Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (проведенням поточного ремонту вхідної групи під'їзду №1 житлового будинку за адресою: вул. Макарова, буд. 2, м. Дніпро)
Очікувана вартість
678,73 UAH
UA-2023-11-24-014441-a 7975e1b64793431b9ef2eb08deca0c67
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (проведенням поточного ремонту вхідної групи під'їзду №1 житлового будинку за адресою: вул. Макарова, буд. 2, м. Дніпро)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Макарова, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

24 листопада 2023 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОВ Капустін Олексій Миколайович
#3120503379
Переможець 678,73
UAH
24 листопада 2023 15:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 16:09
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 17:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 17:42
доп_191_1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 17:42
Договір № 191-1 від 17.11.2023.pdf укладений
24 листопада 2023 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменшити ціну договору на 104,64 грн. (Сто чотири гривні 64 коп.) та викласти п. 2.1, Договору в наступній редакції; «2.1. Ціна цього Договору визначена Додатком № 1 до Договору та становить: 574,09 грн. (П’ятсот сімдесят чотири грн. 09 коп.), без ПДВ, згідно з п. 181.1 ПКУ».
Номер договору про закупівлю: 191/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 574,09
UAH