010.PDF зміни до договору
18 квітня 2024 16:45
SCAN0011.PDF зміни до договору
18 квітня 2024 16:45
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 14:37
SCAN0006.PDF зміни до договору
18 квітня 2024 14:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:23
212 д.у.1.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 15:23
212.pdf укладений
27 листопада 2023 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погоджують пришвидшення виконання зобов'язань за договором - збільшення обсягу виконання та фінансування до 31 грудня 2023 року на 99069,02 грн, виконання та фінансування яких передбачалось у 2024 році та на цю ж суму зменшують виконання та фінансування у 2024 році. Сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили фінансування та виконання зобов'язань за договором у 2024 році у кількості 687 598,98 грн. (шістсот вісімдесят сім тисяч п'ятсот дев'яносто вісім гривень 98 коп.) Загальна вартість, обсяги та види робіт залишається незмінними.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили фінансування та виконання зобов'язань за договором у 2024 році у кількості 687 598,98 грн. (шістсот вісімдесят сім тисяч п'ятсот дев'яносто вісім гривень 98 коп.) Загальна вартість, обсяги та види робіт залишається незмінними.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML