Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт захисної споруди № 12802 за адресою: м. Дніпро, вул. Ульянова, 10". Коригування.
Очікувана вартість
11 036 487,52 UAH
UA-2023-11-24-014355-a 8db9c319d29045c69912f820de8730f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кутерга

+380567428873 kyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Контактна особа: Юлія Кутерга
+380567428873
kyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт захисної споруди № 12802 за адресою: м. Дніпро, вул. Ульянова, 10". Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2023  —  29 лютого 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

24 листопада 2023 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2023 15:40
обгрунтування.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-19-000056 ● 85724b3cdfb54ee78ef38034145e614d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2024 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.02.2024 № 8-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.02.2024 № 8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-11-24-014355-a від 24.11.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-20 11:02:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі "Капітальний ремонт захисної споруди № 12802 за адресою: м. Дніпро, вул. Ульянова, 10". Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-014355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (листування з учасниками ринку, запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції, тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме Приватне підприємство "УКР.БУД" (ЄДРПОУ 40858464).
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод до договору про закупівлю "Капітальний ремонт захисної споруди № 12802 за адресою: м. Дніпро, вул. Ульянова, 10". Коригування від 15.11.2023 № 147 та стан його фактичного виконання (акти приймання-виконання, накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 15:01:09

Запит на надання пояснень

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «АДМІНІСТРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Установа) надає пояснення на запит (інформацію та документи):
1. Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі: для тимчасового захисту людей від небезпеки, під час «Повітряна тривога», у зв’язку зі збільшенням кількості загроз виникнення надзвичайних ситуацій воєнного характеру, пов’язаних з загрозою застосування ракетних ударів, падіння уламків ракет та безпілотників, а також зі збільшенням небезпеки під час перебування на відкритій місцевості населення.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 « Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначені очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва (капітального ремонту) складає: 19 716 403 грн 53 коп. у тому числі: будівельні роботи – 8 771 929 грн 68 коп.; устаткування 2 210 731 грн 15 коп.; інші витрати – 8 733 742 грн 70 коп. (в т.ч. понесені витрати замовника – 5 885 274 грн 00 коп.)
2. З початку 2023 року Замовник не мав можливості завершити капітальний ремонт захисної споруди, у зв’язку з недостатнім фінансуванням. Для дотримання строків проведення процедури закупівлі, Замовник не одноразово звертався до головного розпорядника щодо виділення коштів на завершення капітального ремонту. Кошти були виділені Замовнику в серпні 2023 року.
До Замовника не одноразово надходили листи – звернення, що були надіслані мешканцями будинків, які розташовані поряд з захисною спорудою, щодо як найшвидшого завершення ремонту.
Експертний звіт ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" від 19.10.2023 №19/1466-10/23 реєстраційний номер: ЕХ01:6952-0275-4848-5540 редакція № 2 затверджена 01.11.2023 року.
Враховуючи обмежений час та необхідність доступу до захисної споруди, Замовник не зміг дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів (мінімум два тижні за умови, що закупівлю не гальмували би хмарою запитів про її роз’яснення, а також за відсутності процедур оскарження), тому Замовник провів процедуру шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від трьох будівельних компаній, щодо вартості виконання робіт, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
4. Додаткова угода від 13.12.2023 №1 була укладена на підставі листа від підрядника та з погодженням від головного проектувальника.
До пояснення додаються:
- Експертний звіт ТОВ "УК ЕКСПЕРТИЗА" від 19.10.2023 №19/1466-10/23;
- копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- копія довідки про зміни до плану використання.;
- копії листів звернень;
- копія листів комерційних пропозицій;
- копія листів від підрядника та проектанта;
- копії актів приймання виконаних робіт;
- копії платіжних інструкцій.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКР.БУД"
#40858464
Переможець 11 036 487,52
UAH
24 листопада 2023 15:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 11:21
Додаткова угода №2.pdf укладений
28 лютого 2024 11:19
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 17:28
2023 .PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 01.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 02.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 03.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 04.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 05.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 06.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 07.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 08.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 09.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 10.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 11.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 12.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023 13.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-202(3) .PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-2024 (2).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-2024 (4).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-2024 (20).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-2024(1) .pdf зміни до договору
18 грудня 2023 17:26
2023-2024(5).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(6).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(7) .PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(8).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(9).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(10).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(11).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(12).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:20
2023-2024(13).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:19
2023-2024(14).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:19
2023-2024(15).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:19
2023-2024(16).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:19
2023-2024(17).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:17
2023-2024(18).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:17
2023-2024(19).PDF зміни до договору
18 грудня 2023 17:17
2023-2024(21).pdf зміни до договору
18 грудня 2023 17:17
Допугода .pdf зміни до договору
18 грудня 2023 17:17
2023-2024(8).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (10).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(6).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(5).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(10).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024 (1).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (4-1).pdf укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(7).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(3).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(2).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(9).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (2).pdf укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (7).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (4-2).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
Договір.PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (3).pdf укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (6).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (9).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(4).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (1).pdf укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(12).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (8).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023-2024(11).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47
2023 (5).PDF укладений
24 листопада 2023 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2023 — 26 лютого 2024
Сума оплати за договором: 7 493 432,89
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір