Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 38431598 |
Вебсайт: | http://dolc.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Щербаня, 6 |
Контактна особа: |
Мамонтова Ірина Георгіївна +380567319583 tender@ses.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 10:46 |
Очікувана вартість: | 2 512 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунка-фактури, але не пізніше 31.12.2023 (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.08.2023 № 1499 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти») | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 10:42 |
Тендерна документація (відкриті торги з особливостями).doc | |
27 листопада 2023 10:42 |
Додаток 5.docx | |
27 листопада 2023 10:42 |
Додаток 4.docx | |
27 листопада 2023 10:42 |
Додаток 3.doc | |
27 листопада 2023 10:42 |
Додаток 2.docx | |
27 листопада 2023 10:42 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-14-000006 ● a8cb961dd9574d14819cc3869beff78d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2023-11-27-003110-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 10:20:01
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціалізованого лабораторного обладнання для проведення вимірів радону в повітрі, воді, ґрунтах (радіометр) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-003110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Державною установою "Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-19 11:29:34
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит від 16.02.2024 щодо надання пояснень (інформації, документів) при здійсненні закупівлі спеціалізованого лабораторного обладнання для проведення вимірів радону в повітрі, воді, ґрунтах (радіометр), ДК 021:2015 – 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин») (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-003110-a) інформуємо.
У відповідності до листа Міністерства охорони здоров’я України від 18.10.2023 № 26-04/29657/2-23 (далі – лист МОЗ), з метою посилення матеріально-технічної спроможності мережі центрів контролю та профілактики хвороб, було заплановано спрямувати кошти на закупівлю спеціалізованого лабораторного обладнання, необхідного для проведення моніторингу вмісту радону в повітрі, воді, ґрунтах – систем для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах, відповідно до розподілу за регіонами із зазначенням кількісних та орієнтовних вартісних показників, згідно з додатком. Згідно з листом МОЗ для ДУ «Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ України» були виділені кошти на загальну суму 2512,00 тис. грн на закупівлю двох систем для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах.
Процедура закупівлі була здійснена з дотриманням та у відповідності до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для змовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якими визначені принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та прозорість; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до абз. 1 п. 14 Особливостей, закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включена до річного плану закупівель замовника відповідно до ст. 4 Закону. При визначені очікуваної вартості предмета закупівлі ДУ «Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ» використовувались рекомендації Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема методом «Порівняння ринкових цін», проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору, аналізу інформації про ціну на аналогічний товар на момент вивчення ринку (шляхом моніторингу вартості предмету закупівлі на сайтах PROZORRO, комерційних пропозицій).
При зборі інформації стосовно технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було встановлено, що система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах – це товар не масового вироблення, виготовляється іноземним виробником та має складний технічний характер.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені з урахуванням загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі, вимог щодо базових характеристик, які забезпечать проведення моніторингу радону в повітрі житлових приміщень, будівель соціально-побутового і виробничого призначення при різних геологічних умовах, в атмосферному повітрі, воді, ґрунті, з метою оцінки потенційної радононебезпеки, а також одночасну реєстрацію температури, тиску і відносної вологості повітря (інтегральні, напівінтегральні і миттєві методи вимірювання), широкий діапазон вимірювань концентрації радону, високу чутливість і швидкий лінійний відгук. Тривалий час роботи в автономному режимі та можливість автоматичної передачі інформації має забезпечити безперебійність проведення точних досліджень, що особливо важливо під час воєнного стану в Україні. Зазначалось, що якість товару повинна відповідати вимогам чинних нормативних документів.
Посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» https://www.dolc.dp.ua/wpress/.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-23 14:23:16
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня.
Конкретизуємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-11-27-003110-a, а також розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.dolc.dp.ua/wpress/?cat=20
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 10:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "ТЕТРА" |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "ТЕТРА" #23077206 |
Переможець |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:56
|
Договір | укладений |
11 грудня 2023 11:55
|