Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо ( Свинина, яловичина, філе куряче)»
Очікувана вартість
1 242 000,00 UAH
UA-2023-11-27-002497-a b3584e1b27cc49d695fde4eca8b24a6c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колісник Владислава

380637672658 kolesnikvlada22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Колісник Владислава
380637672658
kolesnikvlada22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2023 10:00
Очікувана вартість: 1 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограм
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кілограм
яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4500 кілограм
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 листопада 2023 10:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 листопада 2023 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2023 10:23
ТД М'ясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-07-000040 ● 5a9cb39a02b64bd59f97ae293adcc27a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2024 № 26

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.02.2024 № 26.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-11-27-002497-a, 27.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-09 09:20:19

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2023-11-27-002497-a, яка проводилась відділом освіти культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 14:24:28

На Ваш запит від 2024-02-09 09:20:19 повідомляємо наступне

1)Оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо ( Свинина, яловичина, філе куряче)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-27-002497-a) (далі - Закупівля) на 2024 рік було розпочато у 2023 бюджетному періоді, вартість предмету закупівлі було визначено не за бюджетним призначенням, а за очікуваною вартістю, з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено у строки передбачені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування розміщено за посиланням https://docs.google.com/document/d/1c_cfyTMQ_UAkRuG7L3xQSpI_RFWNDOMV/edit «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( М'ясо) 24.11.2023».
3) Підтвердженням про право підписання договору про закупівлю являється витяг з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, паспорт та код, що додаються, так як конкретної форми чи способу надання Постановою №1178 від 12 жовтня 2022 р. не передбачено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-22 14:49:00

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-27-002497-a, яка проводилась відділом освіти культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, за умовами частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в Додатку №1.
Також за умовами частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»), санітарним правилам для підприємств продовольчої торгівлі, технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України.
Так, відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація (Додаток №1 до тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником буде здійснюватися закупівля м’яса охолодженого.
При цьому Замовником встановлено вимогу щодо строку придатності та умови зберігання товару – до 48 годин, при температурі від +4 до +6 ℃, вимоги щодо якості товару (для свинини – відповідність ДСТУ 7158:2010, для яловичини – відповідність ДСТУ 6030:2008, для філе курячого – відповідність ДСТУ 3143:2013) та вказано, що потужності повинні перебувати у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.
Також за вимогами у Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на холодильний склад, який вказаний ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, який надає право провадити діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Крім того, складське приміщення (склад, потужність) повинно бути зареєстроване у встановленому законом порядку (у складі тендерної пропозиції надається документ, виданий учаснику компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей).
Під час моніторингу встановлено, що учасником-переможцем ФОП Гуком С.А. у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказано складське приміщення за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 149/22 – 1 поверх (частина складського приміщення площею 35 кв.м із загальної площі 303,2 кв.м) за договором оренди нерухомого майна №23/11/28 від 28.11.2023, із зазначенням що таке приміщення має холодильну та морозильну камери.
Також учасником надано зазначений вище договір оренди, укладений учасником з ФОП Андріяшем Л.О., та акт прийому-передачі майна в оренду, відповідно до яких в оренду передається нежитлова будівля (частина складського приміщення площею 35 кв.м, із загальної площі 303,2 кв.м).
Слід зазначити, що за вищевказаним договором оренди холодильні чи морозильні камери в оренду не передаються.
У складі тендерної пропозиції учасника також міститься Експлуатаційний дозвіл №23-21-57 від 12.04.2019, виданий ФОП Андріяшу Л.О. щодо потужностей загального призначення, холодильного складу за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 149/22 (реєстраційний номер потужностей: а-UA-23-21-57-0-CS на підтвердження змоги провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Водночас, учасником ФОП Гуком С.А. надано лист Черкаського міського управління Головного управління Держпродслужби в Черкаській області від 12.03.2021 №30.1/29.2-24-09/321-21, у якому зазначено про прийняття рішення про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номера потужностей ФОП Гука С.А. за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 149/22 (r-UA23-21-566 від 04.03.2021) за видом діяльності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10℃ і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами учасником ФОП Гуком С.А. підтверджено наявність у нього саме холодильного складу (складське приміщення, обладнане холодильною камерою (+2 +4) та морозильною камерою (-18 -20)) для зберігання продуктів тваринного походження у відповідності до технічних та якісних характеристик, визначених у Додатку №1 до тендерної документації Замовника, та яким документом ФОП Гуком С.А. підтверджено державну реєстрацію такого складського приміщення (потужності) у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, який формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 14:55:53

Відповідь на запит

1)Якими документами учасником ФОП Гуком С.А. підтверджено наявність у нього саме холодильного складу (складське приміщення, обладнане холодильною камерою (+2 +4) та морозильною камерою (-18 -20)) для зберігання продуктів тваринного походження у відповідності до технічних та якісних характеристик, визначених у Додатку №1 до тендерної документації Замовника
Відповідь: ФОП Гуком С.А. підтверджено наявність у нього саме холодильного складу (складське приміщення, обладнане холодильною камерою (+2 +4) та морозильною камерою (-18 -20)) для зберігання продуктів тваринного походження у відповідності до технічних та якісних характеристик, визначених у Додатку №1 до тендерної документації Замовника, копія листа додається.


2)Яким документом ФОП Гуком С.А. підтверджено державну реєстрацію такого складського приміщення (потужності) у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, який формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів ?
Відповідь: У тендерній документації вимагалось щоб, складське приміщення (склад, потужність) повинно бути зареєстроване у встановленому законом порядку (у складі тендерної пропозиції надається документ, виданий учаснику компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей). Учасником ФОП Гуком С.А. надано лист Черкаського міського управління Головного управління Держпродслужби в Черкаській області від 12.03.2021 №30.1/29.2-24-09/321-21, у якому зазначено про прийняття рішення про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номера потужностей ФОП Гука С.А. за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 149/22 (r-UA23-21-566 від 04.03.2021). Оскільки у тендерній документації вимог до реєстрації за видом діяльності Учасника не було, наданий ФОП Гук С.А.лист Черкаського міського управління Головного управління Держпродслужби в Черкаській області від 12.03.2021 №30.1/29.2-24-09/321-21, у якому зазначено про прийняття рішення про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номера потужностей ФОП Гука С.А. за адресою м. Черкаси, вул. Смілянська, 149/22 (r-UA23-21-566 від 04.03.2021) відповідає поставленим вимогам.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-03-15 09:24:29

Про результити моніторингу

Поданно адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до Постанови ШОСТОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ від 13.12.2024 року визнано протиправним та скасовано висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби від 1 березня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-27-002497-а
Дата публікації: 18 грудня 2024

Документи:

18 грудня 2024 15:17
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ " 1 241 200,00
UAH з ПДВ
1 241 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 15:43
Електронний підпис
14 грудня 2023 15:41
п.47.pdf.p7s
14 грудня 2023 15:41
Довідка корупція.zip.p7s
14 грудня 2023 15:41
Витяг МВС.zip.p7s
14 грудня 2023 15:41
п.47.pdf
14 грудня 2023 15:41
Довідка корупція.zip
14 грудня 2023 15:41
Витяг МВС.zip
04 грудня 2023 19:46
Електронний підпис
04 грудня 2023 19:46
Електронний підпис
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат АЛО.pdf
04 грудня 2023 19:46
Згода з технічними.pdf
04 грудня 2023 19:46
Договір оренди ТЗ.pdf
04 грудня 2023 19:46
Наказ НАССР.pdf
04 грудня 2023 19:46
Договір оренди ТЗ.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
№0433_10-22 413.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ПОСВІДЧЕННЯ ГУК2.pdf
04 грудня 2023 19:46
Гук.pdf
04 грудня 2023 19:46
Витяг (єдиний).pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
14001.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
згода інші.pdf
04 грудня 2023 19:46
ПОСВІДЧЕННЯ ЛИСУН2.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка Сенс.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
80107_сфера 08.08.2022.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Дозвіл.pdf
04 грудня 2023 19:46
37001.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Дозвіл АЛО.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
28.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Довідка МТБ.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
28-2-1.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат Лисун.pdf
04 грудня 2023 19:46
28.pdf
04 грудня 2023 19:46
ISO 45001.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
Реєстрація 7279.pdf
04 грудня 2023 19:46
Договір склада.pdf
04 грудня 2023 19:46
Реєстрація 7279.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Довідка Сенс.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка Приват.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Гарантійний лист ПД.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
№ 0432.10ЦВ-22(скан) лт.pdf
04 грудня 2023 19:46
№ 0432.10ЦВ-22(скан) лт.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Проект договору (7).pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Витяг ЄДР.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
довідка договора.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка про мову.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Довідка про ваги.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Тех .стан 7727.pdf
04 грудня 2023 19:46
згода інші.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ISO 45001.PDF
04 грудня 2023 19:46
Витяг ЄДР.pdf
04 грудня 2023 19:46
ФРОСТ КО_ISO 9001 2018.pdf
04 грудня 2023 19:46
Висновок 413.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
АЛО.pdf
04 грудня 2023 19:46
Мацуненко.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ПОСВІДЧЕННЯ ЛИСУН2.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Акт HACCP 18.01.23.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
згода гук.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Потужності Гук С.А..pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ДДД склад.pdf
04 грудня 2023 19:46
Дозвіл.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
свідоцтва ТЗ.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
згода мацуненко.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
80107 Сфера 12.10.23.pdf
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат Гук.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Дозвіл АЛО.PDF
04 грудня 2023 19:46
п.47.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Акт 11.01.23р..pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
134Д.pdf
04 грудня 2023 19:46
Лисун.pdf
04 грудня 2023 19:46
Тех. стан 7279.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
ФРОСТ КО_ISO 9001 2018.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Тех. стан 7279.PDF
04 грудня 2023 19:46
Довідка ДДД.pdf
04 грудня 2023 19:46
Акт HACCP 18.01.23.pdf
04 грудня 2023 19:46
Наказ НАССР.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Титулки НАССР.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ДДД авто.pdf
04 грудня 2023 19:46
згода мацуненко.PDF
04 грудня 2023 19:46
ФРОСТ КО_ISO 14001 2015.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка Приват.pdf
04 грудня 2023 19:46
Тех .стан 7727.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
14001.pdf
04 грудня 2023 19:46
ДДД склад.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Технічний паспорт.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
от. якість мясо_.pdf
04 грудня 2023 19:46
ДДД авто.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Страховка 413.PDF
04 грудня 2023 19:46
№ 0431.10ЦВ-22(скан) 519.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Страховка 413.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
Довідка про ваги.pdf
04 грудня 2023 19:46
свідоцтва ТЗ.pdf
04 грудня 2023 19:46
Згода з технічними.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат Лисун.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Гарантійні листи.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Витяг (єдиний).pdf
04 грудня 2023 19:46
Страховка ЛТ.PDF
04 грудня 2023 19:46
37001.pdf
04 грудня 2023 19:46
28-2-1.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка ДДД.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
АЛО.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
№ 0431.10ЦВ-22(скан) 519.pdf
04 грудня 2023 19:46
Титулки НАССР.pdf
04 грудня 2023 19:46
80107 Сфера 12.10.23.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
28-1.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат Гук.pdf
04 грудня 2023 19:46
Висновок 519.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
80107_Атестат-08.08.2022.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
от. якість мясо_.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ПОСВІДЧЕННЯ ГУК2.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Сертифікат АЛО.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
згода гук.pdf
04 грудня 2023 19:46
Тех. стан 2475.pdf
04 грудня 2023 19:46
довідка договора.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
80107_Атестат 12.10.2023.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
ФРОСТ КО_ISO 14001 2015.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Висновок 413.PDF
04 грудня 2023 19:46
Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2023 19:46
134Д.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Гарантійні листи.pdf
04 грудня 2023 19:46
Договір склада.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Висновок 519.PDF
04 грудня 2023 19:46
80107_Атестат 12.10.2023.pdf
04 грудня 2023 19:46
Довідка про мову.pdf
04 грудня 2023 19:46
80107_Атестат-08.08.2022.pdf
04 грудня 2023 19:46
Страховка 519.PDF
04 грудня 2023 19:46
п.47.pdf
04 грудня 2023 19:46
Тех. стан 2475.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Потужності Гук С.А..pdf
04 грудня 2023 19:46
№0433_10-22 413.pdf
04 грудня 2023 19:46
Мацуненко.pdf
04 грудня 2023 19:46
20585_сфера 03.01.2020-1.pdf
04 грудня 2023 19:46
80107_сфера 08.08.2022.pdf
04 грудня 2023 19:46
Страховка ЛТ.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
Гук.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Проект договору (7).pdf
04 грудня 2023 19:46
Технічний паспорт.PDF
04 грудня 2023 19:46
Лисун.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Гарантійний лист ПД.pdf
04 грудня 2023 19:46
Страховка 519.PDF.p7s
04 грудня 2023 19:46
20585_сфера 03.01.2020-1.pdf.p7s
04 грудня 2023 19:46
Акт 11.01.23р..pdf
04 грудня 2023 19:46
28-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "
#3078120570
Переможець 1 241 200,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2023 15:20

Документи

11 грудня 2023 15:21
Довідка НАЗК
11 грудня 2023 15:20
Електронний підпис
11 грудня 2023 15:19
Протокол М'ЯСО.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2023 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ "
#3078120570
1 241 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2023 15:21
Довідка НАЗК
11 грудня 2023 15:20
Електронний підпис
11 грудня 2023 15:19
Протокол М'ЯСО.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 16:20
Додаткова угода №3 до Договору №776.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 16:17
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 11:32
Додаткова угода №2 до Договору №776.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 10:38
Ду №1 до дог №776.pdf зміни до договору
18 січня 2024 10:37
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 08:59
Договір №776.pdf укладений
25 грудня 2023 08:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Свинина 1800 кілограм 214,00
UAH
яловичина 100 кілограм 235,00
UAH
філе куряче 4500 кілограм 185,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п4.7 та п.11.1
Номер договору про закупівлю: 776
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Банківські реквізити Покупця
Номер договору про закупівлю: 776
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п 2.2 та Додаток№1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 776
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Свинина 1524.7 кілограм 214,00
UAH
філе куряче 4499.6 кілограм 185,00
UAH